Samsung Europe kutsuu ohjelmisto- ja laiteteknologiayrityksiä mukaan Samsung Mobile Advance -ohjelmaansa yhteistyössä Business Tampereen kanssa

Samsung etsii innovatiivisia ratkaisuja, jotka kehittävät ohjelmaa ja tuovat sille lisäarvoa. Mukaan valittujen yritysten on mahdollista saada Samsungilta innovaatiolleen maksimissaan 50 000 euron rahoitus sekä teknistä ja projektitukea kuuden kuukauden ajan.
Kuva: Laura Vanzo/Visit Tampere

Samsung Mobile Advance on apurahoitusohjelma uusille Proof-of-Concept (PoC) -hankkeille, jotka on räätälöity erityisesti Samsung Mobile -tekniikalle. Yritykset voivat hakea mukaan 19.3.2021 asti.

Viime vuonna lempääläläinen LAKKA Health Oy valittiin mukaan kehittämään Samsungille mobiilitekniikkaa

Business Tampere on mukana koordinoimassa hakua ja toimii Tampereen seudun yritysten ja Samsungin välikätenä. Yhteistyötä jatkettiin viime vuonna toteutetun menestyksekkään haun pohjalta. Silloin lempääläläinen LAKKA Health valittiin yli 40 eurooppalaisen startupin joukosta PoC-vaiheeseen.

– Viime vuonna yhdistimme onnistuneesti LAKKA Healthin ja Samsungin, jotka tekevät nyt teknologiakehitysyhteistyötä. Tämän mahdollisti yrityksen ydinryhmä, jossa on mukana mekaniikan, elektroniikan, materiaalien, ohjelmistojen suunnittelun ja data-analytiikan osaajia. Tavoitteenamme on saada Tampereen seudulta osaajia mukaan myös tällä kertaa, kertoo teknologia-asiakkuusvastaava Oliver Hussey Business Tampereesta.

Samsung Mobile Advance –ohjelmasta kiinnostuneet ja mukaan haluavat yritykset voivat ottaa yhteyttä suoraan Business Tampereeseen ja Oliver Husseyhin 19.3. mennessä.

LAKKA Health

LAKKA Health on tuore yritys, joka on erikoistunut kehittämään innovatiivisia ratkaisuja lääkintä- ja hyvinvointilaitteisiin. Yritys toimii tällä hetkellä idyllisessä ja kauniissa Lempäälän kunnassa. Pienestä koostaan ja syrjäisestä sijainnistaan huolimatta LAKKA Health on saanut ratkaisuilleen maailmanlaajuista kiinnostusta ja rakentanut hyvät verkostot globaaleihin yrityksiin. LAKKA Healthin missio on edistää ihmisten terveyttä kohtuuhintaisella ja laadukkaalla hoidolla. https://lakkahealth.fi/

Kuva: Laura Vanzo/Visit Tampere