SEB, Pohjoismaiden johtava liikepankki, valitsee SunTecin ratkaisut seuraavan sukupolven tarjous- ja laskutusohjelman automatisointiin

SunTec Business Solutions, maailman johtava hinnoittelu- ja laskutusyritys, on ilmoittanut yhteistyöstään SEB:n kanssa. Pohjoismaiden johtava liikepankki on valinnut yrityksen ratkaisut seuraavan sukupolven tarjous- ja laskutusohjelman automatisointiin maailmanlaajuisesti koko konsernissa. SunTecin ratkaisut digitalisoivat pankin myyntiprosessin sopimuksen hallinnasta ja hinnoittelusta laskutukseen.

SEB valitsi SunTecin avustamaan teknisissä asioissa, jotta pankki voisi toteuttaa tärkeimmät strategiset aloitteet parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi sekä lisätä omaa kestävyyttään ja joustavuuttaan. Lisäksi SEB pyrkii kasvattamaan yritystoimintaansa suurille yrityksille ja rahoituslaitoksille kuten myös pienille ja keskisuurille yrityksille.

SEB:n transaktiopalveluiden apulaispäällikkö Olle Durelius sanoo: ”Tavoitteemme on kehittää nykyisiä menetelmiämme, ja ryhdymme innolla SunTecin kanssa laajentamaan ja helpottamaan digitalisaatiota ja automatisaatiota. Etsimme ratkaisuntarjoajaa, joka tukisi toimintamme muutoksia. SunTec osoittautui samanmieliseksi kumppaniksi, jolta saisimme apua myyntiprosessin digitalisointiin, markkinoille saattamisen nopeuttamiseen, tulonmenetysten estämiseen, manuaalisten toimien vähentämiseen ja sen varmistamiseen, että laskutamme asiakkaita näiden odotusten mukaan. SunTecin ratkaisujen ja Xelerate-alustan avulla voimme näin aluksi tukea yrityksemme kassanhallintaa sekä maailmanlaajuisia ja alisäilytyspalveluja.”

SunTecin perustaja ja toimitusjohtaja Nanda Kumar sanoo: ”Teemme mielellämme yhteistyötä SEB:n kanssa parantaaksemme sen asemaa yritysasiakkaiden neuvonantajana. Autamme pankkia kehittämään toimintaansa sekä varmistamaan tarjoamiensa palveluiden digitaalisen jakelun. Xelerate-alustamme kattava ratkaisuvalikoima tarjoaa ohjelmointirajapintoihin sopivan ja luonnostaan modulaarisen teknologisen infrastruktuurin, joka automatisoi koko prosessin tarjouksesta laskutukseen. Tämä on merkittävä saavutus yhtiöllemme Pohjoismaissa. Lisäksi se vahvistaa, että yhä useamman pankin tulee siirtyä kolmivaiheiseen asiakas-palvelin-arkkitehtuuriin, jossa hyödynnetään älykästä välivaihetta joustavuuden ja asiakaskeskeisyyden varmistamiseksi.”

Tietoa SunTecista

SunTec on maailman suurin hinnoittelu- ja laskutusyritys, joka luo yhtiöille arvoa pilvipohjaisten tuotteidensa kautta. Yli 130 asiakasta yli 45 maassa luottaa SunTecin palveluihin tarjotakseen erittäin mukautettuja tuotteita, tarjouksia, hinnoittelua, kanta-asiakasohjelmia ja laskutusta yli 400 miljoonalle loppukäyttäjälle. SunTecin tuotteet perustuvat Xelerate-jakelukanavaan, joka on pilvinatiivi sekä pilviagnostinen, asettaa ohjelmointirajapinnan etusijalle ja perustuu mikropalveluihin. Tuotteemme toimitetaan paikallisesti, yksityisellä pilvellä ja SaaS-muodossa. SunTec toimii maailmanlaajuisesti muun muassa Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Sakassa, Arabiemiirikunnissa, Singaporessa, Kanadassa, Australiassa ja Intiassa. Katso lisätietoja verkkosivultamme www.suntecgroup.com tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen marketing@suntecgroup.com.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

SunTec:
Sapna V Chhabria
Sähköposti: media_relations@suntecgroup.com

Specifica Validates Best-in-Class Status for in vitro Antibody Discovery Platform in Two Key Peer Reviewed Publications29.1.2022 02:00:00 EET | Press release

