S-market Niittykumpu uudistettiin

S-market Niittykummun konseptiuudistuksessa myymälä sai uuden, avaran ja raikkaan yleisilmeen, entistä monipuolisemman Ruokatorin ja täysin uusitun juomaosaston. HOK-Elannon S-market-ketjun remonttikierros on edennyt jo yli puolivälin, ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022.

- Remontti saatiin valmiiksi aikataulussaan, vaikka myymälä pidettiin auki remontin ajan. Hienoa jälkeä, ja uskon, että myös asiakkaamme ovat tyytyväisiä lopputulokseen, marketpäällikkö Markus Nokio toteaa.

Remontissa myymälän yleisilme päivitettiin uuden S-market-konseptin mukaiseksi, ja tarjontaan tehtiin päivityksiä. Erikoisoluilla täydentynyt juomaosasto, uudet pikakassat sekä uusittu heviosasto ovat näkyviä elementtejä uudistetussa myymälässä

Valikoima räätälöidään yhdessä asiakkaiden kanssa

Osana uudistusta S-market Niittykummun valikoima tullaan räätälöimään yhteistyössä alueen asukkaiden kanssa. Omia tuotetoiveita voi tehdä sinuntoive.fi-palvelun kautta, josta ne lähtevät eteenpäin valikoimasuunnitteluun. Palvelu lanseerattiin HOK-Elannossa alkuvuodesta 2021, ja on merkittävä osa S-marketin tulevaa kehitystyötä.

- Odotamme henkilökunnan kanssa innolla asiakkaidemme toiveita. Toki tuotetoiveita on voinut tehdä aiemminkin, mutta uusi alusta varmasti madaltaa kynnystä niiden tekemiseenNokio kertoo.

Myymälässä asiakkaiden valikoimiin toivomat tuotteet korostetaan hintalapuissa erillisillä hintakaulureilla.

HOK-Elanto uudistaa koko S-market-ketjun – toivoo asiakkaita mukaan uudistusten suunnitteluun

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

Emme järjestä avajaisiin liittyvää erillistä avajaistempausta, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä.

S-market Niittykumpu

Merituulentie 36, 02200 Espoo