Solitalla nyt yli 660 henkilöstöomistajaa

Teknologia-, data- ja designyhtiö Solita on järjestänyt kolmannen henkilöstöantinsa. Solitan työntekijöistä nyt yli 660 kuuluu yhtiön osakkeenomistajiin. Mahdollisuutta sijoittaa yritykseen tarjottiin Solitan kaikille 1600 työntekijälle Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Belgiassa, Saksassa ja Virossa.

Yhtiö toteutti ensimmäisen henkilöstöantinsa vuonna 2018. Apax Digital Fund, globaalin pääomasijoitusyhtiö Apax Partnersin neuvonantajana toimiva teknologiapainotteinen kasvupääomarahasto, osti enemmistön Solitasta kesäkuussa 2018 auttaakseen yritystä vauhdittamaan kasvua ja laajentamaan toimintaansa kansainvälisesti. Myös yhtiön johto jatkaa osakkeenomistajina.

”Kaikki menestyksemme alkaa aina ihmisistä. Siksi oli erityisen hienoa voida tarjota sijoitusmahdollisuutta kaikille työntekijöillemme maailmanlaajuisesti. Olen todella ylpeä ja iloinen, että yli 660 solitalaista on päättänyt sijoittaa yritykseen, mikä on vahva merkki luottamuksesta ja sitoutumisesta yhteiseen, tulevaan menestykseemme”, kommentoi Solitan toimitusjohtaja Ossi Lindroos.

Solita jatkaa tasaista ja kannattavaa kasvua ja rekrytointeja. Yhtiöllä on tällä hetkellä 20 toimipistettä kuudessa maassa ja se työllistää yli 1600 digitaalisen transformaation ammattilaista, jotka ovat erikoistuneet strategiseen konsultointiin ja palvelumuotoiluun, ohjelmistokehitykseen, dataan ja analytiikkaan sekä pilvi- ja integraatiopalveluihin. Solitan asiakkaita ovat esimerkiksi Kone, Fortum, UPM, S-ryhmä, Colruyt, Proximus, Ponsse ja Fintraffic.

Lue lisää Solitasta: www.solita.fi

Avoimet työpaikat Solitassa: https://www.solita.fi/hae-meille/