Sabaton Suomeen kahdelle keikalle huhtikuussa 2022

Ruotsin kovamaineinen panssaripataljoona nähdään Kuopio-hallissa 8. huhtikuuta ja Helsingin Hartwall Arenalla 9. huhtikuuta.

TuskaLive ja Radio Rock marssittavat länsinaapurimme hypersuositun korkeaoktaanisen hevimoottorin Sabatonin Suomeen kahdelle keikalle keväällä 2022. Tankkimiehet jyräävät 8. huhtikuuta Kuopio-hallissa ja seuraavana päivänä asemat otetaan Helsingin Hartwall Arenalla.

Falunissa vuonna 1999 perustettu Sabaton on lukeutunut suomalaisten metallifanien suursuosikkeihin jo vuosikausia. Vääjäämättä maailman terävimpään metallikärkeen suuntaava Sabaton nähtiin viimeksi Suomessa loppuunmyydyllä Hartwall Arenalla marraskuussa 2019.

Timantinkovaa pakettia täydentävät Mongolian kurkkulaulukeisarit The Hu ja kotimaamme teatraalinen hevisuuruus Lordi.

Konsertit:

Sabaton - THE TOUR TO END ALL TOURS 2022
+ very special guests: The Hu
+ opening act: Lordi

08.04.2022 – Kuopio, Kuopio-halli
Liput alk. 77,50 €
S / K-18 | ovet 18.00
Ennakot: Ticketmaster & Lippu.fi

09.04.2022 – Helsinki, Hartwall Arena
Liput alk. 77,50 €
S / K-18 | ovet 18.00
Ennakot: Ticketmaster

Ennakkolipunmyynti alkaa keskiviikkona 7.7.2021 klo 11.00.

Yhteistyössä: TuskaLive, Radio Rock ja Grey Beard

Promoottori: Jouni Markkanen, jouni@fme.fi
Lisätiedot konsertista: Niklas Nuppola, niklas@fme.fi

Myrkur Suomeen joulukuussa1.6.2021 11:00:48 EEST | Tiedote

Tanskalainen Myrkur saapuu joulukuussa Suomeen konsertoimaan viime vuonna julkaistun Folkesange-albumin tiimoilta. Myrkur nähdään Turun Logomossa 15. joulukuuta ja seuraavina päivinä tanskalaistähti esiintyy Tampere-talossa sekä Helsingin Savoy-teatterissa. Myrkur, oikealta nimeltään Amalie Bruun, on pohjannut monipuolisen taiteensa pohjoismaisiin kansanlauluihin sekä black metaliin. Uransa varrella Myrkur on julkaissut puhtaita metallialbumeita ja esiintynyt täyden bändin kanssa metallifestareilla, sekä toisaalta tulkinnut herkkiä akustisia kansanlauluja perinnesoittimilla säestettynä konserttisaleissa. Myrkurin Suomen konsertit ovat osa viime vuonna julkaistun Folkesange-albumin kiertuetta. Folkesange koostuu skandinaavisten perinnelaulujen lisäksi Bruunin omista sävellyksistä ja kappaleilla kuullaan lukuisia perinnesoittimia. ”Olen erittäin innoissani, että pääsen vihdoin palaamaan Suomeen! Soitamme bändini kanssa Folkesangen alusta loppuun + muutamia extra-yllätyksiä.” Myrkur kuvai

Igorrr Tavastialle marraskuussa 202117.12.2020 12:05:48 EET | Tiedote

Ranskalainen metallin outolintu ja harvemmin kuljetun tien kulkija Igorrr saapuu Urho Kekkosen kadun rockpyhättöön 23.11.2021. Sooloprojektina uransa aloittanut ranskalaisnero Gautier Serre yhdistelee taiteessaan häpeilemättä lukuisia musiikkityylejä monista metallin alalajeista barokin kautta trip hopiin. Sittemmin täydeksi bändiksi kasvaneen Igorrrin tuorein julkaisu on tänä vuonna ilmestynyt albumi Spirituality and Distortion. Tavastian keikan monimuotoisen tunnelman täydentävät lämppäreinä esiintyvät miamilainen konemusiikkitaiteilija Otto Von Schirach sekä niin ikään amerikkalainen, yhden miehen metal breakcore -akti Drumcorps. Konsertin ennakkolipunmyynti on nyt käynnissä Tiketissä. TuskaLive & Grey Beard esittävät: IGORRR Supports: Otto Von Schirach + Drumcorps 23.11.2021 Helsinki - Tavastia Liput alk. 27,50 € Ikäraja: K-18 | Ovet klo 19 Ennakot: Tiketti

Perturbator Tavastialle lokakuussa 20213.12.2020 17:00:00 EET | Tiedote

Pariisilainen synthwave-suuruus Perturbator saapuu Tavastialle, katsontakannasta riippuen, joko valaisemaan tai synkistämään lokakuista iltaa 26.10.2021. Perturbator-nimen takaa löytyy mies nimeltä James Kent, joka omaa taustaa black metal -yhtyeistä. Retrosyntikkasoundeilla herkutteleva Perturbator on 80-luvun äänimaailmaan pohjaavan synthwave-liikkeen nimekkäimpiä tekijöitä. Lämppäreinä Tavastian keikalla nähdään amerikkalainen kokeellisen musiikin airut Health, sekä niin ikään Yhdysvalloista tuleva, yhden miehen industrial doom -yksikkö Author & Punisher. Konsertin ennakkolipunmyynti alkaa Tiketissä torstaina 10.12.2020 klo 11. TuskaLive & Grey Beard esittävät: Perturbator Supports: Health + Author & Punisher 26.10.2021 Helsinki - Tavastia Liput alk. 32,50 € Ikäraja: K-18 | ovet 19 Ennakot: Tiketti Lipunmyynti alkaa to 10.12.2020 klo 11.

Arch Enemy ja Behemoth Helsinkiin marraskuussa 202130.11.2020 18:00:00 EET | Tiedote

Ruotsalainen metallijätti Arch Enemy ja black metallin uudelle tasolle nostanut puolalainen Behemoth saapuvat Helsingin jäähallin Black Boxiin 3. marraskuuta 2021. The European Siege 2021 -kiertueen täydentävät Englannin legendaarinen kuolonmetalliryhmä Carcass sekä melodista metallia työstävä amerikkalainen Unto Others. Konsertin lipunmyynti käynnistyy Tiketissä ja Lippu.fi:ssä keskiviikkona 2.12.2020 klo 11. 90-luvun puolivälissä perustettu Arch Enemy lukeutuu melodisen death metallin ehdottomaan kärkikastiin. Bändillä on takana 10 studioalbumia, ja yhtyeen vokalisti Alissa White-Gluz on metallikentän vakuuttavimpia keulahahmoja. Puolalaisen Behemothin uskomattoman tarkka soitto yhdistettynä loppuun asti hiottuun teatraalisuuteen on nostanut yhtyeen maailman eturivin metalliaktien joukkoon. Behemothin lähes 30-vuotisen uran aikana bändin ulosantiin on nivoutunut puhtaan black metallin lisäksi runsaasti death metal -vaikutteita sekä ripaus Lähi-idän mystiikkaa. Kiertueen muut esiintyj