S-market Parola on nyt moderni ja energiatehokas lähikauppa

Uudistunut Parolan S-market on nykyaikainen, S-market-ketjun konseptin mukainen myymälä. Myymälän palveluvalikoima on täydentynyt mm. pikakassoilla ja mehustamolla. Kiinteistön energiatehokkuus on parantunut uusien kylmäkalusteiden ansiosta.
Kuva: Krista Mettälä

S-market Parolan avajaisia vietetään tällä viikolla 12.–14.12. Lähes kaksi kuukautta kestänyt remontti pisti Parolan S-marketin uuteen uskoon.

– Ihan kaikki on uusittu, ja myös palveluita on tullut lisää: myymälässä on nyt mehustamo, take away -kahvipiste ja kolme pikakassaa. Vanha paistopiste on saanut uuden kuosin, listaa ryhmäpäällikkö Marko Leppänen.

– Saimme hienon uuden myymälän, jonka ilme on nykyaikainen, iloitsee marketpäällikkö Esa Vaalgamaa.

Uudet kylmäkalusteet parantavat merkittävästi kiinteistön energiatehokkuutta.

S-market Parolaan on nyt saatu myös ylätasokärryt, joita erityisesti iäkkäämmät asiakkaat ovat toivoneet myymälään.

– Otimme ylätasokärryt käyttöön jo ennen remontin valmistumista, ja niitä on kovasti kiitelty, Vaalgamaa mainitsee.

Myymälän tuorevalikoimat laajenivat uudistuksen myötä, ja jatkossa S-market Parola avautuu sunnuntaisin jo aamuyhdeksältä.

Kolme päivää avajaishumua

Uudistettua myymälää juhlistetaan kolmen päivän ajan: Torstaina 12. joulukuuta 700 ensimmäistä avajaisvierasta saa matkaansa Ossin Pullan ruisleivän, ja myymälässä voi tavata Beanit-konsulentin. Asiakasomistajaneuvoja on paikalla klo 10–17.30. Perjantaina klo 10 alkaen 750 ensimmäistä pääsee nauttimaan joulupuurotarjoilusta. Asiakasomistajaneuvoja on paikalla klo 9–16.30, ja myös Tuulos Rievän konsulentti on tavattavissa myymälässä. Viimeisenä avajaispäivänä lauantaina 14.12. myymälässä vierailee joulupukki klo 10–16, ja lapsille on jaossa ilmapalloja klo 10–13. Myös Crème Bonjour -konsulentti on paikalla.

Avajaisohjelman lisäksi myymälässä on avajaistarjouksia.

Uudistettu S-market Parola palvelee ma-pe klo 7–22, la klo 8–22 ja su klo 9–21 osoitteessa Kinnalantie 2, 13720 Parola.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Marko Leppänen, 044 076 4359
Osuuskauppa Hämeenmaa, marketpäällikkö Esa Vaalgamaa, 044 713 0554

Kuva: Krista Mettälä

Osuuskauppa Hämeenmaalla erinomainen alku juhlavuodelle: historian paras tulos ja 1 600 tuotteen hinnanlasku S-marketeissa2.2.2024 11:11:16 EET | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa saavutti vuonna 2023 historiansa parhaan tuloksen. Erinomaista tulosta siivitti useamman toimialan hyvä menestys. Asiakasomistajille maksettiin viime vuonna ennätyssumma rahaa Bonuksina, 36 561 399 euroa. Henkilöstönsä Hämeenmaa palkitsee viime vuoden tuloksesta yhteensä yli kolmen miljoonan euron ylimääräisellä tulospalkkiolla.