S-market Pakilan ilme kirkastui - odotettu remontti valmistui

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki alueensa S-marketit. Uudistetun S-market Pakilan remonttiavajaisia vietetään torstaina 18.3.2021.

Remontissa S-market Pakila sai marketpäällikkö Sani Kokkosen mukaan uuden, avaran ja raikkaan yleisilmeen. Myymälän Ruokatorin valikoima täydentyi, panimo-osasto uudistettiin kokonaan ja uudet pikakassat vauhdittavat asiointia.

Asiakkaiden toiveissa korostui leipävalikoima ja pikakassat

- Ennen myymälän remonttia kartoitimme lähialueen asukkaiden toiveita koskien uutta myymälää. Valikoimatyössä asiakkaiden antamat toiveet auttavat meitä parantamaan merkittävästi tarjontaamme. Etenkin leipävalikoimaan kaivattiin monipuolisuutta, ja myös pikakassoja on toivottu pitkään, Kokkonen kertoo.

Asiakkaat voivat jatkossa osallistua myymälän valikoimatyöhön kertomalla omia tuotetoiveitaan alkuvuodesta lanseeratun sinuntoive.fi-palvelun avulla. Myymälässä asiakkaiden valikoimiin toivomien tuotteiden näkyvyyttä korostetaan erityisellä hintakaulurilla.

S-marketin Pakilan remontti saatiin toteutettua niin, ettei myymälää tarvinnut missään vaiheessa sulkea

- Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä siihen, että myymälä remontoidaan. Reilun kahden viikon mittaisen remontin aikana myymälän uusi ilme on alkanut muodostua kaikessa komeudessaan. Iso kiitos kuuluu koko remonttiporukalle, mahtavalle henkilökunnalle ja ihanille S-market Pakilan asiakkaille, Kokkonen kiittelee.

HOK-Elanto uudistaa koko S-market-ketjun – toivoo asiakkaita mukaan uudistusten suunnitteluun

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki 60 S-markettiaan Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita. Seuraavaksi remontista valmistuvat maalis-huhtikuun aikana Olarin, Niittykummun sekä Martinlaakson S-marketit.

HOK-Elanto toivoo muutostarpeista asiakkaiden näkemyksiä ja ideoita uudistusten suunnitteluun.

Emme järjestä avajaisiin liittyvää erillistä avajaistempausta, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä.

S-market Pakila

marketpäällikkö Sani Kokkonen, p. 010 76 63161