Siltalan media-aamiainen keskiviikkona 24. elokuuta – Paikalla viisi syksyn kirjailijaa

Tervetuloa Siltala-kustantamon media-aamiaiselle keskiviikkona 24.8. kello 9.15–11 hotelli Presidenttiin Helsingin Kamppiin. – Aamiaisen nauttimisen ohessa kuulemme lyhyitä kirjailijahaastatteluja.

Haastateltavina ovat kirjailijat Kari Hotakainen, jonka uusi romaani Opetuslapsi ilmestyy samana päivänä, englantilainen dekkarikirjailija Robert Thorogood, isänsä Kalle Holmbergin elämäkerran kirjoittanut Annina Holmberg, äitinsä muistisairaudesta teoksen kirjoittanut Hanna Jensen sekä historiallisen true crime -murhamysteerin tekijä Mirkka Lappalainen.

Kari Hotakainen: Opetuslapsi

Robert Thorogood: Thamesjoen murhat

Annina Holmberg: Riivattu ja siunattu – Kalle Holmbergin elämä ja teot

Hanna Jensen: Äitini muistina – toinen kierros

Mirkka Lappalainen: Smittenin murha

Yst ilm tilaisuuteen viimeistään tiistaina 23.8. reetta@siltalapublishing.fi.

Hotelli Presidentti: Eteläinen Rautatiekatu 4, Kamppi, Helsinki.

Syksyn katalogi

Siltalan syksyn kaikki käännöskaunokirjat ovat ilmestyneet – Laadukasta kaunokirjallisuutta Ruotsista Baltiaan ja Itävallasta Pohjois-Makedoniaan.3.11.2022 10:00:00 EET | Tiedote

Siltalan syksyn ohjelmassa on kaksi romaania Baltiasta: liettualaisen Ricardas Gavelisin VILNAN POKERI sekä latvialaisen Jānis Jonevsin DOOM 94. Pohjoismakedonialaista kirjallisuutta edustaa Goce Smilevski romaanillaan FREUDIN SISAR. Itävaltalaisen Eva Menassen romaani on nimeltään DUNKELBLUM. Suomessakin lukijoiden suurta suosiota nauttivan hollantilaisen Herman Kochin uusi romaani on PÄÄOSASSA SOPHIA. Robert Thorogoodin THAMESJOEN MURHAT on perinteinen brittidekkari. Syksyn käännösrunoutta edustaa ruotsalaisen Ann Jäderlundin SYVÄ RAKKAUS EI KETÄÄN.