S-market Saarijärvi uudistuu – valikoima laajenee huomattavasti

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa Saarijärven S-marketin. Erityisiä painopisteitä uudistuksessa ovat hedelmä- ja vihannesosasto, myös paistettavien leipomotuotteiden valikoimaan kasvatetaan. S-marketin uudistuksen myötä tavoitteena on tarjota Saarijärven laajin päivittäistavaravalikoima. Uudistustyöt alkavat tammikuun lopulla, myymäläuudistus valmistuu pääsiäiseksi.

Saarijärven S-marketin uudistuksen myötä valikoimissa tulee korostumaan entistä enemmän päivittäin ostettavat tuotteet. Tuoretuotteiden, kuten tuoreen lihan ja maitotaloustuotteiden valikoimat kasvavat samoin kuin peruselintarvikkeiden kuten jauhojen, hiutaleiden ja kahvien valikoimiin saadaan runsaasti uutta valinnanvaraa. Myös juomat saavat lisää tilaa ja niiden valikoima paisuu selvästi.
– Yksi painopiste uudistuksessa on hedelmät ja vihannekset, joiden esillepano tulee muuttumaan entistä runsaammaksi ja raikkaammaksi uusien kalusteratkaisujen myötä. Haluamme panostaa myös myymälässä paistettuihin leipomotuotteisiin kasvattamalla valikoimaa entisestään, kertoo marketpäällikkö Anne-Mari Sipinen.

Uudistuksen myötä asiointi S-marketissa tulee helpottumaan ja asiakkaiden tarpeisiin pystytään vastaamaan entistä paremmin, kun päivittäistavaravalikoimaan saadaan satoja uusia tuotteita.
– Myymälän viihtyisyyttä lisää entistä raikkaampi yleisilme. Erityisesti odotamme uutta hedelmä- ja vihannesosaston valmistumista – se on meidän käyntikorttimme, marketpäällikkö Sipinen iloitsee.

Keskimaa on sitoutunut parantamaan liiketoimintansa ympäristövaikutuksia ja tukemaan ekologisesti vastuullista toimintaa. Hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseksi energianhankintaa ja -käyttöä optimoidaan ja uudistetaan jatkuvasti. Kaikki S-market Saarijärven kylmäkalusteet päivitetään uudistuksen yhteydessä hiilidioksiditekniikkaan.

Pyrimme tekemään muutokset mahdollisimman pienin häiriöin. Pidämme asiakkaamme ajan tasalla uudistuksen etenemisestä myymälän Facebookissa. Uudistuneen myymälän avajaisia pääsemme viettämään pääsiäiseen mennessä. Myymäläuudistuksen kustannusarvio on noin 900 000 €.

Uudistuvaan S-marketiin on tulossa myös uusia vuokralaisia, joista tiedotetaan myöhemmin.

Lisätietoja:
S-market ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen, 010 767 3039
S-marketpäällikkö Anne-Mari Sipinen, 010 767 4540

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.