S-market Mäntsälän uudistus valmistui - myyntipinta-ala kasvoi ja palvelutarjontaa parannettiin

S-market Mäntsälän laaja uudistus valmistuu torstaina 28.10.2021. Myymälä suljettiin 18.9. kuuden viikon ajaksi, ja palvelee nyt entistä ehompana. Marketpäällikkö Jari Kauhanen odottaa tiiminsä kanssa innolla paluuta osaksi mäntsäläläisten arkea.

Kuusi viikkoa kestänyt laaja uudistus muokkasi S-market Mäntsälästä uudenkarhean, entistä avaramman ja energiatehokkaamman ruokakaupan. Uudistuksen yhteydessä myymälää laajennettiin 500 neliöllä, ja palvelutarjontaa parannettiin uusilla palveluilla.

- Asiakkailta tuli paljon kehitysehdotuksia koskien myymäläuudistustamme, ja ilolla voinkin todeta, että näitä myös toteutettiin kattavasti. Ruokatori uudistettiin täysin, myymälään asennettiin paljon toivotut itsepalvelukassat ja valikoimamme laajeni lähes kaikissa tuoteryhmissä, marketpäällikkö Jari Kauhanen summaa.

Myymälämiljöön osalta uusi kokonaisuus on aiempaa avarampi, ja mahdollistaa entistä houkuttelevampien esillepanojen kokoamisen. Kauhasen mukaan kasvaneen neliömäärän myötä myös palvelutarjontaa pystyttiin laajentamaan muun muassa Fazerin jauholeipomolla ja Itsudemon sushibarilla.

Uudistuksen yhteydessä myös ABC-ketjun sähköautojen latauspisteverkosto laajenee Mäntsälään. Myymälän parkkihalliin avataan 8 uutta latauspistettä, 4 AC-peruslaturia ja 4 DC-teholaturia. Latauspisteet avataan asiakaskäyttöön marraskuun aikana.

Kylmälaitteiden lauhdelämpö hyötykäyttöön

Näkyvän myymäläuudistuksen lisäksi myös myymälän kylmälaitteet uusittiin remontin yhteydessä. Myymälän uusi kylmälaitos käyttää kylmäaineena ympäristöystävällistä hiilidioksidia, ja ovelliset kylmälaitteet parantavat myymälän energiatehokkuutta.

- Myymälän käyttämä sähkö on päästötöntä, valaistus toteutetaan LED-valaisimilla ja kylmälaitoksen kylmäaine on ympäristöystävällisempi vanhaan verrattuna. Tehdyt toimenpiteet ovat merkittäviä, ja tukevat kaupparyhmän matkaa kohti hiilinegatiivisuutta, HOK-Elannon vastuullisuuspäällikkö Satu Kattilamäki kertoo.

Kylmälaitosuudistuksen myötä S-market Mäntsälän kylmälaitteiden tuottama lauhdelämpö saadaan jatkossa hyödynnettyä kiinteistön lämmityksessä, joka vähentää usein fossiilisilla polttoaineilla tuotetun kaukolämmön tarvetta, ja näin myös lämmityksen aikaansaamat päästöt vähenevät.

Laaja uudistushanke valmistuu 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

S-market Mäntsälä

• Keskuskatu 1, 04600 Mäntsälä
  • Avoinna ma-la 6.30–22, su 9–22
  • Myymälän palveluita: Ruokatori, Fazerin jauholeipomo, Itsudemon sushibar, appelsiinimehukone, Beijing8-dumplingit, itsepalvelukassat, ruoan verkkokaupan noutopiste & ABC-ketjun sähköautojen latauspiste.
  • Myymälän valikoimaan voi vaikuttaa sinuntoive.fi-palvelussa

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Jari KauhanenmarketpäällikköS-market Mäntsälä

Puh:010 76 63211

Ajatus etäTETistä syntyi HOK-Elannon HR-osastolla -   TAT ja työnantajaliitot jalostivat idean käytäntöön 22.11.2021 10:17:29 EET | Tiedote

Talous ja nuoret TAT järjestää marraskuussa yhdessä viiden toimialan kanssa Maailman suurimman etäTET-viikon 22.-26.11.2021. Etäyhteyksien avulla toteutettava kouluviikon pituinen TET-jakso antaa nuorille työelämäkokemuksia ja auttaa tunnistamaan omia vahvuuksia. EtäTETiin on ilmoittautunut lähes 4 000 yläkoululaista ympäri Suomen.