“Sikamaisen hyvä perheravintola” Villisika aukeaa tänään Rukan rinnesesonkiin

Niin lapsiperheille kuin muillekin lomailijoille suunnattu Villisika tuo Rukan ravintolatarjontaan talviset herkut ja viihtyisän taukopaikan laskettelun lomaan. Lounasaikaan nälkäisiä palvelee keittobuffet, kun iltaisin syödään muun muassa burgereita, leikkeitä, pihvejä ja tietysti villisikaa.

Villisika keskittyy laadukkaista raaka-aineista valmistettuun perinteiseen ruokaan ja rentoon miljööseen. Kuva: Jonathan Melartin

Villisika on kaivattu lisä Rukankylään – helposti lähestyttävän perheravintolan lisäksi se on lämmintunnelmainen pysähdyspaikka pariskunnille ja kaveriporukoille. Villisika palvelee joka päivä kello 11–23.

- Täältä puuttui iloinen perheravintola, jonne on helppo tulla. Villisiasta löytyy pienimmille asiakkaille oma laaja lastenlista sekä iso leikkinurkka. Keskipäivän aikaan kaikenikäisten lomalaisten nälän taltuttavat runsas keittobuffet ja lounasmenu. À la carte -lista puolestaan tarjoaa tuhteja vaihtoehtoja päivälliselle ja iltaan, ravintolapäällikkö Tana Kotivuori kertoo.

Ruokalista pohjaa tasokkaisiin raaka-aineisiin ja monipuolisuuteen.

- Aurinkoisen hiihtopäivän kruunaa hyvä ruoka. Listalla nähdään suomalaisten suosikkeja kuten erilaisia possunleikkeitä, pippuripihviä, hampurilaista ja köyhiä ritareita. Lisäksi halusimme tuoda tarjolle hiihtokeskuksen henkeen sopivia perinteisiä Alppi-aterioita – erilaiset fonduet ja raclettet toteutetaan vain ennakkotilauksesta, Kotivuori jatkaa.

Villisika sijaitsee keskeisellä paikalla aivan Länsirinteiden juurella ja ravintolan toiminnasta vastaava Jerry Hartman uskookin sen soveltuvan erinomaisesti turistien tarpeisiin paitsi lokaationsa, myös leppoisaan lomatunnelmaan soveltuvan menunsa ansiosta.

- Kokonaisuuden viimeistelee sisustuksessa käytetyt puu- ja kivipinnat. Villisiasta on kätevä jatkaa iltaa samassa rakennuksessa olevaan ravintola Pisteeseen, jonka lavalle nousevat talven aikana kotimaan kovimmat artistit. Erityisesti ulkomaisten matkailijoiden määrä Suomessa on tällä hetkellä kasvussa ja odotammekin innolla tulevaa talvea, Hartman sanoo.

Rukan Villisika palvelee tänään ensimmäisenä päivänään 9.11. poikkeuksellisesti klo 17–23, viikon muina päivinä klo 11–23. Tutustu ravintolan ruokalistaan tarkemmin tästä.

Villisika, Ruka
Rukankyläntie 17, Rukatunturi

Jerry Hartman, toimitusjohtaja, Unioninkadun keidas Oy, puh. +358 400 42 8755
Tana Kotivuori, ravintolapäällikkö, Villisika, puh. +358 40 481 8656

Restamax-yrityssivut: www.restamax.fi, Restamax-kuluttajasivut: www.ravintola.fi, Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi

Pakkaspäivän pelastus on maittava possunleike tikkuperunoilla. Kuva: Jonathan Melartin
"Ekana on etanat", kuten ruokalistakin sanoo. Etanat maustetaan reilulla yrttivalkosipulivoilla ja gratinoidaan juustolla. Kuva: Jonathan Melartin
Köyhien ritareiden lisäksi jälkkärilistalla komeilevat suklaakakku, mustikkakukko ja jäätelö. Kuva: Jonathan Melartin
Villisika palvelee viikon jokaisena päivänä aamupäivästä iltaan klo 11–23.
Logo: Villisika

Restamax-yrityssivut:

Restamax-kuluttajasivut:

Smile Henkilöstöpalvelut:
www.smilepalvelut.fi

Nattlivet i Vasa förändras stort – nattklubbshelheten Teatro och Kapten öppnas fredagen 3.11.24.10.2017 12:31Tiedote

Vid Handelsesplanaden i Vasa öppnas fredagen 3.11. den upplevelserika nattklubben Teatro samt havsinspirerade baren Kapten. Teatro är ett modernt och mångsidigt nattklubbskomplex som bjuder på dagsaktuell musik, trendiga cocktails och intressanta evenemang för stans hårdaste festare. Kapten å sin sida är öppen även dagtid, där kan man njuta av både livemusik och bänksport.