S-Pankin toimitusjohtaja vaihtuu

S-Pankin toimitusjohtaja vaihtuu. Nykyinen toimitusjohtaja Pekka Ylihurula on lopettanut tehtävässään ja uuden toimitusjohtajan haku on käynnistynyt.

”Haluan kiittää Pekka Ylihurulaa hyvästä ja pitkäjänteisestä työstä S-Pankin kehittämisessä täyden palvelun pankiksi, sanoo S-Pankin hallituksen puheenjohtaja Jari Annala.

S-Pankki jatkaa suunnitellusti strategiansa toteuttamista, vahvaa kasvuaan ja 3,1 miljoonan asiakkaan palvelemista, Annala jatkaa.

Vt. toimitusjohtajana toimii varatoimitusjohtaja Hanna Porkka, kunnes uusi toimitusjohtaja aloittaa tehtävässään.

”On suuri kunnia luotsata Suomen vastuullisimmaksi äänestettyä pankkia ja upeaa henkilökuntaamme, kunnes uusi toimitusjohtaja on valittu”, sanoo Hanna Porkka.

Jari Annala, S-Pankki, hallituksen puheenjohtaja
Hanna Porkka, S-Pankki, varatoimitusjohtaja

Yhteydenotot koordinoi S-Pankin viestintä, 050 573 5855

+358 50 573 5855http://www.s-pankki.fi