SaloFest perutaan

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n järjestämä SaloFest on päätetty peruuttaa tällä viikolla lanseeratun toisen Salossa järjestettävän kaupunkifestivaalin vuoksi. SaloFest oli tarkoitus järjestää 2.-3.8.2019, kun toisen tapahtuman ajankohta olisi ollut viikkoa ennen SaloFestiä.

”Näkemyksemme mukaan tapahtumat ovat hyvin samankaltaiset. Näin ollen emme usko, että Salon kokoisessa kaupungissa riittää tarpeeksi kävijöitä kumpaankin tapahtumaan. Tämä on hyvin harmillista, mutta annamme mieluummin tilan uudelle tapahtumalle, kuin ottaisimme riskin asiakasomistajiemme rahojen käytöstä”, kertoo SSO:n toimitusjohtaja Esko Jääskeläinen.

”Pahoitteluni niille, joille tuotimme pettymyksen. Kiitos viime vuoden tekijöille sekä kävijöille saamistamme positiivisista palautteista. Jatko on nyt auki”, toteaa Jääskeläinen.

Lipun ostaneet saavat rahat palvelumaksuineen takaisin. Liput tulee palauttaa ensisijaisesti samaan SSO:n lippuja myyvään toimipisteeseen, josta se on ostettu. Pdf- ja mobiililiput, sekä R-kioskilta lunastetut liput palautetaan Tikettiin lähettämällä lippukoodit ja tilinumero IBAN-muodossa osoitteeseen hei@tiketti.fi. Lisätietoja liittyen lippupalautuksiin voi tiedustella sähköpostiosoitteesta hei@tiketti.fi tai Tiketin asiakasneuvontanumerosta (010 843 1611 ma-pe 10-18)

Lisätiedot: Elina Pakkanen, asiakkuuspäällikkö SSO, p .044 770 5400, elina.pakkanen@sok.fi

Kauppakeskus Lohesta viihtyisä keskus täynnä arjen helppoja palveluja - ennakkotutustuminen asiakkaille 15.5.2019 klo 15-1916.4.2019 14:07:00 EESTTiedote

Lohjan keskustaan nousevaan Kauppakeskus Loheen tulee monipuolinen kattaus palveluita niin arkiseen asiointiin kuin muotiin, kauneuteen ja hemmotteluun. Vuokraustilanne on erinomainen, sillä yli 90 prosenttia tiloista on varattu. Paikallisten ihmisten kädenjälki herättää kauppakeskuksen eloon, kun yhteistyössä tehty taide valloittaa kauppakeskuksen seinillä. Kauppakeskukseen, sen tulevaan palvelutarjontaan ja taiteeseen pääsee ennakkoon kurkkaamaan 15.5.2019 klo 15-19. Virallisia avajaisia päästään juhlimaan 5. syyskuuta.