Satakunnantien Sale, ABC Carwash ja ABC-automaatti suljetaan

Turun Osuuskauppa sulkee Turussa Satakunnantiellä sijaitsevan Sale-myymälän ja samalla tontilla sijaitsevan ABC-automaattiaseman sekä ABC Carwashin. Liiketoiminta päättyy 31.12.2022. Järjestelyllä ei ole henkilöstövaikutuksia.

- Asiakkaiden palvelut pysyvät jatkossakin kattavina, sillä lähietäisyydellä sijaitsee S-market Manhattan sekä Prisma Länsikeskus, josta asiakkaat saavat monipuoliset käyttö- ja päivittäistavarakaupan palvelut. Lähimmät ABC:n polttoaineen jakelupisteet löytyvät joko ABC Koulukadulta Turusta tai Kauppakeskus Myllyn yhteydestä Raisiosta. Myllyn yhteydessä palvelee myös ABC Carwash ja Prisma Länsikeskuksessa on ABC-latauspisteet, sanoo ryhmäpäällikkö Tuomas Valanne Turun Osuuskaupasta.

Satakunnantien nykyisten palvelujen kehittäminen vaatisi suuria investointeja ja Turun Osuuskauppa haluaa kohdistaa ne jatkossa myymälä- ja latausverkoston kehittämiseen Varsinais-Suomessa.

Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Tuomas Valanne, puh. 010 764 4114

Turun Osuuskaupan toimitusjohtaja Antti Heikkinen SOK:n hallitukseen14.12.2022 16:12:10 EET | Tiedote

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2023. SOK:n hallitus vuodelle 2023 on valittu. SOK:n pääjohtaja Hannu Krook jatkaa SOK:n hallituksen puheenjohtajana. Uusina hallituksen jäseninä aloittavat Turun Osuuskaupan toimitusjohtajana vuodesta 2018 asti toiminut Antti Heikkinen ja Kojamo Oyj:n digijohtaja Katri Harra-Salonen. SOK:n hallitus 2023: • Hannu Krook, pääjohtaja, puheenjohtaja • Kim Biskop, toimitusjohtaja • Nermin Hairedin, toimitusjohtaja • Katri Harra-Salonen, digijohtaja • Antti Heikkinen, toimitusjohtaja • Juha Kivelä, toimitusjohtaja • Veli-Matti Liimatainen, toimitusjohtaja • Harri Miettinen, toimitusjohtaja • Antti Määttä, toimitusjohtaja Lue lisää SOK:n tiedotteesta. Lisätietoja: Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Heikkinen, puh. 010 764 4003