S-market Kuhmoisten remontti on valmistunut

S-market Kuhmoisilla on tehty syksyn aikana mittava remontti, jonka yhteydessä myymälän yleisilme on päivitetty uudistuneen S-market-konseptin mukaiseksi. Uudistuksessa S-market Kuhmoisten myymäläkiertoa on käännetty 90-astetta myötäpäivään. Kaikki myymälän kalusteet on uusittu kassapöytiä ja kylmäkalusteita myöten.

S-market Kuhmoisten kokonaisvaltaisessa uudistuksessa yhtenä merkittävänä parannuksena on uusien kylmäkalusteiden myötä saavutettava energiansäästö. Kuva: Laura Kärkkäinen / Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaa on uudistanut S-market Kuhmoisen kokonaisvaltaisesti. Mittavassa myymäläremontissa kaikki S-marketin kalusteet uudistettiin ja tilaratkaisuja muutettiin toimivammiksi, samalla S-market päivitettiin uuden S-market-ilmeen mukaiseksi.

− S-market Kuhmoinen on kokenut syksyn aikana varsin merkittävän muutoksen. Asiakkaat pääsevät nyt totuttelemaan muuttuneeseen kulkusuuntaan ja tuotteiden uuteen sijoitteluun. Myymälä on nyt entistä selkeämpi kokonaisuus, jossa on kiinnitetty erityistä huomiota niin esillepanoihin kuin kylmäkalusteiden energiatehokkuuteen, toteaa Osuuskauppa Keskimaan S-market ryhmäpäällikkö Mikko Lehtinen.

S-market Kuhmoisten kokonaisvaltaisessa uudistuksessa yhtenä merkittävänä parannuksena on uusien kylmäkalusteiden myötä saavutettava energiansäästö. Energiankulutuksen pienentämiseksi S-market Kuhmoisten kylmäkalusteiksi on vaihdettu ovelliset hiilidioksiditekniikalla toimivat kalusteet.

Uudistuksen myötä myös kaupan valikoimaa on päivitetty vastamaan entistä paremmin paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita. Valikoimat ovat laajentuneet muun muassa juustojen, välipalojen ja valmisruokien osalta.

− Asiakkaillamme on ollut mahdollisuus vaikuttaa uudistuneeseen valikoimaan laittamalla tuotetoiveita sinuntoive.fi -palvelun kautta tai kertomalla toiveista suoraan henkilökunnallemme. Uudistuksen myötä valikoimia on päivitetty osittain näiden asiakastoiveiden pohjalta. Yhtenä toiveena on ollut myös kahviautomaatti myymälään ja se toive on myös toteutunut, kertoo S-market Kuhmoisten marketpäällikkö Laura Kärkkäinen.

Asiakkaille näkyvät muutokset kaupassa ovat merkittäviä, mutta remontin aikana myös kaupan taustatiloja on muokattu ja asiakas-wc on uudistettu.
− Henkilökunnan päivittäistä työtä helpottaa kovasti taustatiloissa tehdyt muutokset. Varastotilojen ja kylmätilojen toimivuutta on parannettu merkittävästi. Lisäksi meille on saatu uudet kassapöydät, joista on iloa niin henkilökunnalle kuin asiakkaillemmekin, iloitsee Kärkkäinen.

Remontti on toteutunut aikataulussa ja uudistuneen S-market Kuhmoisten avajaisia päästään viettämään 2.−5.2021 avajaistarjousten merkeissä.

Osuuskauppa Keskimaa, S-market ryhmäpäällikkö Mikko Lehtinen, 010 767 3032, mikko.lehtinen@sok.fi
Osuuskauppa Keskimaa, S-marketpäällikkö Laura Kärkkäinen, 010 767 5283, laura.karkkainen@sok.fi

S-market Kuhmoinen. Kuva: Laura Kärkkäinen

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Hotellien, ravintoloiden ja liikennekaupan kehitys siivitti Keskimaan tuloksen ja liikevaihdon kasvuun − ruokakaupan tulos heikkeni9.8.2022 09:59:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi−kesäkuun liikevaihto oli 346,7 miljoonaa euroa, missä oli kasvua 9,7 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Tammi−kesäkuun operatiivinen tulos oli 8,3 miljoonaa euroa, mikä on noin 4,2 miljoonaa euroa parempi kuin viime vuonna. Koronarajoituksien purkautuminen näkyy liikevaihdon kasvuna etenkin matkailu- ja ravitsemiskaupassa.

Keskimaan vuoden esihenkilöt palkittiin17.6.2022 09:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 esihenkilöt on palkittu. Vuoden 2021 esihenkilöt palkittiin Keskimaan arvojen mukaisesti, palkittavia oli tällä kertaa neljä. Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 palkitut esihenkilöt ovat marketpäällikkö Katja Hyötyläinen S-market Äänekoskelta, hotellipäällikkö Kirsi Tarkkanen Solo Sokos Hotel Paviljongista, marketpäällikkö Minna Varjoranta S-market Keuruulta sekä ravintolapäällikkö Paula Janhonen ravintola VENN ja Green EGG.