S-market Korson aseman myymäläuudistus alkaa

S-market-ketjun laajan uudistuskierroksen seuraava kohde on S-market Korson asema Vantaalla. Viimeinen aukiolopäivä on vappuaatto 30.4., ja uudistettu myymälä palvelee asiakkaita jälleen kesäkuun alusta lähtien.

S-market Korson asema suljetaan 2.5. alkavan, reilun kuukauden mittaisen myymäläremontin ajaksi. Myymälä on auki vappuaattoon 30.4. asti ja avaa ovensa asiakkaille seuraavan kerran kesäkuun alussa. Remontin ajan asiakkaita palvelee normaaliin tapaan junaradan toisella puolella sijaitseva S-market Korso (Maakotkantie 19). Lisäksi ruoan verkkokaupan kotiinkuljetukset ovat apuna arjen ruokaostoksissa osoitteessa s-kaupat.fi.

S-market Korson aseman remontti on osa HOK-Elannon pääkaupunkiseudun ja Keski-Uudenmaan S-markettien laajaa uudistamishanketta, jossa on remontoitu jo yli 50 myymälää. Laajamittaisessa remontissa S-market Korson asema päivitetään miljööltään täysin ja esimerkiksi myymälän energiatehokkuutta parannetaan merkittävästi. Uudistuneen myymälän valikoimassa otetaan huomioon alueen asukkaiden esittämiä toiveita.

Myymälän työntekijät siirtyvät remontin ajaksi HOK-Elannon muihin yksiköihin ja palaavat palvelemaan asiakkaita uudistetussa S-market Korson asema -myymälässä jälleen kesäkuussa.

S-market Korson asema

• Osoite: Metsolantie 2, 01450 Vantaa
  • Viimeinen aukiolopäivä on lauantai 30.4.2022.
  • Uudistettu myymälä avataan kesäkuun alussa.
  • www.sinuntoive.fi

Pääkaupunkiseudulla grillataan tänä kesänä hummeria chimichurrivoilla – HOK-Elanto lanseeraa yhdessä Tomi Björckin kanssa kehitetyn ruokatuotesarjan17.5.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

HOK-Elannon uusi, yhdessä huippukokki Tomi Björckin kanssa luoma HERKKU Premium Edition by Tomi Björck -ruokatuotesarja tuo helposti valmistettavia ravintolatason makuelämyksiä koteihin.​ Eri puolilta maailmaa inspiraationsa saaneet grillaustuotteet ja valmiit ateriat rantautuvat pääkaupunkiseudun Prisma-, S-market-, Alepa- ja Food Market Herkku -myymälöihin toukokuun lopussa.

Uudistettu Kappeli-ravintola avautui. Tyylikkäät tilat ja arvotaide kutsuvat sisään Espan helmeen.28.4.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin Esplanadin yli 150-vuotias ravintolaklassikko Kappeli avautui uudistettuna 27.4.2022. Suunnittelutoimisto Fyra on herättänyt Kappelin entiseen loistoonsa rakennuksen alkuperää kunnioittaen. Pronssinen Muusa on muuttanut ravintolasaliin, kahvilaan tuotu talvipuutarhamaista ilmettä, kellariin rakennettu leipomo ja baariin saatu laatucocktailien teon hallitsevat mestarit. Kappeli on myös kaikille avoinna oleva arvotaiteen näyttely, ja taide on nyt tuotu entistä paremmin esille.