S-Pankki julkaisee tammi-maaliskuun 2022 osavuosikatsauksen 3.5.2022

Osavuosikatsaus ja siihen liittyvät materiaalit ovat saatavilla S-Pankin verkkosivuilla heti julkistamisen jälkeen.

S-Pankki julkaisee tammi-maaliskuun 2022 osavuosikatsauksen 3.5.2022 klo 10.00. Julkaisu tapahtuu pörssitiedotteena.

Osavuosikatsaus ja siihen liittyvät materiaalit ovat saatavilla osoitteessa s-pankki.fi/sijoittajille heti julkistamisen jälkeen.

Osavuosikatsauksen julkistamisen yhteydessä S-Pankki järjestää webcastin klo 11.00-11.45. Tilaisuus on englanninkielinen ja se on suunnattu analyytikoille, sijoittajille ja medialle.

S-Pankin tuloksen esittelevät toimitusjohtaja Pekka Ylihurula ja talousjohtaja Mika Heikkilä.Pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta osoitteeseen viestinta@s-pankki.fi. Webcastiin osallistuville toimitetaan erillinen linkki tilaisuuteen.

Tallenne webcastista on katsottavissa S-Pankin verkkosivuilta jälkikäteen.

S-Pankin viestintä: viestinta@s-pankki.fi, 050 573 5855

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi