Skanska Konevuokraus on nyt Skanska Rental

Skanska Konevuokrauksen uusi nimi on Skanska Rental. Nimenmuutoksen lisäksi myös yritysilme uudistuu.

Uusi ilme näkyy digitaalisten kanavien lisäksi ajan myötä myös toimipisteissä ja vuokrattavassa kalustossa. Skanska Rental -nimi on ollut käytössä Skanska Ruotsissa jo pitkään, ja muutoksen myötä yhteinen näkyvyys vahvistuu.

”Uusi ilme näkyy yhtenäisenä Suomessa ja Ruotsissa. Samalla kehitämme palveluamme ja tuotevalikoimaamme edelleen. Tavoitteenamme on olla parhaasta palvelusta tunnettu konevuokraamo, joka löytää asiakkaillemme aina sopivimmat ratkaisut”, kertoo toimitusjohtaja Tommi Lyytinen Skanska Rentalista.

Skanska Rentalilla on 13 toimipistettä ympäri Suomen, ja henkilöstöön kuuluu noin 140 ammattilaista. Uusin toimipiste avattiin kesällä 2022 Vantaan Petikkoon. Skanska Rental tarjoaa erikokoisten rakennustyömaiden käyttöön monipuolisesti kalustoa ja työvälineitä, ja asiantuntijat ovat käytettävissä suunnittelusta toteutukseen saakka.

Skanska Rental, toimitusjohtaja Tommi Lyytinen, puh. 040 527 4024, tommi.lyytinen[at]skanska.fi

Skanska Oy, markkinointi- ja viestintäjohtaja Cristina Rinnetie-Uski, puh. 040 501 9816, cristina.rinnetie-uski[at]skanska.fi

Skanska on yksi maailman johtavista rakennus- ja projektikehityspalveluita tarjoavista yrityksistä. Toimimme valituilla kotimarkkina-alueilla Pohjoismaissa, Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Yhdessä asiakkaidemme ja monimuotoisten tiimiemme kanssa luomme innovatiivisia ja vastuullisia ratkaisuja, jotka edistävät terveellistä elämää yli sukupolvien. Suomessa toimintamme kattaa rakentamispalvelut sekä asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen. Skanska työllisti vuoden 2021 lopussa 2 167 henkilöä Suomessa.