Sale Aurakatu - sujuvaa asiointia keskellä Turkua

Sale Aurakadun avajaisia vietetään torstaina 20.1.2022 klo 10 alkaen. Keskellä kaupunkia sijaitseva Sale tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman, runsaasti take away -tuotteita ja laajat aukioloajat.

- Uusi Sale kauppatorin kupeessa palvelee niin lähialueen asukkaita, Turun keskustassa työskenteleviä ja asioivia kuin satunnaisia ohikulkijoitakin. Haluamme vastata laajan asiakaskunnan tarpeisiin ja tarjota mahdollisimman monipuolisen valikoiman. Se sisältää peruselintarvikkeiden lisäksi muun muassa runsaasti take away -tuotteita, jotka on helppo napata mukaan. Lounasasiakkaita ja pientä purtavaa kaipaavia ilahduttavat muun muassa Kulman Keittiön valmissalaatit. Aloitamme lähiaikoina yhteistyön myös Fafa´s KOP-kolmion kanssa. Lisäksi paistopisteessä on tarjolla sekä suolaisia että makeita herkkuja. Meiltä on kätevää hakea lounasta vaikka kesken työpäivän, kertoo kenttäpäällikkö Mika Aaltonen Turun Osuuskaupasta.

Sale Aurakatu on Turun Osuuskaupan 27. Sale-myymälä ja toinen uuden, raikkaan ilmeen mukainen Sale. Energiaa ja ympäristöä säästävän myymälän pinta-ala on 280 m2.  Kaikki myymälän kylmälaitteet ovat ovellisia ja valaistuksessa on käytetty sähköä säästäviä LED-valaisimia.

Sujuvan asioinnin helpottamiseksi myymälässä on myös kaksi itsepalvelukassaa sekä laajat aukioloajat. Sale palvelee joka päivä klo 6-24.

Sale Aurakadun tiimissä työskentelee 8 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Nina Rekola.

Turun Osuuskauppa, kenttäpäällikkö Mika Aaltonen, puh. 010 764 4063

Turun Osuuskauppa on nimittänyt Harri Havian matkailu-, ravitsemis- ja liikennekaupan toimialajohtajaksi4.4.2022 13:38:25 EEST | Tiedote

Turun Osuuskaupan matkailu-, ravitsemis- ja liikennekaupan toimialajohtajaksi on 1.6.2022 alkaen nimitetty Harri Havia. Havia siirtyy tehtävään SOK:lta, jossa hän on toiminut useissa eri tehtävissä, viimeksi vuodesta 2015 lähtien ravitsemiskaupan operatiivisena johtajana sekä ravitsemiskaupan kehityksestä ja konsepteista vastaavana johtajana. Nimitys on jatkoa Mikko Eskelisen siirtymiselle Turun Osuuskaupan sisällä market- ja tavaratalokaupan toimialajohtajaksi 7.2.2022 alkaen. - Harri Havia on erinomainen vahvistus johtoryhmäämme. Hän tuo meille laajaa näkemystä ja kokemusta toimialoilta, joiden menestyksellä on suuri merkitys Turun Osuuskaupan kasvustrategiassa. Pitkän pandemian värittämän jakson jälkeen matkailu- ja ravitsemiskaupan näkymät ovat nyt positiivisemmat, ja pystymme erityisesti Turkuun tekemiemme investointien ansiosta tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempaa palvelua. Uskon myös, että Harrin johtamistapa ja persoona sopivat erinomaisesti osuuskauppamme kulttuuriin ja

S-ryhmän matkailu- ja ravitsemiskaupalta merkittävä tuki kulttuuriperintö- ja museotyöhön31.3.2022 16:08:56 EEST | Tiedote