S-market Tullinpuomin uudistus valmistui - "Asiakkaiden tuotetoiveiden määrä kasvussa”

S-market Tullinpuomin myymäläuudistus valmistuu torstaina 12.8.2021.

Kahden ja puolen viikon mittaisessa uudistuksessa S-market Tullinpuomi muokattiin uuden S-marketin konseptin mukaiseksi, ja myymälän valikoima räätälöitiin vastaamaan paremmin alueen kysyntään. Uudistettu myymälä tarjoaa asiakkaille herkullisen Ruokatorin, monipuolisen vege- ja luomuvalikoiman sekä laajat aukioloajat.

Myymäläuudistus valmistui aikataulussaan

S-market Tullinpuomin marketpäällikkö Janne Kihlmanin mukaan myymäläuudistus toteutettiin myymälän palvellessa samaan aikaan liki normaalisti.

– Uudistus saatiin vietyä maaliin ongelmitta. Isoin työ tehtiin hevi- ja panimojuomaosastoilla, jotka muokattiin kokonaan uusiksi. Iso kiitos koko remonttiryhmälle, henkilökunnalle ja asiakkaillemme, Kihlman toteaa.

Panimojuomaosastolla näkyvän miljöömuutoksen lisäksi myös valikoima laajeni, ja etenkin erityisoluiden valikoima kasvoi. Kihlmanin mukaan alkoholittomien vaihtoehtojen kasvava trendi näkyy myös Tullinpuomin myymälässä, ja perinteiset saunaoluet ovat saaneet rinnalleen myös alkoholittomia vaihtoehtoja.

Myös hedelmä- ja vihannesosaston uudistus kasvatti valikoimaa, ja satokauden tuotteiden ohella myös marjat, mehut ja smoothiet nousevat myymälässä paraatipaikoille.

Kohti alueen osuvinta valikoimaa

S-market Tullinpuomin uudistuksen yksi osa-alue on valikoiman kehittäminen yhdessä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on muokata nykyisestä valikoimasta entistä osuvampi, ja nostaa esille asiakkaiden toivomia tuotteita.

– Perusvalikoiman ohella uudistetun myymälän valikoimassa myös asiakkaiden tuotetoiveita voidaan toteuttaa entistä paremmin. Tuotetoiveiden tekeminen sinuntoive.fi-sivun kautta on helppoa, ja myymälässä toteutuneet tuotetoiveet korostetaan erillisillä hintakaulureilla, kannustan kaikkia kokeilemaan, Kihlman kertoo.

Laaja uudistushanke valmistuu 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

S-market Tullinpuomi

Tukholmankatu 2, 00250 Helsinki

ma-la 6.30-24, su 9-24

www.sinuntoive.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Janne KihlmanmarketpäällikköS-market Tullinpuomi

Puh:010 76 62121

Maailman suurin etäTET marraskuussa - HOK-Elanto vahvasti esillä kaupan alan päivässä15.9.2021 11:03:12 EEST | Tiedote

Talous ja nuoret TAT järjestää marraskuussa yhdessä viiden toimialan kanssa Maailman suurimman etäTET-viikon. Mukana ovat Finanssiala, Kemianteollisuus, Teknologiateollisuus, Palvelualojen työnantajat Palta sekä Kaupan liitto. Kokonaan etäyhteyksien avulla toteutettava TET-jakso antaa tulevaisuuden tekijöille, nuorille, työelämäkokemuksia ja auttaa tunnistamaan omia vahvuuksia.

Hävikki-battle on ruoanlaiton luovuusharjoitus koululaisille -   HOK-Elanto mukana tukemassa ruokakasvatusta 13.9.2021 13:21:48 EEST | Tiedote

Hävikki-battlessa koulujen kotitalousryhmien oppilaat valmistavat muun muassa kauppojen hävikistä kahden ruokalajin aterioita ja osallistuvat halutessaan Instagram-kuvakisaan. Oppilaat perehtyvät samalla ruokahävikkitietouteen ja keskustelevat siitä, miten hävikkiä voi vähentää kotona. Haaste oettaa hyödyntämään sattumanvaraisia raaka-aineita ja ottamaan vapauksia reseptiikasta.