Sokos Hotels edelleen Suomen arvostetuin hotellibrändi
Sokos Hotels oli hotellibrändien sarjan selvä ykkönen ja paransi sijoitustaan myös kaikkien brändien arvostuksessa sijalle 74 viime vuoden sijalta 81. Mukana tutkimuksessa oli 559 brändiä. Taloustutkimus Oy:n tekemään nettikyselyyn osallistui yhteensä noin 6 000 vastaajaa.
– Asiakkaidemme antama Suomen arvostetuin hotellibrändi -tunnustus tuntuu tänä vuonna entistä paremmalta ja arvokkaammalta. Olemme kaikki eläneet haasteellista korona-aikaa, ja se on vaikuttanut matkailualaamme todella paljon, markkinointijohtaja Outi Vitie iloitsee.
Erityisesti tällaisena poikkeusaikana mitataan asiakaslupausten toteutumista ja arvostetaan hyvää palvelua. Suomalaiset ovat lomailleet ja tutustuneet kotimaanhansa nyt aivan eri mittakaavassa kuin koskaan ennen. Myös Sokos Hotellit ovat saaneet uusia asiakkaita, joille ketju ei ole välttämättä ollut aikaisemmin tuttu. Lisäksi kanta-asiakkaat ovat tilanteesta huolimatta jatkaneet asiakkuuttaan, vaikka työmatkustus onkin vähentynyt.
– Tutkimuksen vastaajissa on kumpaakin asiakkuutta, joka kertoo, että brändimme palvelu- ja laatutaso on vastannut erilaisten asiakkaiden ja eri ikäisten asiakkuuksien toiveisiin ja vaatimuksiin. Olemme säilyttäneet asemamme asiakkaidemme kokemuksen perusteella Suomen arvostetuimpana, luotetuimpana ja vastuullisimpana toimijana. Ammattitaitoinen, huolehtiva ja sitoutunut henkilökuntamme toteuttaa joka päivä Sokos Hotellien Onnellistamis-missiota. Olemme vieraitamme varten ja tällaiset tunnustukset tuovat meille paljon iloa ja kannustusta jatkaa hyvää työtämme ja pitää sijoituksemme jatkossakin, Outi Vitie painottaa.
S-ryhmän brändit menestyivät tutkimuksessa kaiken kaikkiaan hyvin ollen yleensä oman alansa arvostetuimpia brändejä.
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Markkinointijohtaja Outi Vitie, outi.vitie(at)sok.fi, p.010 76 82733
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Sokos Hotels
Sokos Hotels on 50 hotellista koostuva suomalainen hotelliketju. Ketjun kolme eri hotellityyppiä tarjoavat yksilöllisen hotellikokemuksen jokaiselle. Original-hotellit tunnetaan sydämellisestä palvelustaan ja keskeisistä sijainneistaan, Break-hotellit tarjoavat rentouttavaa irtiottoa arjesta ja uniikkien Solo-hotellien korkea laatu näkyy niin palvelussa kuin hotellien puitteissakin.
Sokos Hotels on valittu Suomen vastuullisimmaksi ja luotetuimmaksi hotelliketjuksi useana vuonna peräkkäin. Ketjun hotelleja on Suomessa, Virossa ja Venäjällä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
S-ryhmän myynti kasvoi alkuvuonna – marketkaupan veto jatkui vahvana12.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
S-ryhmän tammi–maaliskuun veroton vähittäismyynti oli 3 311,6 miljoonaa euroa. Kasvua edelliseen vuoteen verrattuna oli 3,0 prosenttia.
Kampin kansainvälinen huippuhotelli Radisson Blu Royal uudistuu – tavoitteena Helsingin halutuin tapahtumahotelli10.4.2024 07:50:00 EEST | Tiedote
Helsingin Kampissa sijaitseva Radisson Blu Royal Hotel uudistuu. Uudistusten tavoitteena on tehdä Radisson Blu Royalista Helsingin keskustan halutuin tapahtumahotelli. Hotelli sulkeutuu uudistustöiden ajaksi toukokuun alussa ja avautuu uudistettuna syksyllä 2025.
Coop-tuotteita löytyy S-ryhmän myymälöistä jo yli 400 – Coop-simasta kevään hittituote?9.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote
Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.
Prisman data näyttää: Suomalaisten tapa grillata on murroksessa – nyt halutaan pitkää nautintoa8.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
Koronavuosina suomalaiset panostivat kalliiden ja hienojen grillien ostamiseen, mutta nyt suunta on kääntynyt, kertoo Prisman tuore myyntidata. Tällä hetkellä suomalaiset hakevat grillauksesta uudella tavalla pitkäkestoisia elämyksiä, mistä kertoo muun muassa savustuslastujen ja erityisesti pitkään hauduttamiseen soveltuvien digitaalisten paistomittareiden myynnin merkittävä kasvu. Ylipäätänsä grillauksen lisävarusteisiin satsataan nyt uudella innolla.
S-ryhmä ja Foodora pilotoivat ruokakaupan pikatoimituksia Kuopiossa ja Oulussa8.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote
Salen valikoiman kotiinkuljetuksia testataan Osuuskauppa Peeässässä ja Osuuskauppa Arinassa kevään ja kesän ajan. Tarkoituksena on testata palvelua avoimin mielin ja nähdä, miten asiakkaat uuteen kotiinkuljetuspalveluun suhtautuvat ja millaista kysyntää palvelulla on.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme