Osuuskauppa KeskimaaOsuuskauppa Keskimaa

Sokos Jyväskylä uudistaa osastojaan ja valikoimaa

Sokos Jyväskylän tavoitteena on uudistua rohkeasti ja olla laadukas ja trendikäs kauneuden, muodin ja kodin toimija Jyväskylän keskustassa. Uudistumisella halutaan myös vastata verkkokaupan kilpailuun käyttötavaramarkkinassa. Sokoksen uudistus on osa Kauppakeskus Sokkarin kokonaisuuden kehittämistä.

Jyväskylän Sokoksella on uudistettu elokuussa kodinosastoa ja miestenosastoa. Myös naistenosaston kokonaisuus selkeytyy uudella asusteiden sijoittelulla tavaratalossa. Näillä muutoksilla halutaan helpottaa asiointia, jotta Sokos olisi asiakkaille selkeämpi ja samalla toimivampi osa Kauppakeskus Sokkarin kokonaisuutta. Muutokset ovat osa Kauppakeskus Sokkarin kehittämistä entistä paremmin asiakkaita palvelevaksi kokonaisuudeksi. Kauppakeskus Sokkari koetaan kiinnostavana kauppapaikkana, jonka vapaat liiketilat kiinnostavat potentiaalisia vuokralaisia.

− Sokos tuntuu kiinnostavan kaupungin keskustassa ja saamme runsaasti asiakaspalautteita ja toiveita viikoittain. On hienoa, että pitkät perinteet omaava Sokos herättää ihmisissä tunteita, kertoo Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho.

Uusi kodinosasto täsmentyy vastaamaan paremmin Sokoksen nykyistä liikeideaa laadukkaana kauneuden, muodin ja kodin toimijana. Kodinosaston uudella sijainnilla ensimmäisessä kerroksessa saadaan kodin valikoimalle parempi synergia myös muista kauppakeskuksen kodin toimijoista; Unikeitaasta, Eurokankaasta sekä Clas Ohlsonista, jolloin liikkeiden valikoimat täydentävät toisiaan ja tekevät asioimisesta helpompaa. Keväällä toteutettu Sokkarin parkkihallin parkkihintojen lasku on vaikuttanut positiivisesti Sokoksen ja kauppakeskuksen asiakasvirtoihin.

− Pyrimme kehittämään myös palautteiden pohjalta mahdollisimman toimivaa kaupallista kokonaisuutta, joka tuo lisää asioinnin ja ostamisen helppoutta, selkeämmät ja kannattavat valikoimat Sokokselle sekä koko kauppakeskukseen. Haluamme uudistua ja vahvistaa Jyväskylän keskustan elinvoimaisuutta sekä tarjota asiakkaille laadukasta palvelua. Palvelu on avainroolissa kilpailtaessa verkkokauppoja vastaan, Outi Terho jatkaa.

Sokoksen osastouudistukset saadaan valmiiksi 31.8. mennessä, ennen Sokoksen syystapahtumien sesonkia.

Lisätietoja:

Osuuskauppa Keskimaa, Sokos Jyväskylä, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho, 010 767 3601

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan kesätyönhaku alkaa – tavoitteena haastatella jopa 2000 hakijaa19.12.2019 10:00:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan kesätyönhaku alkaa vielä tämän vuoden puolella 19.12.2019. Kyseessä on yksi Keski-Suomen suurimmista työnhakukampanjoista, jonka puitteissa jalkaudutaan ympäri Keski-Suomea haastattelemaan hakijoita. Tavoitteena on haastatella noin 2000 hakijaa heti hakuajan päätyttyä. Keskimaa työllisti kesällä 2019 noin 800 kesätyöntekijää myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissään. Kesätyöpaikoista noin puolet oli Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja 15–17 -vuotiaille nuorille.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.