S-ryhmä palkkaa 16 traineeta tulevaisuuden liiketoimintojaan rakentamaan

S-ryhmä rekrytoi 16 uutta traineeta eri liiketoimintoihin ja asiantuntijaorganisaatioonsa. S-Trainee-ohjelma on väylä ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneille nuorille tulevaisuuden avaintehtäviin.

S-ryhmän viime vuosina uudistunut rekrytoiva valmennusohjelma, S-Trainee, etsii jälleen nuoria talentteja ja tuoreita näkemyksiä liiketoimintojansa kehittämään.

– Kauppa kansainvälistyy ja digitalisoituu voimakkaasti. Uusien kykyjen kasvattaminen on meille tärkeämpää kuin koskaan. Emme hae valmennusohjelmaamme harjoittelijoita, vaan traineita rakentamaan muutosta kanssamme, SOK:n henkilöstöjohtaja Susa Nikula S-ryhmän henkilöstötoiminnoista kertoo.

Traineepaikkoja on auki osuuskaupoissa, SOK:lla ja ulkomaan liiketoiminnoissa. Ohjelman ydintä on teoreettisen opiskelun yhdistäminen käytännön työhön: trainee työskentelee S-ryhmän toimipaikoissa ja tukitoiminnoissa henkilökohtaisen kehittymissuunnitelman mukaisesti. Työsuhde on vakituinen, ja työskentely jatkuu varsinaisten valmennusjaksojen päätyttyä.

– Tarjoamme traineelle tilaisuuden kasvaa kykyjensä mukaan yhä vaativampiin esimies-, asiantuntija- ja johtotehtäviin. Hänellä on mahdollisuus aidosti merkittävän uran luomiseen ja verkostoitumiseen, eri organisaatioissamme, eri asiantuntemusalueilla. Monet S-ryhmän avainpositioissa olevat henkilöt ovatkin tulleet taloon juuri valmennusohjelmamme kautta. Haussa on jälleen henkilöitä, jotka sitoutuvat arvoihimme ja haluavat tulla toteuttamaan johtamislupauksiamme ”Uskallan, arvostan ja toteutan”, Susa Nikula kuvailee.

S-Trainee on S-ryhmän valmennusohjelma ylemmän korkeakoulututkinnon juuri suorittaneille tai pian valmistuville. Hakuaika on 16.10.–6.11.2019. Trainee-paikkoja on auki useissa S-ryhmän alueosuuskaupoissa, SOK:lla ja lähialueen liiketoiminnoissa. Tietoa hausta: s-trainee.fi

Lisätiedot:

S-ryhmän henkilöstötoiminnot, henkilöstöjohtaja Susa Nikula (SOK), puh. 010 76 80260

S-TRAINEE PÄHKINÄNKUORESSA:

• Nuorille, ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneille tai valmistumassa oleville kyvyille
  • Ohjelman kesto 10 kuukautta
  • Vakituinen työsuhde, alkaa tammikuussa 2020
  • Henkilökohtainen kehittymissuunnitelma
  • Käytännön kokemusta työssäoppimisen kautta
  • Henkilökohtainen tutor
  • Opintomatka Eurooppaan

Pietarin Sokos Hotellit tarjoavat korkeatasoista palvelua vaativalla markkinalla3.12.2019 08:30:00 EETTiedote

Pietarissa toimivat kolme Sokos Hotellia ovat menestyneet viime vuosina erittäin hyvin, vaikka toimintaympäristö on vaativa ja kilpailu kireää. Työntekijöidensä hyvinvointiin ja erinomaiseen asiakaspalveluun satsaavan OOO Sokotelin menestyminen on myös huomattu: viime viikolla paikallinen talouslehti valitsi toimitusjohtaja Petri Schaafin Pietarin sadan parhaan yritysjohtajan joukkoon.