Sisustajan huonekalukauppa Veke tulee Tampereelle!

Kotimainen perheyritys, Veke avaa uuden myymälän Tampereen Lielahteen marraskuussa 2021. Tuleva myymälä on tällä hetkellä järjestyksessään neljäs. Yrityksen muut kivijalkamyymälät palvelevat Rovaniemellä, Oulussa sekä Vantaalla. Veke.fi -verkkokauppa puolestaan toimii koko maassa, ja on yksi alansa voimakkaimmin kasvavista ja suurimmista Suomessa.

Marraskuussa ovensa avaava, uusi Tampereen myymälä on kooltansa noin 1600 m2. Lisäksi myymälän yhteydessä on varastotilaa noin 1000 m2. Myymälä toimii myös verkkokauppatilauksien noutopisteenä. Varastossa tullaan pitämään suosituimpia tuotteita.

Tuleva myymälä sisältää läpileikkauksen Sisustajan huonekalukauppa Veken monipuolisesta ja ajanmukaisesta valikoimasta aina huonekaluista, sisustustuotteisiin sekä mattoihin ja valaisimiin. Myymälään tulee myös useita, persoonallisia ja inspiroivia mallihuoneita, joista asiakkaat voivat poimia uusia ideoita oman kotinsa sisustamiseen. Veke tahtookin tarjota niin inspiraatiota, ideoita kuin trendikkäitä ja käytännöllisiä tuotteita kodin sisustajan jokaiseen elämänvaiheeseen.

Uuden myymälän avaaminen Tampereelle on jatkoa Veken vuonna 2020 alkaneelle poikkeuksellisen voimakkaalle kasvulle.  Sisustamisen suosio siivitti yrityksen huipputulokseen.  Vuonna 2020 poikkeuksellisesti vain 11 kk kestäneellä tilikaudella liikevaihtoa kertyi 23,36 milj. €.  Kasvun ansiosta yritys työllistää tällä hetkellä yli 100 työntekijää. Vielä vuonna 2019 luku oli 60.

Uuden myymälän myötä työntekijämäärä tulee kasvaamaan entisestään.

Juuri nyt Veke etsiikin myymäläpäällikköä Tampereen myymälään. Myöhemmin syksyllä avautuvat myös rekryt Tampereen myymälän tiimin: myyjien sekä varastotyöntekijöiden osalta.

Veke yrityksenä

Pohjoissuomalainen perheyritys

veke.fi

Perustettu: 1993

Henkilökuntamäärä: +110

Liikevaihto: 23,36M

Hae osaksi kasvavaa Veke-tiimiä: ura.veke.fi

Täältä kuvia.

Lue myös yrityksen kasvusta kertova blogipostaus.

Veke | Veken Kaluste Oy on Ranualta, Pohjois-Suomesta ponnistava perheyritys, joka on nuorekas, aktiivinen ja voimakkaasti kasvava huonekalujen vähittäiskauppa.  Myymälämme ovat Rovaniemellä, Oulussa ja Vantaalla. Veke.fi -verkkokauppa toimii koko Suomessa ja on yksi suurimmista suomalaisista sisustus- ja huonekalualan verkkokaupoista.