HAPPYMOOR

Seikkaile Supermarsuna ja pelasta Itämeri ilkeän salaliiton kynsistä

Perheen ravintolareissu tai hotellivisiitti voi pian olla Supermarsu-seikkailu Itämeren puolesta. Helsingin ja Turun ravintoloissa, hotelleissa ja käyntikohteissa on kevättalvella tarjolla elämyksiä, reittejä ja pelejä, joissa lapset pääsevät muuttumaan Supermarsuiksi.

Paula Norosen suosituista Supermarsu-kirjoista tuttu Emilia Laitinen-Nieminen kutsuu kaikki lapset ja lapsenmieliset Supermarsuiksi pelastamaan Itämerta helmi-maaliskuussa 2022.

Itämerellä on menossa suuri taistelu. Ilkeä, ovela ja hämäräperäinen salaliitto S@as.te haluaa tyhjentää meren kaloista ja uimareista, jotta saisi Suomen ja koko maailman haltuunsa. Se on kieroudellaan onnistunut värväämään valtavan joukon kätyreitä likaamaan merta. Lapset ja lapsenmieliset taistelevat Itämeren puolesta Sa@s.teen salaliittoa vastaan jännittävissä pelastustehtävissä.

Pelastustehtävät ovat myynnissä uudentyyppisessä kokemuskaupassa happymoor.clubissa, joka avataan tänään. Paula Norosen kirjojen tyyliin rakennetut pelastustehtävät ovat jännittäviä, hauskoja ja opettavaisia. Matkan varrella riittää kiperiä pähkinöitä, jänniä tarinoita ja naurua samalla, kun opitaan tärkeitä asioita Itämerestä ja sen suojelusta

Jokaisesta happymoor.club -kokemuskaupasta myydystä Supermarsu-elämyksestä ja -tuotteesta kokemuksen tuottanut yritys lahjoittaa Pidä Saaristo Siistinä ry:n Itämeren hyväksi tekemään työhön.

Jännittävät pelastustehtävät on suunnitellut rautaisten ammattilaisten tiimi, mukana muun muassa tuottaja Jannika Joutsenniemi, käsikirjoittaja Janne Metso, pelisuunnittelija Emmi Kärnä sekä Supermarsu-kirjojen kuvittaja Terese Bast. Emilian äänenä tarinaa kuljettaa Putouksesta ja Suurmestarista tuttu suosikkinäyttelijä Pilvi Hämäläinen.

Happymoor.club
Jannika Joutsenniemi | vastaava tuottaja, HAPPYMOOR  |
puh. 0407003202 | jannika@happymoor.com

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Supermarsu pelastaa ItämerenSiirry videokanavalle

HAPPYMOOR

HAPPYMOOR HARBOUR yhdistää kaupunkien yritykset ja yhteisöt jakamaan tekemistä ja resursseja parempien asiakasreittien ja kestävämmän liiketoiminnan yhteistekemiseksi. Yhteistekemisen tuotoksena syntyy uudenlaisia, personoituvia kokemuksia, jotka ihmiset löytävät, muotoilevat, ostavat ja ohjaavat polullaan happymoor.clubissa. Yhteistekemistä koordinoi luovan alan ja liiketoiminnan kehittämisen yrittävistä osaajista koostuva Miehistö. Alustan yhteinen tekeminen lisää kaupunkien ja alueiden vetovoimaa, viihtyvyyttä ja elinvoimaa kestävästi.

Lue lisää julkaisijalta HAPPYMOOR