SEA LIFE Helsinki on jälleen auki asiakkaille

Avasimme ovet asiakkaillemme maanantaina 1.6. klo 10, jolloin jo muutama innokas asiakas oli oven takana odottamassa. Olimme olleet suljettuna maaliskuun puolesta välistä lähtien.

Saatuamme tiedon hallitukselta, että voimme jälleen avata ovet, olemme tehneet kovasti töitä varmistaaksemme kaikille mukavan ja turvallisen vierailun. Meille tärkeintä on asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuus, sekä terveys ja hyvinvointi. Valtioneuvoston 4.5.2020 sisätiloja koskevan linjauksen mukaisesti tiloistamme löytyy paljon ohjeistusta asiakkaita varten turvaetäisyyksien pitämisestä sekä yleishygieniasta. Noudatamme lisäksi tehostettuja hygieniatoimenpiteitä keskuksessamme.

Meillä on käytössä ajanvarausjärjestelmä, josta asiakkaat voivat varata vierailuajan ja ostaa pääsyliput. Järjestelmän avulla pystymme rajaamaan asiakasmääriä ja näin myös varmistamaan asiakkaiden turvallisuuden. Järjestelmä löytyy kotisivujemme
(www.sealife.fi) vasemmasta alareunasta, kohdasta ’Varaa vierailuaikasi ja osta lippusi täältä!’.

Uskomme ajanvarausjärjestelmän olevan myös hyvä lisä vierailumukavuuden kannalta.

Mikko meriahvenkin piristyi

Asiakkaiden paluu meille SEA LIFEen on näkynyt myös julkkismeriahvenen Mikon vireystasossa. Pitkän koronasulun aikana masennuksen merkkejä näyttänyttä kalaa virikkeellistettiin mm. omalla televisiolla ja yhteisillä lounastauoilla henkilökunnan kanssa. Mikon mielialassa on tällä viikolla asiakkaiden paluun myötä havaittu selvä muutos.

”Mikon väritys on tummunut ja se liikkuu huomattavasti aktiivisemmin, katsellen tarkasti asiakkaitamme. Mikon vireystasossa on tapahtunut muutos parempaan päin”, kertoo intendentti Markus Dernjatin.

Odotamme nyt kaikki innolla asiakkaiden tuloa! Tervetuloa!

Markkinointipäällikkö

General Manager