Specifica, a privately held antibody engineering company focused on innovative in vitro antibody library and discovery tools, announced the publication of two peer-reviewed articles describing its Generation 3 Antibody Discovery Platform1,2. Antibodies are the fastest growing class of therapeutics, representing nine of the top twenty best-selling drugs3. The global antibody therapy market is projected to grow from $178.50 billion in 2021 to $451.89 billion in 2028 at a CAGR of 14.1%4. Traditionally, therapeutic antibodies have been generated by harvesting immune responses, either from in-bred or transgenic mice, or from immune human subjects. Although there has been a long-standing interest in using in vitro antibody library approaches that avoid the use of animals, there have been two main concerns with antibodies from in vitro libraries: binding affinities tend to be lower, and poor developability characteristics are common, complicating their development as successful drugs. As desc

ADVA Optical Networking SE: Acorn HoldCo, Inc. reaches minimum acceptance threshold for its public exchange offer to all shareholders of ADVA Optical Networking SE29.1.2022 01:45:00 EET | Press release

ADTRAN, Inc. today announced that by the end of the acceptance period on January 26, 2022, 24:00 hours (local time Frankfurt am Main), the voluntary public takeover offer of Acorn HoldCo, Inc. (“Bidder”) to all shareholders of ADVA Optical Networking SE (“ADVA“) has been accepted for more than 60% of all ADVA shares entitled to voting rights and existing as of October 31, 2021. The minimum acceptance threshold has therefore been reached. The final result as at the end of the acceptance period is expected to be published on January 31, 2022. ADTRAN, Inc. and ADVA have thus reached yet another important milestone for the merger of the two companies and have come closer to their goal of creating a leading company in the field of optical transmission technology for enterprise, access and wide-area networks. The consummation of the public exchange offer continues to be subject to closing conditions not yet fulfilled, especially foreign direct investment approval in Germany. ADVA shareholder

causaLens Raises $45m Series A to Scale Human-centered AI That Understands Cause-and-effect28.1.2022 17:46:00 EET | Press release

causaLens, the London deep tech company delivering the future of AI, has raised a $45m Series A round. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220126005888/en/ The causaLens co-founders, Dr. Maksim Sipos, CTO, on the left, and Dr. Darko Matovski, CEO, on the right. (Photo: Business Wire) causaLens is the pioneer of Causal AI - the only AI technology quantifying cause-and-effect relationships to reason alongside humans in a manner that is trustworthy, explainable, and fair. Causal AI represents a giant leap ahead of current correlation-based AI technologies, which blindly extrapolate historical data and are unable to ask counterfactual questions — the ‘what ifs’ at the core of human imagination and creativity. causaLens’s no-code platform delivers far more accurate and reliable results, and allows humans and machines to work together for the first time. It is trusted by decision makers across finance, industry, technol

Monrol Signing Agreement to License its GMP Grade Lu-177 n.c.a Production Technology to Curium28.1.2022 15:47:00 EET | Press release

Eczacıbaşı-Monrol Nuclear Products Co. (Monrol) has today announced it has signed an agreement with Curium Netherlands B.V (Curium) to license its GMP grade medical radioisotope, no-carrier-added 177Lu (n.c.a. 177Lu) cutting-edge production technology LuMagic®. This agreement will enable transfer of relevant equipment and supply from Monrol to Curium. Monrol is one of the few producers of Lutetium-177 n.c.a worldwide, having uninterrupted worldwide supply capabilities. Monrol Lu-177 n.c.a production process is an exclusive processing technology having cleaner and safer production method with stable isotope enrichment capability. Curium planning to manufacture the product Lu-177 n.c.a in its Petten production facility, Netherlands. This licence is offering significant opportunities both for Curium; one of the world’s largest nuclear medicine companies and Monrol; a company which develops, manufactures, and distributes world-class radiopharmaceutical products, radioisotopes to improve qu

The Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP) of the European Medicines Agency (EMA) has granted a positive opinion recommending Jardiance® (empagliflozin) for the treatment of adults with symptomatic chronic heart failure, Boehringer Ingelheim and Eli Lilly and Company announced today.1 Empagliflozin was previously approved for the treatment of adults with symptomatic chronic heart failure with reduced ejection fraction (HFrEF).4 If approved, the positive opinion would expand this indication to be applicable for adults across the full spectrum of left ventricular ejection fraction (LVEF), including preserved ejection fraction (HFpEF). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220127005861/en/ “For the very first time, we now have a treatment that will improve clinical results across the full spectrum of heart failure patients – regardless of ejection fraction,” said Professor Stefan Anker, Heart Failure Car