Sokos tuo suositun Jeffree Star Cosmetics -sarjan verkkokaupassa saataville koko Suomeen

Sokos on myynyt vuodesta 2017 alkaen Suomessa ainoana kivijalkamyymälänä meikkimoguli Jeffree Starin kosmetiikkasarjaa. Ystävänpäivästä alkaen räväkän somepersoonan hittituotteiden ostaminen onnistuu myös Sokoksen verkkokaupasta.
Jeffree Star

Jeffree Starin kosmetiikkasarja tunnetaan rohkeista värikokonaisuuksista, erinomaisista väripigmenteistä sekä siitä, että kaikki sarjan tuotteet ovat vegaanisia. Erityisen suosittuja ovat luomiväripaletit ja Skin Frost -hohdepuuteri sekä Liquid lipstick -huulipuna. Nuorta kohderyhmää puhuttelee myös Starin räväkkä persoona.

-       Kun Jeffree Star julkaisee yli 11 miljoonan seuraajan Instagram-tilillään kuvan uudesta tuotteesta, saamme me Sokoksella välittömästi kyselyitä. Hän herättää tunteita ja hänen Suomen vierailujensa yhteydessä tavarataloihimme on ollut pitkät jonot häntä tapaamaan, kertoo hankintapäällikkö Paula Vappula Sokoksen ketjuohjauksesta.

Jeffree Star Cosmetics on Sokoksen verkkokaupan lisäksi saatavilla 11 Sokos- ja Emotion-myymälässä:

Sokos Helsinki

Sokos Lahti

Sokos Jyväskylä

Sokos Kuopio

Emotion Iso-Omena

Emotion Sello

Emotion REDI

Sokos Tampere

Sokos Wiklund

Emotion Goodman

Sokos Oulu

Paula Vappula, hankintapäällikkö, SOK Tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjuohjaus, 010 768 1117, paula.vappula@sok.fi

Jeffree Star

Sokos

Sokos on muodin ja kauneuden tavarataloketju, joka auttaa asiakasta löytämään oman tyylinsä. Sokos-ketjuun kuuluu verkkokauppa sekä 19 monipuolista tavarataloa, jotka sijaitsevat maamme suurimpien kaupunkien ydinkeskustoissa. Ensimmäinen Sokos-tavaratalo avattiin Helsingissä olympiavuonna 1952. Kotimainen asiakasomistajien omistama Sokos on osa S-ryhmää. www.sokos.fi

Jopa +60 % myyntipiikkejä – Prisman data osoittaa kuinka suomalaiset hurahtivat huoltamaan pyöriään25.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Suomalaiset ovat innostuneet tänä keväänä toden teolla pyöräilystä, kertoo Prisman tuore myyntidata. Pyoräilyn myynti kasvoi maaliskuussa peräti 60 prosenttia verrattuna vuodentakaiseen. Etenkin sähköpyörien suosio kasvaa jatkuvasti ja taustalla näkyy myös työsuhdepyöräilyn nousu sekä ympäri vuoden tapahtuvan pyöräilyn lisääntyminen. Suomalaiset vaikuttavat myös huoltavansa pyöriään aiempaa enemmän itse, sillä pyöräilytarvikkeiden kuten renkaiden paikkaustarvikkeiden ja ketjuöljyjen myynti on kasvanut voimakkaasti.

S-ryhmän ja S-Pankin asiakkaat voivat nyt käyttää S-Etukortti Visa -korttia Apple Payssä ja lisätä S-Etukortin Applen Lompakkoon23.4.2024 11:30:00 EEST | Tiedote

S-ryhmä ja S-Pankki tuovat S-Etukortti Visa -asiakkailleen mahdollisuuden Apple Payn käyttöön. Se on turvallinen ja helppo maksutapa, joka auttaa asiakkaita välttämään maksukorttinsa luovuttamisen toiselle henkilölle, fyysisten painikkeiden koskettamisen tai käteisellä maksamisen. Siinä käytetään iPhone-puhelimen tehokkaita toimintoja jokaisen maksutapahtuman suojaamiseen. Asiakasomistajat voivat myös lisätä S-Etukorttinsa Applen Lompakkoon. Näin he voivat kerryttää Bonusta iPhone-puhelimellaan tai Apple Watch -älykellollaan.

Bomban lomakohteen odotetut uutuudet kesällä 202423.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Pielisen rantamaisemassa Pohjois-Karjalassa sijaitsevasta Bombasta on viime vuosina muodostunut monipuolinen ja suosittu lomakohde. Ylellinen kylpylä, omaleimainen kulttuuri, lukuisat luonnossa tapahtuvat aktiviteetit sekä herkullinen ruoka houkuttelevat Bomballe. Kesällä 2024 palvelutarjonta laajenee entisestään, kun Bomballa avautuu sekä oma elämyspalveluyritys että Break Sokos Hotel Bomban uusi laajennusosa maisemahuoneineen.