Sokos tuo suositun Jeffree Star Cosmetics -sarjan verkkokaupassa saataville koko Suomeen

Sokos on myynyt vuodesta 2017 alkaen Suomessa ainoana kivijalkamyymälänä meikkimoguli Jeffree Starin kosmetiikkasarjaa. Ystävänpäivästä alkaen räväkän somepersoonan hittituotteiden ostaminen onnistuu myös Sokoksen verkkokaupasta.

Jeffree Star

Jeffree Starin kosmetiikkasarja tunnetaan rohkeista värikokonaisuuksista, erinomaisista väripigmenteistä sekä siitä, että kaikki sarjan tuotteet ovat vegaanisia. Erityisen suosittuja ovat luomiväripaletit ja Skin Frost -hohdepuuteri sekä Liquid lipstick -huulipuna. Nuorta kohderyhmää puhuttelee myös Starin räväkkä persoona.

-       Kun Jeffree Star julkaisee yli 11 miljoonan seuraajan Instagram-tilillään kuvan uudesta tuotteesta, saamme me Sokoksella välittömästi kyselyitä. Hän herättää tunteita ja hänen Suomen vierailujensa yhteydessä tavarataloihimme on ollut pitkät jonot häntä tapaamaan, kertoo hankintapäällikkö Paula Vappula Sokoksen ketjuohjauksesta.

Jeffree Star Cosmetics on Sokoksen verkkokaupan lisäksi saatavilla 11 Sokos- ja Emotion-myymälässä:

Sokos Helsinki

Sokos Lahti

Sokos Jyväskylä

Sokos Kuopio

Emotion Iso-Omena

Emotion Sello

Emotion REDI

Sokos Tampere

Sokos Wiklund

Emotion Goodman

Sokos Oulu

Paula Vappula, hankintapäällikkö, SOK Tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjuohjaus, 010 768 1117, paula.vappula@sok.fi

Jeffree Star

Sokos

Sokos on muodin ja kauneuden tavarataloketju, joka auttaa asiakasta löytämään oman tyylinsä. Sokos-ketjuun kuuluu verkkokauppa sekä 19 monipuolista tavarataloa, jotka sijaitsevat maamme suurimpien kaupunkien ydinkeskustoissa. Ensimmäinen Sokos-tavaratalo avattiin Helsingissä olympiavuonna 1952. Kotimainen asiakasomistajien omistama Sokos on osa S-ryhmää. www.sokos.fi

Ruokamaailman uusi hitti Boltsi saatavilla huomenna kaikista S-kaupoista11.8.2019 21:00:00 EESTTiedote

Kaurasta ja siemenistä leivottu ja paistettu vegepyörykkä Boltsi voitti ruokainnovaatioita metsästävän ensimmäisen Suomalainen Menestysresepti -kilpailun. Trendeissä kiinni oleva, maultaan lihapullamainen Boltsi koukuttaa niin vegejä kuin sekasyöjiäkin. Kilpailu synnytti markkinoille muitakin hitti-innovaatioita: härkäpapujäätelön, kalajauhelihan, kvinoasmoothien, punajuurilevitteen sekä tattarisnacksit -ja murot.

Lumi julkaisee uuden nahkalaukkumalliston – laukut myyntiin vain Prismoihin17.7.2019 08:00:00 EESTTiedote

Marketketju haluaa yllättää asiakkaitaan kotimaisten design-brändien yksinoikeusmallistoilla. Kotimainen Lumi Accessories tunnetaan laadukkaista nahkalaukuistaan, joilla on vankka ihailijakuntansa. Nyt Prisma ja Lumi aloittavat yhteistyön, jonka myötä laukut tulevat kaikkien saataville. Uuden ARKI Collection -malliston uniikit laukut tulevat yksinoikeudella myyntiin Prismoihin 17.7. Mallisto sisältää kolme erikokoista laukkua, jotka on suunniteltu avuksi arjen haasteisiin. Suunnittelussa on tavoiteltu keveyttä, toiminnallisuutta ja helppohoitoisuutta. Kaikki turha on karsittu pois. Tämä näkyy myös laukkujen hinnoissa.