Schneider Electric esittelee TeSys Deca Series -moottorikäynnistimien uuden sukupolven

• Uusi innovatiivinen TeSys Deca -sarja tarjoaa kestävän ja tehokkaan moottorinhallintaratkaisun, jossa on erinomainen suorituskyky sekä helppokäyttöiset toiminnot.
  • Sarjan apukosketin on päivitetty 5 mA:sta 1 mA:iin, joka takaa luotettavan kytkennän kaikissa sovelluksissa

Tiedote 10.9.2021 - Schneider Electric, globaali energianhallinnan ja automaation asiantuntija, julkistaa uuden TeSys Deca -sarjan moottorikäynnistimien sukupolven.

Päivitykset TeSys GV2~3- ja TeSys D -malleista ratkaisevat LVI-järjestelmien, kotitalouksien, hissien ja vaativien ympäristöalojen laitevalmistajien ja keskusvalmistajien tiukat tämänhetkiset vaatimukset. Uuden sukupolven TeSys Deca -sarja tarjoaa vankemman ja innovatiivisemman ratkaisun, jossa on uusia teknisiä ominaisuuksia.

Uusi TeSys Deca -sarja takaa luotettavan suorituskyvyn ja erinomaiset toiminnot, joten asiakkaat saavat mahdollisimman helppokäyttöisen ja tehokkaan ratkaisun:

• EN60335-1-standardin mukainen: uudet TeSys Deca -kontaktorit on valmistettu laadukkaasta muovista palonkestävyyden parantamiseksi. Ne ovat yhteensopivia kotitalouksissa käytettävien laitteiden ja LVI-teollisuuden EN60335-1-standardin kanssa sekä tarjoavat entistä yksinkertaisempia ja tehokkaampia ratkaisuja laitteiden käyttöön.
  • Uusi pölytiivis apukosketin: uusi ja parannettu päälleasennettava, etupuolinen lisäkosketin on päivitetty 5 mA:sta 1 mA:iin, mikä takaa luotettavan kytkennän kaikissa sovelluksissa. Lopputuloksena on toimiva automaatioratkaisu. Punainen suojus helpottaa myös turvaratkaisun tunnistamista ja takaa paremman asiakaskokemuksen ja -turvallisuuden.
  • Monistandardinen ruuvi: asennus on nopeampaa ja helpompaa kuin koskaan aikaisemmin, kun käytössä on monistandardinen ruuvi, joka on yhteensopiva useimmin käytettyjen Philips-, Pozidriv- ja tasapäisten ruuvitalttojen kanssa.
  • Moottorisuojakatkaisija: kiertokahvalla varustettu kestävä ja vankkarakenteinen moottorinhallintaratkaisu, joka parantaa merkittävästi käytettävyyttä ja helpottaa kytkentää ja valvontaa.
  • QR-koodit: asiakkaat voivat helposti ja kätevästi löytää käyttöohjeita ja teknistä tietoa QR-koodien avulla.

Schneider Electric on sitoutunut suojelemaan ympäristöä ja pienentämään hiilijalanjälkeään. TeSys Deca -sarja on Green Premium 2.0 -sertifioitu, joka tarkoittaa, että se on uusimpien REACH- ja ROHS-säädösten mukainen. Se on myös ympäristöystävällisesti pakattu. Laitepakkauksessa on käytetty lyijytöntä mustetta ja se on valmistettu kierrätetystä pahvista, jossa ei ole mukana muovia.

Uusien ominaisuuksiensa ansiosta uusi TeSys Deca -sarja on ympäristöystävällinen, vankempi, tehokkaampi ja luotettavampi ratkaisu. Mullistavan ja korkealuokkaisen tuotesarjan saa nyt tyylikkäällä tummanharmaalla muotoilulla sekä modernilla ulkoasulla.

Lisätietoja tietoa uudesta TeSys Deca -sarjasta ja sen teknisistä tiedoista löydät osoitteesta www.schneider-electric.com/TeSys

Saarioisten Huittisten tehtaalla tehty järjestelmäintegraatio parantaa paloturvallisuutta ja tuo käyttöön sujuvuutta22.9.2021 13:07:12 EEST | Tiedote

Saarioisten Huittisten tehtaalla paloturvallisuutta valvoo Schneider Electricin Esmi-paloilmoitinjärjestelmä. Paloilmoitinjärjestelmän integrointi kiinteistönhallinta-alustaan mahdollistaa järjestelmän etäkäytön. Graafinen käyttöliittymä tehostaa paikantamisnopeutta palohälytystilanteessa. Tiedote, 22.9.2021 – Saarioinen Oy:n Huittisten tuotantolaitoksella työskentelee noin 150 henkilöä. Henkilöstön ja tehtaan paloturvallisuudesta huolehtii Schneider Electricin automaattinen Esmi-paloilmoitinjärjestelmä. Paloilmoitinjärjestelmä integroitiin Schneider Electricin EcoStruxure-kiinteistöhallinta-alustaan, minkä ansiosta järjestelmään saatiin etäkäyttö- ja infonäyttöominaisuudet. Integraation myötä järjestelmän tila- ja ohjaustoiminnot voidaan todeta selkeän graafisen käyttöliittymän, verkon tai kosketusnäytöllisen infonäytön kautta. – Esmi Sense FDP- ja FX-paloilmoitinjärjestelmät integroituna kiinteistönhallinta-alustaan ja sen mahdollistamiin palveluihin siirtävät turvallisuuden ja käyte

Tuotetiedote: Läpinäkyvän kehyksen ansiosta sähkökaluste sulautuu osaksi seinää16.9.2021 15:00:11 EEST | Tiedote