Sokos ja Emotion siirtävät 3+1 Päivää -kampanjan kesäkuulle

Sokoksissa ja Emotioneissa on tehty koko koronapandemian ajan määrätietoista työtä koronaviruksen leviämisen estämiseksi. Turvaväleistä pidetään tarkasti kiinni, käsihygieniasta huolehditaan ja töissä käytetään aina kasvosuojaimia. Myymäläpelisäännöistä muistutetaan mm. äänikuulutuksin ja julistein.
- Sokoksella ja Emotioneissa asiointi on turvallista ja asiakkaamme ovat viime vuoden aikana omaksuneet uudet korona-ajan käytännöt turvaväleineen, käsien desinfiointeineen ja maskien käyttöineen hienosti. Suomessa eletään koronaepidemian etenemisen kannalta kuitenkin ratkaisevia hetkiä, ja haluamme omalta osaltamme kantaa vastuumme ja välttää nyt sellaista kampanjointia, joka voisi koota suuren joukon ihmisiä myymälöissä yhteen. Uskomme ja toivomme, että kesällä kampanja voidaan järjestää valoisemmissa merkeissä, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan johtaja Mika Laakso SOK:ltakertoo.
Kampanjat erilaisine etuineen ovat S-ryhmän asiakkaille myös poikkeusaikoina tärkeitä. Korona-ajan kampanjoissa ruuhkat minimoidaan varmistamalla, että kassoilla ja muissa toiminnoissa on riittävästi henkilöstöä, jotta asiointi pysyy sujuvana eikä pitkiä jonoja synny. Aukiolot pidetään laajoina ja kampanjoiden kestoaikoja pidennetään tarvittaessa, jotta ruuhkia ei sitäkään kautta synny.
- 3+1 Päivää -kampanja on perinteisesti houkutellut ihmisiä myymälöihin, sillä kauneuden ja muodin tuotteita halutaan tutkia ennen ostopäätöstä. 3+1 Päivää -kampanja eroaa muista kampanjoistamme myös siinä, että siinä päiväkohtaiset tarjoukset ovat suuressa roolissa ja kampanjalla on tietty, vakiintunut kesto. Halusimme siirtää kampanja-aikaa mieluummin reilusti eteenpäin, jotta kampanja voidaan toteuttaa siinä muodossa, johon asiakkaamme ovat tottuneet, Laakso kertoo.
3+1 Päivää -kampanjan siirtoa lukuun ottamatta Sokos-tavaratalot ja Emotion-myymälät palvelevat asiakkaita normaalisti tehostettuja turvatoimia noudattaen. Myös Sokoksen verkkokauppa sokos.fi on käytössä normaalisti.
Yhteydenotot:
S-ryhmän mediapalvelu: viestinta(at)sok.fi, 050 472 2745
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt.
Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta.
Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa.
#parempipaikkaelää
SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.
Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
ABC-ketju vastaa kuljetusalan tarpeisiin – tankkaus- ja latauspisteitä myös raskaalle ammattiliikenteelle vuoden 2026 aikana4.12.2025 08:30:00 EET | Tiedote
ABC-ketju laajentaa polttoneste- ja latausliiketoimintaansa raskaan ammattiliikenteen tarpeisiin. Ketju haluaa vahvistaa asemaansa valtakunnallisesti kattavana liikennepalveluiden tarjoajana sekä sähköisen liikenteen edistäjänä.
SOK:n hallitus vuodelle 2026 on valittu3.12.2025 11:38:50 EET | Tiedote
Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2026. Hallituksen kokoonpanoon tuli yksi henkilövaihdos.
Suomalainen menestysresepti -ohjelman finalistit on valittu – nämä ruokainnovaatiot kilpailevat voitosta2.12.2025 21:00:00 EET | Tiedote
Suomalaisen menestysresepti -kilpailun seitsemännen tuotantokauden voitosta, ykköslanseerauksesta ja paikasta suomalaisten ruokapöydissä kilpailee kuusi toinen toistaan innovatiivisempaa reseptiä.
Itsenäisyyspäivän alla ostoskoreihin kirivät kotimaiset tuotteet1.12.2025 08:02:00 EET | Tiedote
S-ryhmän myyntidatan valossa kotimaisten tuotteiden kysyntä korostuu vuoden varrella erityisesti juhlapyhissä eikä tuleva itsenäisyyspäivä ole niiden joukossa poikkeus. Itsenäisyyspäivän alla kotimaisten tuotteiden myynti kasvaa S-ryhmän ruokakaupoissa merkittävästi.
Joulu näkyy vahvasti suomalaisten ostoskäyttäytymisessä – S-ryhmän kaupoista ostetaan vuosittain miljoonia kiloja jouluruokia27.11.2025 07:20:00 EET | Tiedote
Joulusesonki näkyy kaupoissa paitsi myyntimäärissä myös valikoiman laajuudessa. S-ryhmän kaupoissa on tarjolla jopa tuhansia erilaisia joulutuotteita ja jouluruokia ostetaan vuosittain miljoonia kiloja. Tämä kertoo paitsi kuluttajien jouluintoudesta myös sesongin merkittävästä roolista ruokakaupan tarjonnassa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme

