S-market Pudasjärven uudistaminen käynnistyy

S-market Pudasjärven uudistaminen käynnistyy kesäkuun alussa. Tuleva uudistus tehdään asteittain loppuvuoden 2019 aikana. Suunnittelun lähtökohtana on asiakastyytyväisyyden varmistaminen, tuotteiden saatavuus, pysyvästi edullisen hintatason säilyttäminen sekä hyvä asiakaspalvelu uudistuksenkin aikana.

Uudistaminen kasvattaa huomattavasti erityisesti S-market Pudasjärven tuoretuotteiden valikoimaa, lisäksi muutkin tuoteryhmät saavat kaivattua lisätilaa. ”Valikoiman suunnittelun pohjana on alueen asukkaiden toiveet ja ostotottumukset, joita kuunnellaan edelleenkin herkällä korvalla, kuten aina on tehty”, kertoo S-market Pudasjärven myymäläpäällikkö Markku Päkkilä.

”Tuleva uudistus helpottaa ja nopeuttaa asioimista sekä parantaa asiakaspalvelun nopeutta mm. uusien itsepalvelukassojen ansiosta. Uudistumisen myötä saadaan myös paljon toivottua lisätilaa erityisruokavalioimien laajentamiseksi”, iloitsee Päkkilä.

Uudistettavan toimipaikan teknisissä ratkaisuissa hyödynnetään uusinta ympäristöystävällistä teknologiaa

S-market Pudasjärven uudistuksen yhteydessä toimipaikan kiinteistötekniikka muutetaan tulevaisuuttakin ajatellen uusimpaan saatavilla olevaan ympäristöystävälliseen ja kierrätyspohjaisen materiaalin hyötykäyttöön perustuvaan lämmön tuotantoon ja käyttöön perustuvaan kiinteistötekniikkaan. Muutoksen myötä rakennuksen energiakulut pienevät merkittävästi aiempaan verrattuna.

”Osuuskauppa Arina haluaa olla omalta osaltaan mukana ilmastotalkoissa. Uudet energiaratkaisut, kuten uudet kylmäjärjestelmät, lauhdelämmön kierrättäminen sekä maalämmön ja led-valaistuksen käyttö varmistavat sen, että uusi myymälä on nyt ja tulevaisuudessa energiaa ja luontoa säästävä”, kertoo ryhmäpäällikkö Antti Siuruainen.

Myymälä palvelee myös uudistuksen aikana

S-market Pudasjärvi palvelee asiakkaita jokaisena päivänä myös uudistuksen aikana. ”Asiakkaiden ei tarvitse olla huolissaan tuotteiden saatavuudesta, palvelusta tai pysyvän edullisen hintatason säilymisestä uudistuksen aikana tai sen jälkeenkään. Nehän ovat meidän asiakaslupaus jokaiselle päivälle, ja ne lunastetaan”, lupaa Päkkilä.

Kaikki nykyiset lisäpalvelut säilyvät ennallaan remontin jälkeen laajoilla palveluajoilla uudistetussa S-marketissa. ”Haluamme varmistaa omalta osaltamme palveluiden säilymisen alueella”, toteaa Siuruainen.

Markku Päkkilä, myymäläpäällikkö S-market Pudasjärvi

Antti Siuruainen, ryhmäpäällikkö

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Oulun Energia ja Osuuskauppa Arina yhteisvoimin ilmastotalkoisiin3.6.2019 13:15:20 EESTTiedote

Oulun Energia Oy ja Osuuskauppa Arina syventävät energiayhteistyötä ilmastonmuutoksen hillinnän puolesta. Tavoitteena on kehittää ja rakentaa yhteistyössä Ouluun ja myöhemmin Pohjois-Suomeen ja muualle Suomeen energiatehokkaita teknisiä järjestelmiä kauppakiinteistöjen hukkalämmön entistä parempaan hyötykäyttöön. Yhteistyön kautta edistetään Oulun Energia Oy:n ja Osuuskauppa Arinan hiilineutraalisuustavoitteita.

Oululainen myymäläpäällikkö Mika Timonen on kaupan alan vuoden 2018 työpaikkaohjaaja28.5.2019 11:37:21 EESTTiedote

Sale Myllyojan myymäläpäällikkö Mika Timonen palkittiin kaupan alan vuoden 2018 työpaikkaohjaajana Oulussa 10.5.2019 Ammattiopisto Luovin tiloissa järjestetyssä palkitsemistilaisuudessa. Timonen palkittiin Helsingin Kauppiaitten Yhdistys r.y.:n tunnustuspalkinnolla, joka luovutettiin palkitsemistilaisuudessa. Lisäksi Kaupan Koulutuksen Kehittämiskeskus myönsi Mika Timoselle Kaupan alan vuoden työpaikkaohjaaja 2018 -kunniakirjan.

Sokos Herkkua kehitetään lisäämällä valikoimaa ja parantamalla asiointikokemusta24.5.2019 17:04:42 EESTTiedote

Osuuskaupan omistavilta asiakkailta saadun palautteen ja kolmen toimintavuoden aikana hankitun kokemuksen perusteella Sokos Herkkua halutaan kehittää entistä paremmin omistajien toiveita palvelevaksi ruoka- ja herkkukaupaksi. Sokos Herkulta on koko sen toiminta-ajan toivottu laajempaa valikoimaa, selkeämpää myymälämiljöötä ja asioimisväljyyttä. Toiveiden toteuttamiseksi ruokakauppa tarvitsee lisää pinta-alaa. Sokos Herkussa aloitetaan mahdollisimman pian kesän aikana toteutettava remontti, jonka myötä ruokakaupan toimintoja järjestetään uudelleen. Remontin myötä Sokos Herkun kahvilaravintola suljetaan ja ravintolalta vapautuvat tilat käytetään ruokakaupan laajentamiseen. Kahvilaravintolassa ja keittiössä muutos merkitsee kahdeksan henkilön työtehtävien loppumisen, mutta heille kaikille tarjotaan töitä Osuuskauppa Arinassa. Sokos Herkun ravintola ja sen henkilökunta haluavat lämpimästi kiittää omistajia ja asiakkaita kuluneesta kolmesta vuodesta. Heitä palvelevat jatkossakin keskustassa