S-market Pudasjärven uudistaminen käynnistyy

S-market Pudasjärven uudistaminen käynnistyy kesäkuun alussa. Tuleva uudistus tehdään asteittain loppuvuoden 2019 aikana. Suunnittelun lähtökohtana on asiakastyytyväisyyden varmistaminen, tuotteiden saatavuus, pysyvästi edullisen hintatason säilyttäminen sekä hyvä asiakaspalvelu uudistuksenkin aikana.

Uudistaminen kasvattaa huomattavasti erityisesti S-market Pudasjärven tuoretuotteiden valikoimaa, lisäksi muutkin tuoteryhmät saavat kaivattua lisätilaa. ”Valikoiman suunnittelun pohjana on alueen asukkaiden toiveet ja ostotottumukset, joita kuunnellaan edelleenkin herkällä korvalla, kuten aina on tehty”, kertoo S-market Pudasjärven myymäläpäällikkö Markku Päkkilä.

”Tuleva uudistus helpottaa ja nopeuttaa asioimista sekä parantaa asiakaspalvelun nopeutta mm. uusien itsepalvelukassojen ansiosta. Uudistumisen myötä saadaan myös paljon toivottua lisätilaa erityisruokavalioimien laajentamiseksi”, iloitsee Päkkilä.

Uudistettavan toimipaikan teknisissä ratkaisuissa hyödynnetään uusinta ympäristöystävällistä teknologiaa

S-market Pudasjärven uudistuksen yhteydessä toimipaikan kiinteistötekniikka muutetaan tulevaisuuttakin ajatellen uusimpaan saatavilla olevaan ympäristöystävälliseen ja kierrätyspohjaisen materiaalin hyötykäyttöön perustuvaan lämmön tuotantoon ja käyttöön perustuvaan kiinteistötekniikkaan. Muutoksen myötä rakennuksen energiakulut pienevät merkittävästi aiempaan verrattuna.

”Osuuskauppa Arina haluaa olla omalta osaltaan mukana ilmastotalkoissa. Uudet energiaratkaisut, kuten uudet kylmäjärjestelmät, lauhdelämmön kierrättäminen sekä maalämmön ja led-valaistuksen käyttö varmistavat sen, että uusi myymälä on nyt ja tulevaisuudessa energiaa ja luontoa säästävä”, kertoo ryhmäpäällikkö Antti Siuruainen.

Myymälä palvelee myös uudistuksen aikana

S-market Pudasjärvi palvelee asiakkaita jokaisena päivänä myös uudistuksen aikana. ”Asiakkaiden ei tarvitse olla huolissaan tuotteiden saatavuudesta, palvelusta tai pysyvän edullisen hintatason säilymisestä uudistuksen aikana tai sen jälkeenkään. Nehän ovat meidän asiakaslupaus jokaiselle päivälle, ja ne lunastetaan”, lupaa Päkkilä.

Kaikki nykyiset lisäpalvelut säilyvät ennallaan remontin jälkeen laajoilla palveluajoilla uudistetussa S-marketissa. ”Haluamme varmistaa omalta osaltamme palveluiden säilymisen alueella”, toteaa Siuruainen.

Markku Päkkilä, myymäläpäällikkö S-market Pudasjärvi

Antti Siuruainen, ryhmäpäällikkö

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Arinan hallinto toimii omistajien hyötyvahteina - syyskokousten päätöksiä18.12.2019 15:41:48 EETTiedote

Osuuskauppa Arina on pohjoissuomalaisten kotitalouksien perustama ja omistama 102-vuotias kuluttajaosuuskunta, omistajina tänään yli 170 000 (70 %) kaikista alueen kotitalouksista. Omistajat valitsevat keskuudestaan sääntömääräistä päätösvaltaa käyttävät hallintoelimet. Hallinto toimii päätösvallan lisäksi tärkeässä viestintäroolissa kotitalouksien ja osuuskaupan välillä.

Osuuskauppa Arina mukana perustamassa Wanha Raahe -säätiötä22.11.2019 14:50:14 EETTiedote

Raahen vanha kaupunki on yksi Suomen parhaiten säilyneitä 1800-luvun puutalokaupunkeja. Vaikka rakennukset ovat vanhoja, on kyseessä silti vireä osa kaupunkia, jossa sulassa sovussa elävät sekä alueen asukkaat että yritykset. Wanha Raahe koostuu noin 150 päärakennuksesta ja noin 200 piharakennuksesta. Asemakaavalla suojeltua Raahen vanhaa kaupunkia kehittämään ja tukemaan perustettiin tällä viikolla Wanha Raahe -säätiö.