SOK:n hallitus vuodelle 2020 on valittu

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2020. Hallituksen kokoonpano on sama kuin vuonna 2019.

– Hallituksen jäsenillä on vahvaa liiketoimintaosaamista ja tulevaisuusorientoitunutta näkemystä. Valittu kokoonpano auttaa koko ryhmäämme kehittymään keskellä kaupan alan kiihtyvää murrosta, kertoo SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä. Varapuheenjohtajana jatkaa Varuboden-Oslan toimitusjohtaja Hannu Krook.

SOK:n hallitus 2020:

• Taavi Heikkilä, pääjohtaja, SOK, puheenjohtaja
  • Hannu Krook, toimitusjohtaja, Varuboden-Osla, varapuheenjohtaja
  • Kim Biskop, toimitusjohtaja, Osuuskauppa KPO
  • Nermin Hairedin, KTM, hallitusammattilainen
  • Rita Järventie-Thesleff, professori, Aalto University School of Business
  • Juha Kivelä, toimitusjohtaja, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa
  • Veli-Matti Liimatainen, toimitusjohtaja, HOK-Elanto
  • Kimmo Simberg, toimitusjohtaja, Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa
  • Olli Vormisto, toimitusjohtaja, Osuuskauppa Hämeenmaa

Lisätietoja:

SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen, p. 044 7884087

S-ryhmän vuoden 2018 yhteisövero 61,8 miljoonaa euroa4.11.2019 05:45:00 EETTiedote

S-ryhmä maksoi vuonna 2018 yhteisöveroa yhteensä 61,8 miljoonaa euroa. Lukuun on laskettu S-ryhmän keskitettyjä ketjuohjaus- ja asiantuntijapalveluita tuottavan SOK:n sekä S-ryhmän alueosuuskauppojen sekä niiden tytäryhtiöiden maksamat yhteisöverot. Kokonaisuudessaan S-ryhmän yritykset tilittivät Suomen valtiolle ja kunnille yhteensä lähes 1,8 miljardia euroa veroja ja maksuja vuonna 2018. Lisätietoja: https://www.s-kanava.fi/web/s-ryhma/vuosikatsaus/yhteiskunta#Verojalanjälki viestinta@sok.fi

INSOMNIA Show & Dinner vie kiihkeän rytmikkäisiin klubitunnelmiin. Helsinkiläisravintolan 1.11. alkavassa pikkujouluelämyksessä nousevat tunnetut tanssitähdet lavalle.31.10.2019 10:00:00 EETTiedote

Insomnia-show’ssa viritetään käyntiin Helsingin kuumin radiokanava, jonka rytmit vievät juhlavieraat kuumiin klubitunnelmiin Roomasta aina Puerto Ricoon. Show-numeroita tähdittävät suositut musikaalitähdet sekä Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmasta tutut tanssijat. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevan Virgin Oilin pikkujoulukauden suosittuun ohjelmapakettiin sisältyy lisäksi aperitiivi ja runsas italialainen buffet-illallinen. Insomnia Show & Dinner on tarjolla 1.11. alkaen 14. joulukuuta saakka.

Helsinkiläinen funkkishotelli Vaakuna laajenee kokonaisella hotellikerroksella29.10.2019 10:00:00 EETTiedote

Helsingin keskeisimmällä paikalla sijaitseva Original Sokos Hotel Vaakuna laajenee yhdellä huonekerroksella. Uudet 72 huonetta rakentuvat tavaratalo Sokoksen käytössä tähän asti olleeseen viidenteen kerrokseen. Laajennuksen jälkeen hotellissa on yli 340 huonetta, osa omalla näköalaparvekkeella. Hotelli Vaakuna avautui olympiavuonna 1952 ja on funkkisarkkitehti Erkki Huttusen päätyö Helsingissä.