S-market Rajamäen uudistus valmistui – "Uudella heviosastolla satokausi nousee paraatipaikalle”

S-market Rajamäen kahden ja puolen viikon mittainen uudistustyö valmistui aikataulussaan. Uudistetun myymälän raikas yleisilme, paikalliseen kysyntään vastaava räätälöity valikoima ja monipuolinen palvelutarjonta nostaa S-market Rajamäen uudelle tasolle.

S-market Rajamäen myymäläuudistus valmistui aikataulun mukaisesti torstaina 3.6. Uudistetun myymälän marketpäällikkö Mika Uusitalo on tyytyväinen lopputulokseen, ja lähtee tiiminsä kanssa kehittämään myymälästä Rajamäen palvelevinta lähikauppaa.

- Uudistuksessa myymälän yleisilme päivitettiin, valikoima räätälöitiin kohdilleen ja palvelutarjontaa kehitettiin. Näkyvin muutos on tapahtunut heviosastolla, jossa satokausituotteet saadaan entistä paremmin esille. Uudistuksen yhteydessä myös Ruokatorin valikoima monipuolistui, Uusitalo toteaa.

Valikoima räätälöity vastaamaan paikalliseen kysyntään

S-marketin uudistuksessa myös valikoimasuunnittelun kokonaisuutta on kehitetty, ja jatkossa asiakkaiden toiveet nousevat keskiöön. Valikoimatyön peruspohjan lisäksi asiakkaat voivat vaikuttaa oman myymälän tuotevalikoimaan, ja kertoa omia toiveita alkuvuodesta lanseeratun sinuntoive.fi-palvelun avulla. Uusitalo kertoo, että myymäläkohtaiset valikoimat voivat erota huomattavasti, ja on tärkeää, että toiveiden antamisen kynnystä madalletaan.

- Perusvalikoimaa lähdetään vielä täydentämään asiakkaidemme toiveilla. Tavoitteena on tehdä Rajamäen valikoimasta alueen osuvin, ja tässä asiakkaat nousevat keskiöön. Alkuvuodesta lanseeratun tuotetoivesivuston kautta omien toiveiden tekeminen on helppoa, Uusitalo kertoo.

Myymäläuudistus eteni aikataulussaan, laaja uudistushanke valmistuu 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

Emme järjestä avajaisiin liittyvää erillistä avajaistempausta, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä.

S-market Rajamäki

Kiljavantie 5, 05200 Rajamäki

ma-la 7-22, su 9-22
sinuntoive.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Mika UusitalomarketpäällikköS-market Rajamäki

Puh:010 76 63451