S-market Vaasanhallin uudistus valmistui

Helsingin Sörnäisissä sijaitseva S-market Vaasanhalli avattiin 6.5. kuukauden mittaisen uudistuksen valmistuttua. HOK-Elannon S-market-ketjun uudistushanke alkoi viime vuonna, ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022.

- Yksikön uudistus oli todella kattava, ja myymälässä tehtiin täydellinen kasvojenkohotus noin kuukauden mittaisessa remontissa. Miljöömuutoksen lisäksi myymälään tuotiin uusia palveluita, pikakassat sekä energiateknisiä parannuksia, kertoo marketpäällikkö Mika Sjöström.

Asiakkaat kutsutaan mukaan valikoimatyöhön

S-market Vaasanhallin remontin yhteydessä myymälän yleisilmeen, laitekannan ja palvelutarjonnan lisäksi myös valikoimaan tehtiin merkittäviä parannuksia. Etenkin vegaaniset tuotteet korostuvat itäisen kantakaupungin myymälöiden valikoimissa, ja myös S-market Vaasanhallissa tuotteiden kasvava kysyntä on huomattu.

- Pääkaupunkiseudulla trendi korostuu, ja asiakkaiden kysyntään on vastattu. Vegaanisten tuotteiden valikoimaa tullaan laajentamaan, ja myymälässä tuotteiden näkyvyyttä korostetaan erillisillä hintakaulureilla. Toivomme myös asiakkaita osallistumaan tähän työhön kertomalla omia tuotetoiveita sinuntoive.fi-palvelussa, Sjöström kertoo.

Palvelutarjontaan uusia elementtejä, myymälän aukioloaikaa laajennetaan

S-market Vaasanhalliin tuodaan uusina palveluina muun muassa Itsudemon sushipiste sekä pikakassat. Remontin yhteydessä myymälän kylmälaitekanta uusittiin, ja valaistus korvattiin LED-valoilla. Tehdyt toimenpiteet tukevat S-ryhmän asettamia kunnianhimoisia ilmastotavoitteita, kaupparyhmän tavoitteena on olla vuonna 2025 hiilinegatiivinen.

S-market Vaasanhalli tulee siirtymään 1.7. alkaen 24/7-palvelevaksi myymäläksi. Tällä hetkellä HOK-Elannon toimialueella on yhteensä 39 ympäri vuorokauden palvelevaa toimipaikkaa.

S-market Vaasanhalli

Helsinginkatu 1, 00500 Helsinki

ma-la 6.30–24.00 su 9–24 (1.7. jälkeen 24/7)

www.sinuntoive.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Mika SjöströmmarketpäällikköS-market Vaasanhalli

Puh:010 76 63050

S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto on yli 660 000 asiakasomistajan oma osuuskauppa, jonka liikevaihto vuonna 2022 oli 2,4 miljardia euroa. HOK-Elannossa työskentelee yli 6 700 henkeä, ja osuuskaupan monipuolisia palveluita käyttää vuosittain yli 150 miljoonaa asiakasta Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Tuusulassa ja Vantaalla.

Kun kaikki Alepat, S-marketit, Prismat, Food Market Herkut, ravintolat, ABC-asemat ja latauspisteet, Sokokset ja Sokos Emotion -myymälät, Hautaus- ja lakipalvelupisteet sekä Omistajapalvelupisteet lasketaan yhteen, toimipaikkoja HOK-Elannolla on yli 400.

HOK-Elanto Liiketoiminta Oy:n Alepa-ketjun muutosneuvottelut ovat päättyneet27.3.2024 15:00:00 EET | Tiedote

HOK-Elanto Liiketoiminta Oy on saanut päätökseen tammikuussa alkaneet muutosneuvottelut. Muutosneuvottelut koskivat Alepa-ketjun myymäläpäälliköitä. Muutosneuvottelut käytiin toimintojen uudelleenorganisoimistarpeesta johtuvista syistä. Myymäläpäällikkötehtävien alkuperäinen vähennystarve muutosneuvotteluesityksessä oli 65. Neuvottelujen aikana suunnitelma tarkentui henkilöstöltä tulleiden hyvien ratkaisuehdotusten mukaisesti siten, että lopullinen vähennystarve myymäläpäällikkötehtävistä on 52. Kaikille päättyvistä tehtävistä irtisanotuille on tarjottu muita työtehtäviä HOK-Elannon palveluksesta. Muutoksella ei ole vaikutusta Alepa-myymälöiden lukumäärään. Lähikaupan rooli asiakkaiden arjessa on murroksessa. HOK-Elannon tavoitteena on uudistaa Alepa-ketjua strategiansa mukaisesti vastaamaan yhä vahvemmin muuttuvaan kuluttajakäyttäytymiseen, ja varmistaa edellytykset tulevaisuuden menestykselliseen liiketoimintaan. Muutosneuvotteluilla haettiin Alepalle yhtenäisempää ja tehokkaampaa jo