Suur-Seudun Osuuskauppa SSOSuur-Seudun Osuuskauppa SSO

Saloon avataan uusi vaihtoautokeskus LA-auto

SSO:n tytäryhtiö Lohjan Autokeskus Oy panostaa kasvuun ja avaa maanantaina 3.1.2022 uuden vaihtoautoihin erikoistuneen toimipisteen Saloon Meriniityn alueelle.

Lohjan Autokeskuksessa käyttöönotetut uudet vaihtoautokaupan toimintamallit Lohjalla ja Tammisaaressa ovat siivittäneet vaihtoautomyynnin yli 50 prosentin kasvuun edellisvuoteen nähden. Reipas kasvu on saavutettu siitäkin huolimatta, että markkina Suomessa on pysynyt ennallaan, ja että nykyisissä toimipisteissä kaivattaisiin kipeästi lisätilaa vaihtoautokaupalle.

"Lohjan Autokeskuksen, SSO:n sekä asiakasomistajan näkökulmasta oli luonnollista tarjota asiakkaille vaihtoehto myös Salon alueella. Maanantaina 3.1.2022 avataan Myllyojankatu 13:een iso 1400 m2:n kokoinen LA-auto, joka on erikoistunut vaihtoautojen myyntiin", kertoo Lohjan Autokeskus Oy:n toimitusjohtaja Niko Kähkönen.

”Alkuvalmistelut ovat sujuneet jopa ennakko-odotuksia paremmin ja autotaloon tulee yli sadan auton ja moottoripyörän valikoima, johon voi mukavasti sisätiloissa tutustua. Myymälätilasta löytyy asiakkaille myös viihtyisä lounge, jossa voi nauttia kupin kuumaa kaakaota tai kahvia,” vinkkaa autotalon päällikkö Vesa Petrell.

”Tavoitteena on kahtena ensimmäisenä vuotena hakea Salon vaihtoautomarkkinasta kymmenen prosentin markkinaosuutta hyödyntämällä mm. asiakasomistajamarkkinointia, sekä tämän lisäksi myydä pisteestä yli puolet myynnistä muualle Suomeen", jatkaa Kähkönen.

toimitusjohtaja Niko Kähkönen, Lohjan Autokeskus Oy, p. 0500 667 581

SSO jakaa jouluapuna Venner-ruokalaatikoita paikallisille vähävaraisille lapsiperheille21.12.2021 14:55:54 EET | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO toteutti syksyllä 2021 ensimmäistä kertaa yhteistyössä ruokapalvelu Vennerin kanssa hyväntekeväisyyskampanjan, joka saavutti asiakasomistajien keskuudessa valtavan suosion ja paikallisille perheille jaettiin raaka-aineet noin 5000 terveelliseen ateria-annokseen. Niinpä SSO päätti uusia kampanjan jo jouluksi ja lahjoittaa nyt vähävaraisille perheille jouluruokaa 10 000 euron arvosta.

Opiskelijat mukana johtoryhmässä - Kauppakeskus Lohelle kunniamaininta Vuoden kauppakeskusteko -kilpailussa4.11.2021 17:17:21 EET | Tiedote

Lohjalla sijaitsevalle Kauppakeskus Lohelle on tänään myönnetty kunniamaininta Vuoden kauppakeskusteko –kilpailussa. Kunniamaininta myönnettiin Laurea-ammattikorkeakoulun kanssa käynnistetystä yhteistyöstä, jossa Laurean opiskelijat ovat mukana Kauppakeskus Lohen johtoryhmässä. Laurea-ammattikorkeakoulun Lohjan kampus sijaitsee vuonna 2019 avautuneen Kauppakeskus Lohen tiloissa. Kauppakeskus Lohen omistava Suur-Seudun Osuuskauppa SSO ja Laurea ovat tehneet avainkumppaneina tiivistä yhteistyötä, josta kauppakeskuksen johtoryhmä on yksi konkreettinen esimerkki. Opiskelijoille aitoa kokemusta työelämästä Vuodesta 2020 lähtien on SSO valinnut kauppakeskuksen johtoryhmään hakemusten ja haastatteluiden perusteella joukon Laurean opiskelijoita. Johtoryhmän tavoitteena on kehittää kauppakeskuksen toimintaa, ja johtoryhmätyöskentelyn myötä opiskelijat suorittavat samalla projektijohtamisen opintojakson. Kunniamaininnan perusteluissa kiitosta saivat osallistaminen sekä se, että opiskelijat saava