SOK:n hallitus vuodelle 2020 on valittu

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2020. Hallituksen kokoonpano on sama kuin vuonna 2019.

– Hallituksen jäsenillä on vahvaa liiketoimintaosaamista ja tulevaisuusorientoitunutta näkemystä. Valittu kokoonpano auttaa koko ryhmäämme kehittymään keskellä kaupan alan kiihtyvää murrosta, kertoo SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä. Varapuheenjohtajana jatkaa Varuboden-Oslan toimitusjohtaja Hannu Krook.

SOK:n hallitus 2020:

• Taavi Heikkilä, pääjohtaja, SOK, puheenjohtaja
  • Hannu Krook, toimitusjohtaja, Varuboden-Osla, varapuheenjohtaja
  • Kim Biskop, toimitusjohtaja, Osuuskauppa KPO
  • Nermin Hairedin, KTM, hallitusammattilainen
  • Rita Järventie-Thesleff, professori, Aalto University School of Business
  • Juha Kivelä, toimitusjohtaja, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa
  • Veli-Matti Liimatainen, toimitusjohtaja, HOK-Elanto
  • Kimmo Simberg, toimitusjohtaja, Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa
  • Olli Vormisto, toimitusjohtaja, Osuuskauppa Hämeenmaa

Lisätietoja:

SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen, p. 044 7884087

Kaikkien aikojen keksikesä? S-ruokakauppojen myyntidata paljastaa suomalaisten kesäherkut9.7.2020 08:46:17 EESTTiedote

Millaisia herkkuja suomalaisten ostoskoreista löytyy tänä kesänä? S-ruokakauppojen myyntidatasta selviää, että kaupaksi ovat käyneet niin tutut kestosuosikit, kuten suklaajäätelö ja kaurakeksit, kuin tämän kesän uutuustuotteetkin. Kesälomalla herkutellaan niin jäätelöillä, makeisilla kuin kekseilläkin, mutta myös terveellisempien vaihtoehtojen suosio on kasvussa. Pullovesien myynti kasvaa kesähelteillä jopa 70 %. Kotimaisista marjoista mansikka on ykkönen vuodesta toiseen.