Sokos Hotels edelleen Suomen arvostetuin hotellibrändi

Suomalaiset arvioivat Sokos Hotels -ketjun jälleen Suomen parhaaksi hotellibrändiksi Kauppalehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2021 -tutkimuksessa.

Sokos Hotels oli hotellibrändien sarjan selvä ykkönen ja paransi sijoitustaan myös kaikkien brändien arvostuksessa sijalle 74 viime vuoden sijalta 81. Mukana tutkimuksessa oli 559 brändiä. Taloustutkimus Oy:n tekemään nettikyselyyn osallistui yhteensä noin 6 000 vastaajaa.

– Asiakkaidemme antama Suomen arvostetuin hotellibrändi -tunnustus tuntuu tänä vuonna entistä paremmalta ja arvokkaammalta. Olemme kaikki eläneet haasteellista korona-aikaa, ja se on vaikuttanut matkailualaamme todella paljon, markkinointijohtaja Outi Vitie iloitsee.

Erityisesti tällaisena poikkeusaikana mitataan asiakaslupausten toteutumista ja arvostetaan hyvää palvelua. Suomalaiset ovat lomailleet ja tutustuneet kotimaanhansa nyt aivan eri mittakaavassa kuin koskaan ennen. Myös Sokos Hotellit ovat saaneet uusia asiakkaita, joille ketju ei ole välttämättä ollut aikaisemmin tuttu. Lisäksi kanta-asiakkaat ovat tilanteesta huolimatta jatkaneet asiakkuuttaan, vaikka työmatkustus onkin vähentynyt.

– Tutkimuksen vastaajissa on kumpaakin asiakkuutta, joka kertoo, että brändimme palvelu- ja laatutaso on vastannut erilaisten asiakkaiden ja eri ikäisten asiakkuuksien toiveisiin ja vaatimuksiin.  Olemme säilyttäneet asemamme asiakkaidemme kokemuksen perusteella Suomen arvostetuimpana, luotetuimpana ja vastuullisimpana toimijana. Ammattitaitoinen, huolehtiva ja sitoutunut henkilökuntamme toteuttaa joka päivä Sokos Hotellien Onnellistamis-missiota. Olemme vieraitamme varten ja tällaiset tunnustukset tuovat meille paljon iloa ja kannustusta jatkaa hyvää työtämme ja pitää sijoituksemme jatkossakin, Outi Vitie painottaa.

S-ryhmän brändit menestyivät tutkimuksessa kaiken kaikkiaan hyvin ollen yleensä oman alansa arvostetuimpia brändejä.

Lisätietoja:
Markkinointijohtaja Outi Vitie, outi.vitie(at)sok.fi, p.010 76 82733

Sokos Hotels

Sokos Hotels on 50 hotellista koostuva suomalainen hotelliketju. Ketjun kolme eri hotellityyppiä tarjoavat yksilöllisen hotellikokemuksen jokaiselle. Original-hotellit tunnetaan sydämellisestä palvelustaan ja keskeisistä sijainneistaan, Break-hotellit tarjoavat rentouttavaa irtiottoa arjesta ja uniikkien Solo-hotellien korkea laatu näkyy niin palvelussa kuin hotellien puitteissakin.

Sokos Hotels on valittu Suomen vastuullisimmaksi ja luotetuimmaksi hotelliketjuksi useana vuonna peräkkäin. Ketjun hotelleja on Suomessa, Virossa ja Venäjällä.

www.sokoshotels.fi

”Ilmastoystävällisempi ruokailu ei vaadi lapsiperheessä ihmetekoja” – Ässäkokki innostaa ilmastofiksuun kokkaamiseen28.9.2021 08:30:00 EEST | Tiedote

Lasten pitäisi syödä viidestä kuuteen kourallista kasviksia päivässä, mutta suomalaislasten lautasilla on keskimäärin vain puolet tästä*. S-ryhmä haluaa innostaa lapsia, nuoria ja perheitä kiinnittämään huomioita itselle ja ilmastolle fiksuihin valintoihin ja julkaisee lapsille suunnattuja Ässäkokki-reseptejä: lisää kasviksia, palkokasveja ja kalaa, vähemmän kovaa rasvaa, sokeria ja punaista lihaa.

Rosson legendaarinen raastepöytä tekee odotetun paluun22.9.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

”Raastepöydästä voi aloittaa” on yksi lausahduksista, joka usein nimetään, kun ihmisiltä kysytään suomalaisuutta kuvaavia sanontoja. Ystävällinen kehotus muodostui tutuksi Rosson asiakkaille lähes kahden vuosikymmenen aikana, ennen kuin raastepöytä korvattiin vuonna 2014 italialaishenkisellä alkupalapöydällä. Raastepöytä ei koskaan unohtunut, vaan sen perään on kyselty jatkuvasti. Asiakkaiden toiveisiin on nyt vastattu, ja syyskuun 22. päivä alkaen voi aterian Rossossa aloittaa jälleen raikkaan raastepöydän antimilla.

Ikoninen joensuulaishotelli Kimmel avaa uusitut tilansa juhlakauteen. Tapahtumavieraita ja staycation-matkailijoita odotellaan jo.21.9.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

Original Sokos Hotel Kimmelillä on takanaan yli 40 vuotta värikästä hotellihistoriaa ja lukuisia mittavia tapahtumatoteutuksia. Tänä syksynä valmistuvan jättiuudistuksen myötä hotellista kuoriutuu Itä-Suomen johtava kokous- ja tapahtumatalo sekä elämyksellinen staycation-kohde Superior-huoneineen. Nosteessa olevan Pohjois-Karjalan matkailun sekä tapahtumien kasvavan kysynnän vuoksi hotellin valmistumista on alueella jo odotettu.

S-ryhmä kiittää rahankeräyslain muutoksesta tarjoamalla ensimmäisenä hotelliyön päästöjen kompensaatiomahdollisuuden16.9.2021 13:56:25 EEST | Tiedote

SOK:n pääjohtaja Hannu Krook kiittää hallitusta torstaina annetusta rahankeräyslain muutosesityksestä, joka antaa kuluttajille mahdollisuuden kompensoida aiheuttamansa ilmastopäästöt. S-ryhmän Sokos Hotels -ketju aikoo tarjota asiakkailleen mahdollisuuden hyvittää hotelliyönsä hiilipäästöt heti, kun lakimuutos on hyväksytty eduskunnassa ja astunut voimaan.