Suur-Seudun Osuuskauppa SSOSuur-Seudun Osuuskauppa SSO

Saloon avataan uusi vaihtoautokeskus LA-auto

SSO:n tytäryhtiö Lohjan Autokeskus Oy panostaa kasvuun ja avaa maanantaina 3.1.2022 uuden vaihtoautoihin erikoistuneen toimipisteen Saloon Meriniityn alueelle.

Lohjan Autokeskuksessa käyttöönotetut uudet vaihtoautokaupan toimintamallit Lohjalla ja Tammisaaressa ovat siivittäneet vaihtoautomyynnin yli 50 prosentin kasvuun edellisvuoteen nähden. Reipas kasvu on saavutettu siitäkin huolimatta, että markkina Suomessa on pysynyt ennallaan, ja että nykyisissä toimipisteissä kaivattaisiin kipeästi lisätilaa vaihtoautokaupalle.

"Lohjan Autokeskuksen, SSO:n sekä asiakasomistajan näkökulmasta oli luonnollista tarjota asiakkaille vaihtoehto myös Salon alueella. Maanantaina 3.1.2022 avataan Myllyojankatu 13:een iso 1400 m2:n kokoinen LA-auto, joka on erikoistunut vaihtoautojen myyntiin", kertoo Lohjan Autokeskus Oy:n toimitusjohtaja Niko Kähkönen.

”Alkuvalmistelut ovat sujuneet jopa ennakko-odotuksia paremmin ja autotaloon tulee yli sadan auton ja moottoripyörän valikoima, johon voi mukavasti sisätiloissa tutustua. Myymälätilasta löytyy asiakkaille myös viihtyisä lounge, jossa voi nauttia kupin kuumaa kaakaota tai kahvia,” vinkkaa autotalon päällikkö Vesa Petrell.

”Tavoitteena on kahtena ensimmäisenä vuotena hakea Salon vaihtoautomarkkinasta kymmenen prosentin markkinaosuutta hyödyntämällä mm. asiakasomistajamarkkinointia, sekä tämän lisäksi myydä pisteestä yli puolet myynnistä muualle Suomeen", jatkaa Kähkönen.

toimitusjohtaja Niko Kähkönen, Lohjan Autokeskus Oy, p. 0500 667 581

SSO jakaa 15 000 euron tukipotin lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvoinnin edistämiseen15.7.2022 09:10:00 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa jakaa vuonna 2022 Kannustajat-ohjelman kautta 15 000 euron tukipotin. Tuki kohdistetaan lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvointia edistävän toiminnan parissa toimiville paikallisille seuroille, harrastusyhdistyksille, kulttuuritoimijoille sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Lokakuussa 2022 SSO:n asiakasomistajat pääsevät mukaan päättämään kenelle Kannustajat-tukea jaetaan.

Venner ja SSO herättävät kasvisten supervoimat eloon hedelmä- ja vihannesosastoilla15.6.2022 09:00:00 EEST | Tiedote

Ravitsevan ruuan puolesta toimiva yhteiskunnallinen yritys Venner sekä Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloittavat innovatiivisen yhteistyön. Yhteistyö tuo ruokakasvatuksen kaikkien ulottuville, osaksi myymäläkokemusta Vegemi-sovelluksen avulla. SSO haluaa varmistaa, että alueensa lapsiperheet inspiroituvat pitämään huolta itsestään kasvisten kautta. Venner on olemassa, jotta ravitseva ruoka kuuluisi kaikille. Yhteistyö SSO:n kanssa mahdollistaa sovelluksen veloituksettoman käytön kuluttajalle.