S-market Tervakoski uudistui nykyaikaiseksi ja energiaystävälliseksi

S-market Tervakosken syksyllä käynnistynyt remontti on nyt valmis. Talotekniikan lisäksi myymälässä on uusittu muun muassa kylmäkalusteet ja kassat, eikä värimaailmakaan ole enää entisensä. Uudistetun myymälän avajaisia vietetään 12.–14.12.

– Miljöö on kokonaisuudessaan uudistunut ja myymälän energiatehokkuus parantunut uusien, ovellisten kylmäkalusteiden myötä, ryhmäpäällikkö Mervi Jalonen kertoo.

S-market Tervakoskelle tuli remontin myötä monta uutta lisäpalvelua: mehustamo, take away -kahvipiste ja kolme pikakassaa, jotka varmistavat sujuvan asioinnin myös ruuhka-aikoina.

– Pikakassat ovat hyvä uudistus, ne tehostavat palvelua ja ennaltaehkäisevät jonojen syntymistä, kommentoi marketpäällikkö Satu Husu.

Uusien palvelujen lisäksi tuoretuotteisiin on saatu lisää valikoimaa ja aukioloaikoihin laajennusta.

Myymälän uusi, moderni sisustus on tumma ja tyylikäs.

– On ihanaa, kun saimme laitettua kaiken uuteen uskoon. Uusi ilme on mielestäni todella hieno ja nykyaikainen. Saimme varaston puolella olleen paistopisteenkin tänne myymälän puolelle, Husu iloitsee.

S-market Tervakosken avajaisia juhlistetaan 12.–14.12. Torstaina 12.12. klo 9 alkaen ensimmäiset 700 asiakasta saavat Ullan Pakarin ruiskakon. Toisena avajaispäivänä perjantaina Hämeenmaan Sini-nalle jakaa lapsille tikkareita klo 10–16. Asiakasomistajaneuvoja on paikalla sekä torstaina että perjantaina klo 9.30–17.

Lauantaina 14.12. Sini-nalle ilostuttaa jälleen jakamalla perheen pienimmille tikkareita klo 10–16. Lisäksi 700 ensimmäistä asiakasta pääsee klo 10 alkaen maistamaan jouluista riisipuuroa. Avajaispäivinä on myös tuotetarjouksia.

S-market Tervakoski palvelee ma-la klo 7–22 ja su klo 10–22 osoitteessa Heimolantie 3, 12400 Tervakoski.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Mervi Jalonen, 050 388 4235
Osuuskauppa Hämeenmaa, marketpäällikkö Satu Husu, 050 563 6930