SOK:n hallitus vuodelle 2020 on valittu

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2020. Hallituksen kokoonpano on sama kuin vuonna 2019.

– Hallituksen jäsenillä on vahvaa liiketoimintaosaamista ja tulevaisuusorientoitunutta näkemystä. Valittu kokoonpano auttaa koko ryhmäämme kehittymään keskellä kaupan alan kiihtyvää murrosta, kertoo SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä. Varapuheenjohtajana jatkaa Varuboden-Oslan toimitusjohtaja Hannu Krook.

SOK:n hallitus 2020:

• Taavi Heikkilä, pääjohtaja, SOK, puheenjohtaja
  • Hannu Krook, toimitusjohtaja, Varuboden-Osla, varapuheenjohtaja
  • Kim Biskop, toimitusjohtaja, Osuuskauppa KPO
  • Nermin Hairedin, KTM, hallitusammattilainen
  • Rita Järventie-Thesleff, professori, Aalto University School of Business
  • Juha Kivelä, toimitusjohtaja, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa
  • Veli-Matti Liimatainen, toimitusjohtaja, HOK-Elanto
  • Kimmo Simberg, toimitusjohtaja, Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa
  • Olli Vormisto, toimitusjohtaja, Osuuskauppa Hämeenmaa

Lisätietoja:

SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja Matti Pikkarainen, p. 044 7884087

Hihna247 tulee taas ja nyt Vantaalta – lahja lahjaksi ensi kertaa Suomi-somen historiassa10.12.2019 10:00:00 EETTiedote

Sadat tuhannet suomalaiset seuraavat Hihna247-livelähetystä ensi lauantaina. Vantaan Prisma Jumbon kassahihnalta livekuvaa lähettävä Jouluhihna paljastaa, millaisia jouluostoksia suomalaiset tekevät yhtenä joulun ajan vilkkaimmista kauppapäivistä. Tänä vuonna Jouluhihna yhdistää voimansa Hope ry:n kanssa. Jouluhihnalla asioivat voivat antaa lahjan lahjaksi vähävaraisille suomalaisille perheille.

Pietarin Sokos Hotellit tarjoavat korkeatasoista palvelua vaativalla markkinalla3.12.2019 08:30:00 EETTiedote

Pietarissa toimivat kolme Sokos Hotellia ovat menestyneet viime vuosina erittäin hyvin, vaikka toimintaympäristö on vaativa ja kilpailu kireää. Työntekijöidensä hyvinvointiin ja erinomaiseen asiakaspalveluun satsaavan OOO Sokotelin menestyminen on myös huomattu: viime viikolla paikallinen talouslehti valitsi toimitusjohtaja Petri Schaafin Pietarin sadan parhaan yritysjohtajan joukkoon.