S-Pankki julkaisee puolivuosikatsauksen ja kutsuu webcastiin 3.8.2022

S-Pankki julkaisee vuoden 2022 puolivuosikatsauksen keskiviikkona 3.8.2022.

S-Pankin puolivuosikatsaus 2022

S-Pankki julkaisee vuoden 2022 puolivuosikatsauksen keskiviikkona 3.8.2022 klo 12.00. Julkaisu tapahtuu pörssitiedotteena. Puolivuosikatsaus ja siihen liittyvät materiaalit ovat saatavilla osoitteissa s-pankki.fi/sijoittajille ja s-pankki.fi/investors heti julkistamisen jälkeen.

Puolivuosikatsauksen julkistamisen yhteydessä S-Pankki järjestää webcastin klo 14.00-15.00. Tilaisuus on englanninkielinen ja se on suunnattu S-Pankin osakkeenomistajille, institutionaalisille sijoittajille, analyytikoille ja medialle.

S-Pankin tuloksen esittelevät vt. toimitusjohtaja Hanna Porkka ja talousjohtaja Mika Heikkilä. Webcastia voi seurata tämän linkin välityksellä: s-pankki.fi/s-bank-q2-2022-results-webcast. Lisätietoa Microsoft Teamsin live-tapahtumasta: Microsoft. Tietosuoja: s-pankki.fi/tietosuoja. Tallenne webcastista on katsottavissa S-Pankin verkkosivuilta jälkikäteen.

S-Pankin viestintä, p. 050 573 5855, viestinta@s-pankki.fi

S-Pankin puolivuosikatsaus 2022

+358 50 573 5855http://www.s-pankki.fi

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi