Sampsa Seppälä RPT Docu Oy:n toimitusjohtajaksi

Rakennusalan tietopalveluihin ja kustannustoimintaan erikoistuneen RPT Docu Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu 16.11.2018 alkaen Sampsa Seppälä.

Sampsa Seppälä

Sampsa Seppälä on toiminut viimeiset kuusi vuotta RPT:n myyntijohtajana. Ennen RPT:tä hän työskenteli Microsoftin palveluksessa.

RPT Docu Oy:n edellinen toimitusjohtaja Mikko Saastamoinen jatkaa yhtiön hallituksessa.

RPT:n tietopalveluja ovat suomalaisia rakennushankkeita seuraava FaktaNet Live, toimitilamarkkinaan keskittyvä CityMark, rakennustuotteiden RakennusFakta sekä taloyhtiöiden päättäjät tavoittava SIR Tietokanta. RPT:n julkaisuja ovat Projektiuutiset, Kiinteistöposti sekä Rakenna Oikein, Korjaa Oikein.

”RPT:n missiona on tuntea ammattirakentamisen hankkeet Suomessa. Tuottamamme tieto ja palvelu tarjoavat yhdessä parhaan käyttäjähyödyn. Edesautamme rakennusalan kaupankäyntiä tehokkaammaksi ja avoimemmaksi”, Seppälä sanoo.

RPT Docu Oy:n liikevaihto vuonna 2017 oli 7,4 miljoonaa euroa. Yrityksen palveluksessa on 55 henkilöä.  RPT Docu Oy kuuluu Docu Nordic -konserniin, joka on Pohjoismaiden johtava rakennusalan tietopalvelujen tuottaja. Docu Nordic -konsernin pääomistaja on pääomarahasto Stirling Square III.

Lisätietoa: toimitusjohtaja Sampsa Seppälä 050 543 1185

Lisätietoa: