S-market Tonttila päivittyi entistä asiakasystävällisemmäksi

Osuuskauppa Hämeenmaa jatkaa palveluverkostonsa kehittämistä. Helmikuussakäynnistynyt S-market Tonttilan remontti on nyt saatu valmiiksi. Uudistetun myymälän avajaisia vietetään torstaina 11.4.

Sisäosien pintaremontin myötä S-market Tonttilan ilme on entistä nykyaikaisempi: kalusteet on uusittu ja seinät maalattu. - Uudistuksen tavoitteena on tarjota asiakasomistajille paitsi entistä kattavampi valikoima, niin myös selkeä ja houkutteleva asiointipaikka, toteaa Lahden alueen S-market -ryhmäpäällikkö Ville Kivinen.

Valikoimat on päivitetty vastaamaan asiakkaiden odotuksia entistä paremmin. Uudistus tuo mukanaan kattavammat valikoimat esimerkiksi tuoretuotteissa ja juomissa, ja erityisesti Take Away -tuotteiden sekä paistopisteen valikoimat ovat laajentuneet entistä monipuolisemmiksi.

Myymälässä asioiminen on nyt ruuhka-aikoinakin erittäin sujuvaa, sillä uudella kassa-alueella on nyt palvelua tehostavat pikakassat. Asiointia helpottavat myös viimeisintä tekniikkaa olevat pullonpalautusautomaatit.

– Uudistukset yhdistettynä jo ennestään erinomaiseen asiakaspalveluun tarjoavat asiakkaille nyt entistäkin miellyttävämmän asiointikokemuksen omassa lähikaupassa, kehuu Kivinen.

Myöhemmin keväällä kaupan yhteyteen saadaan vielä asiakkaiden paljon toivoma Nosto-automaatti.

S-market Tonttilan avajaisia juhlistetaan erilaisin tarjouksin avajaisviikonloppuna. Lisäksi lauantaina 13.4. järjestetään asiakaskahvitus klo 9 - 16.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Ville Kivinen, 050 373 9887

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Nelipyörä suunnittelee uutta Ford-myymälää Hämeenlinnaan6.4.2019 10:35:48 EESTTiedote

Ford-henkilöautojen ja -tavara-autojen edustus siirtyi Hämeenlinnassa Nelipyörälle vuoden 2019 alussa. Ford-myynti aloitettiin Kodin Terran yhteydessä heti tammikuun alussa. Autojen jälkimarkkinointi (huolto ja varaosamyynti) on vuoden alusta alkaen hoidettu Nelipyörän Paroistentien toimipisteessä. Automyynnin kokemukset Kodin Terran asiakasvirroista ovat olleet positiivisia. Haasteelliseksi sen sijaan on osoittautunut se, että huolto ja varaosamyynti ovat sijainneet eri osoitteessa kuin automyynti. Varmistaaksemme paremman ja helpomman asiakaspalvelun, olemme käynnistäneet uuden Ford-myymälän suunnittelun Nelipyörän Toyota- ja Skoda-myymälöiden viereen. Tavoitteenamme on rakentaa uusi 650 m²:n liiketila Ford-henkilö- ja tavara-autoille, ja se että jatkossa Fordin huolto- ja myyntitoiminnot sijaitsevat kätevästi samalla alueella.