S-market Vaasanhallin uudistus valmistui

Helsingin Sörnäisissä sijaitseva S-market Vaasanhalli avattiin 6.5. kuukauden mittaisen uudistuksen valmistuttua. HOK-Elannon S-market-ketjun uudistushanke alkoi viime vuonna, ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022.

- Yksikön uudistus oli todella kattava, ja myymälässä tehtiin täydellinen kasvojenkohotus noin kuukauden mittaisessa remontissa. Miljöömuutoksen lisäksi myymälään tuotiin uusia palveluita, pikakassat sekä energiateknisiä parannuksia, kertoo marketpäällikkö Mika Sjöström.

Asiakkaat kutsutaan mukaan valikoimatyöhön

S-market Vaasanhallin remontin yhteydessä myymälän yleisilmeen, laitekannan ja palvelutarjonnan lisäksi myös valikoimaan tehtiin merkittäviä parannuksia. Etenkin vegaaniset tuotteet korostuvat itäisen kantakaupungin myymälöiden valikoimissa, ja myös S-market Vaasanhallissa tuotteiden kasvava kysyntä on huomattu.

- Pääkaupunkiseudulla trendi korostuu, ja asiakkaiden kysyntään on vastattu. Vegaanisten tuotteiden valikoimaa tullaan laajentamaan, ja myymälässä tuotteiden näkyvyyttä korostetaan erillisillä hintakaulureilla. Toivomme myös asiakkaita osallistumaan tähän työhön kertomalla omia tuotetoiveita sinuntoive.fi-palvelussa, Sjöström kertoo.

Palvelutarjontaan uusia elementtejä, myymälän aukioloaikaa laajennetaan

S-market Vaasanhalliin tuodaan uusina palveluina muun muassa Itsudemon sushipiste sekä pikakassat. Remontin yhteydessä myymälän kylmälaitekanta uusittiin, ja valaistus korvattiin LED-valoilla. Tehdyt toimenpiteet tukevat S-ryhmän asettamia kunnianhimoisia ilmastotavoitteita, kaupparyhmän tavoitteena on olla vuonna 2025 hiilinegatiivinen.

S-market Vaasanhalli tulee siirtymään 1.7. alkaen 24/7-palvelevaksi myymäläksi. Tällä hetkellä HOK-Elannon toimialueella on yhteensä 39 ympäri vuorokauden palvelevaa toimipaikkaa.

S-market Vaasanhalli

Helsinginkatu 1, 00500 Helsinki

ma-la 6.30–24.00 su 9–24 (1.7. jälkeen 24/7)

www.sinuntoive.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Mika SjöströmmarketpäällikköS-market Vaasanhalli

Puh:010 76 63050

Lisää latauspisteitä itään ja koilliseen -   Kahdeksan uutta sähköautojen ABC-latauspistettä Prisma Viikkiin 18.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Sähköautojen latauspisteiden määrä Prisma Viikissä kasvaa kahteentoista, kun ABC avaa neljä AC-peruslatauspistettä ja neljä DC-teholatauspistettä parkkihalliin. Viime viikolla avattiin Prisma Itäkeskukseen kuusi uutta AC-peruslatauspistettä hybridiautoilijoiden iloksi. Prisma Itäkeskuksessa on nyt yhteensä 10 latauspaikkaa.

S-market Kaivokselan laaja uudistus valmistui – “Uusi Ruokatori parantaa merkittävästi palvelutarjontaa” 17.6.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

S-market Kaivoksela uudistettiin lattiasta kattoon kuukauden mittaisessa remontissa. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myymälän kylmälaitteet uusittiin, ja kylmälaitos päivitettiin ympäristöystävällisempään, hiilidioksidia kylmäaineena käyttävään kylmälaitokseen. Myymälän palvelutarjonta täydentyi uudella Ruokatorilla, ja aukioloaikoja laajennettiin.