SaloFest perutaan

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n järjestämä SaloFest on päätetty peruuttaa tällä viikolla lanseeratun toisen Salossa järjestettävän kaupunkifestivaalin vuoksi. SaloFest oli tarkoitus järjestää 2.-3.8.2019, kun toisen tapahtuman ajankohta olisi ollut viikkoa ennen SaloFestiä.

”Näkemyksemme mukaan tapahtumat ovat hyvin samankaltaiset. Näin ollen emme usko, että Salon kokoisessa kaupungissa riittää tarpeeksi kävijöitä kumpaankin tapahtumaan. Tämä on hyvin harmillista, mutta annamme mieluummin tilan uudelle tapahtumalle, kuin ottaisimme riskin asiakasomistajiemme rahojen käytöstä”, kertoo SSO:n toimitusjohtaja Esko Jääskeläinen.

”Pahoitteluni niille, joille tuotimme pettymyksen. Kiitos viime vuoden tekijöille sekä kävijöille saamistamme positiivisista palautteista. Jatko on nyt auki”, toteaa Jääskeläinen.

Lipun ostaneet saavat rahat palvelumaksuineen takaisin. Liput tulee palauttaa ensisijaisesti samaan SSO:n lippuja myyvään toimipisteeseen, josta se on ostettu. Pdf- ja mobiililiput, sekä R-kioskilta lunastetut liput palautetaan Tikettiin lähettämällä lippukoodit ja tilinumero IBAN-muodossa osoitteeseen hei@tiketti.fi. Lisätietoja liittyen lippupalautuksiin voi tiedustella sähköpostiosoitteesta hei@tiketti.fi tai Tiketin asiakasneuvontanumerosta (010 843 1611 ma-pe 10-18)

Lisätiedot: Elina Pakkanen, asiakkuuspäällikkö SSO, p .044 770 5400, elina.pakkanen@sok.fi

ABC-automaatti, CarWash sekä Presso-kahvila täydentävät nyt Nummelan Prismakeskuksen palveluja10.9.2019 13:37:56 EESTTiedote

Nummelan Prismakeskus on nyt täyden palvelun ostospaikka: saman katon alta löytyy niin ruokakaupan, kampaamon, kauneudenhoidon, ravintolan kuin kahvilankin palvelut. Kahvila Presso avasi ovensa ensi kertaa tänään tiistaina 10.syyskuuta. Pisteenä iin päälle pihamaalta löytyy tuliterä ABC-automaatti sekä CarWash. Lauantaina 14.9. Prismakeskuksessa juhlitaan SyysSäbinöitä.