Seitsemän käteisautomaattia uusiin sijainteihin

SSO:n toimipisteisiin asennetaan tämän vuoden aikana 7 uutta Nosto-käteisautomaattia. Uudet automaatit asennetaan kesäkuun alussa Someron, Lohjan Lempolan ja Tynninharjun, Vihdin, Kemiön sekä Salon Tupurin S-marketeihin sekä syyskuussa Lohjalle kauppakeskus Loheen.

SSO:n alueelle asennetaan kesäkuun alussa uusia käteisautomaatteja

”S-ryhmää ja SSO:takin oli lähestytty pitkään asiakkaiden toimesta automaattien määrän vähenemisen ja käteispalvelujen heikkenemisen takia. Kun kilpailu vapautui, S-ryhmä päätti aloittaa käteisautomaattipalvelun yhteistyössä Nokas CMS Oy:n kanssa tavoitteena käteisautomaattipalvelujen mahdollisimman hyvä saatavuus asiakkaillemme”, sanoo SSO:n talousjohtaja Riitta-Leena Rossi.

SSO:n toimipaikoissa sijanneet kymmenkunta Otto-automaattia vaihdettiin kevään aikana Nosto-käteisautomaatteihin ja vaihdot sujuivat hyvin. Reilu vuosi sitten uuden yhteistyön toteuduttua, toivoimme automaatteja myös useampaan uuteen sijaintiin palvelujemme yhteyteen. Nyt saimme varmistuksen uusista sijainneista ja asennukset alkavat kesäkuun alussa”, iloitsee Rossi.

SSO:n toimipaikkoihin ilmestyvät Nosto-käteisautomaatit ovat kustannuksiltaan yhdenvertaisia muihin käteisautomaatteihin verrattuna. Nosto-käteisautomaattien käyttö on asiakkaille täsmälleen samanhintaista kuin muidenkin käteisautomaattien eli kulut riippuvat asiakkaan oman pankin palveluhinnastosta. Automaatit toimivat kaikkien pankkien korteilla ja niistä saa tuttujen 20 euron ja 50 euron setelien lisäksi asiakkaiden toivomusten mukaisesti 10 euron seteleitä.

S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa enemmän kuin joka kolmas asiakas maksaa edelleen käteisellä.

Riitta-Leena Rossi, talousjohtaja, Suur-Seudun Osuuskauppa SSO, puh. 044 7705 702

Miia Kivelä, tuotepäällikkö, Rekla Oy, puh. 010 76 82114

www.nostoautomaatti.fi

SSO:n alueelle asennetaan kesäkuun alussa uusia käteisautomaatteja

ABC-automaatti, CarWash sekä Presso-kahvila täydentävät nyt Nummelan Prismakeskuksen palveluja10.9.2019 13:37:56 EESTTiedote

Nummelan Prismakeskus on nyt täyden palvelun ostospaikka: saman katon alta löytyy niin ruokakaupan, kampaamon, kauneudenhoidon, ravintolan kuin kahvilankin palvelut. Kahvila Presso avasi ovensa ensi kertaa tänään tiistaina 10.syyskuuta. Pisteenä iin päälle pihamaalta löytyy tuliterä ABC-automaatti sekä CarWash. Lauantaina 14.9. Prismakeskuksessa juhlitaan SyysSäbinöitä.