Sale Liipola sulkee ovensa peruskorjauksen ajaksi

Sale Liipolassa käynnistyy myymälän peruskorjausremontti, minkä vuoksi myymälä sulkee ovensa hetkellisesti 10.11. alkaen. Sitä ennen Salessa pyörähtää käyntiin tyhjennysmyynti, joka alkaa 7.11. Myymäläremontin myötä Liipolan Sale saa itsepalvelukassan sekä asiakkaiden toiveissa olleen paistopisteen. Uudistettu kauppa avaa ovensa jälleen alkuvuodesta 2021.

Paikalliset lähipalvelut päivittyvät Lahden Liipolassa Salen remontin myötä.

– Salessa suoritetaan kiinteistöön liittyvä peruskorjausremontti, jossa talotekniikkaa päivitetään ja parannetaan, kertoo Osuuskauppa Hämeenmaan kiinteistöjohtaja Ari Järvinen.

Vuosi sitten tehdyn myymälän miljööuudistuksen lisäksi Sale saa jälleen uusia palveluita, kun kiinteistön remontin yhteydessä päivitetään myymälän tarjoamat lisäpalvelut. Päivityksen myötä Liipolan Sale saa uusia palveluita asiakkaiden arkea helpottamaan ja Hämeenmaan palveluverkostoa parantamaan.

– Saleen asennetaan asiakkaiden toiveissa ollut paistopiste. Asiointia ja ostosten maksamista nopeuttamaan myymälään laitetaan Sale-maailmastakin tutuksi tullut itsepalvelukassa, kertoo Hämeenmaan Sale- ja S-market-ryhmäpäällikkö Ville Kivinen.

Paistopiste tuo odotetun lisäpalvelun asiakkaille ja täydentää lähikaupan monipuolista valikoimaa. Paistopiste tarjoilee asiakkailleen tutut lämpimät paistotuotteet, kuten karjalanpiirakat, lihapiirakat ja pasteijat.

Ennen kiinteistön peruskorjausta Sale Liipolassa käynnistyy lauantaina 7.11. tyhjennysmyynti, joka jatkuu viimeiseen aukiolopäivään eli 10.11. saakka. Asiakkaat pääsevät käyttämään päivitetyn myymälän palveluita jälleen alkuvuodesta 2021.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Ville Kivinen, 050 373 9887

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuoneelle kestävän matkailun Sustainable Travel Finland -merkki20.11.2020 15:15:00 EETTiedote

Visit Finland on myöntänyt Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuoneelle Sustainable Travel Finland -merkin. Tunnustuksen saaneet yritykset täyttävät matkailua edistävän Visit Finlandin luoman kriteeristön, joka huomioi niin taloudellisen, ekologisen, sosiaalisen kuin kulttuurisenkin kestävyyden. Seurahuone on ensimmäinen Lahden seudulla Sustainable Travel Finland -merkin saanut toimija.