S-market Vuosaaren uudistus alkaa

S-market-ketjun uudistuskierroksen seuraavana myymälänä uudistetaan S-market Vuosaari. Maanantaina 14.6. alkava 2,5 viikon mittainen uudistus toteutetaan myymälän palvellessa normaalisti.

Uudistuksen myötä S-market Vuosaari saa uuden raikkaan yleisilmeen, palvelutarjontaa kehitetään ja valikoima räätälöidään vastaamaan paremmin paikalliseen kysyntään. Uudistus on osa HOK-Elannon S-market-ketjun laajaa uudistuskierrosta, jonka on määrä valmistua alkuvuodesta 2022.

- Isoin muutos tapahtuu myymälämiljöössä ja valikoimassa. Raikas ja avara heviosasto, appelsiinimehukone, uudet pikakassat sekä paikalliseen kysyntään räätälöity valikoima ovat uudistuksen isoimpia yksittäisiä kokonaisuuksia, toteaa S-market Vuosaaren marketpäällikkö Arto Hälikkä.

Myymälän valikoimasta räätälöidään alueen osuvin

Näkyvän miljöömuutoksen ohella myös myymälän valikoima räätälöidään vastaamaan paremmin S-market Vuosaaren asiakkaiden tarpeisiin. Hälikän mukaan alueen asukkaat voivat vaikuttaa myymälän valikoimiin helposti alkuvuodesta lanseeratun sinuntoive.fi-palvelun avulla.

- Laajan perusvalikoiman ohella uudistetun myymälän valikoimassa myös asiakkaiden tuotetoiveita voidaan toteuttaa entistä paremmin. Tuotetoiveiden tekeminen erillisen nettisivun kautta on helppoa, ja myymälässä toteutuneet tuotetoiveet korostetaan erillisillä hintakaulureilla, kannustan kaikkia kokeilemaan, Hälikkä kertoo.

Myymäläuudistus valmistuu torstaina 1.7.2021

S-market Vuosaaren uudistus toteutetaan myymälän palvellessa normaalien aukioloaikojen puitteissa. Hälikän mukaan remontissa myymälä uudistetaan sektoreittain, ja ajoittain tämä vaikuttaa tuotteiden sijaintiin.

Laaja uudistushanke valmistuu 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

S-market Vuosaari

Mustalahdentie 2, 00960 Helsinki

ma-la 7-22, su 9-22

sinuntoive.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Arto HälikkämarketpäällikköS-market Vuosaari

Puh:010 76 62011

HOK-Elanto rekrytoi satoja kaupan ja ravintoloiden ammattilaisia 2.7.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

- Viimeisen vuoden aikana on tapahtunut paljon. Verkkokauppamme on kasvanut valtavasti, uusia toimipaikkoja on avattu ja avaamme aktiivisesti uutta jatkossakin. Jo pelkästään näihin tarvitsemme paljon uusia osaajia. Olemme tänä vuonna rekrytoineet jo yli 400 henkilöä vakituisiin työsuhteisiin. Isona rekrytoijana huomaamme, että ihmiset arvostavat hyvän työyhteisön ja kehittymismahdollisuuksien lisäksi työnantajassaan myös vakautta ja turvallisuutta. HOK-Elannon ihmisläheiset arvot nousevat vahvuutena esiin kun palkkaamme uusia osaajia. Sitä arvostetaan, että huolehdimme ihmisistä ja heidän työstään sekä toimentulostaan myös vaikeina aikoina. Vastuullisuus myös työnantajuudessa on tärkeää, HOK-Elannon henkilöstöjohtaja Maria Hekkala toteaa. Ravintolaelämä elpyy Ravintola-ala on kärsinyt valtavasti koronan aikana. Odotukset tulevaan ovat kuitenkin korkealla, kunhan loputkin rajoitukset saataisiin pois pääkaupunkiseudulta. - Viime vuoden kevään ravintolasulun aikana pystyimme tarjoamaan r