Solo Sokos Hotel Paviljongille Euroopan parhaan modernin luksushotellin palkinto

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljonki on voittanut Euroopan parhaan modernin luksushotellin palkinnon yhdessä maailman arvostetuimmista hotellialan kilpailuista. World Luxury Hotel Awards 2019 -gaala järjestettiin lauantaina 2.10. Rovaniemellä. Hotellialan maailman huiput kokoontuivat viikonloppuna ensimmäistä kertaa Pohjois-Euroopassa.

Vuodesta 2006 jaetut World Luxury Hotel Awards -palkinnot ovat alan arvostetuimpiin kuuluva tunnustus ja osoitus huippusaavutuksesta luksusmajoituksen vaativalla alalla. Kilpailun eri kategorioissa alansa parhaimpia hotelleja arvioidaan maittain, maanosittain sekä maailmanlaajuisesti. Mukaan valikoituvat luksusluokan hotellit panostavat poikkeuksellisella tavalla niin puitteisiin kuin palvelun tasoon ja osaavat huomioida asiakkaansa yksilöllisesti.

Sykähdyttävä kokemus

Jyväskylän Solo Sokos Hotel Paviljonki oli tänä vuonna ehdolla kolmessa kategoriassa.

Euroopan parhaana Solo Sokos Hotel Paviljonki palkittiin Luxury Modern Hotel -sarjassa. Rovaniemellä, ja ensimmäistä kertaa Pohjois-Euroopassa, järjestetyssä World Luxury Hotel Awards -gaalassa palkinnon vastaanotti Solo Sokos Hotel Paviljongin hotellipäällikkö Linda Rastela.

– Olemme äärimmäisen ylpeitä Euroopan parhaan modernin luksushotellin palkinnosta. Oli sykähdyttävä kokemus olla mukana kilpailussa ja päästä paikan päälle juhlavaan tilaisuuteen edustamaan hotelliamme ja upeaa henkilökuntaamme. Gaala auttoi ymmärtämään saavutuksemme todellisen arvon: osallistujat ovat alamme huippuja ympäri maailmaa, niin miljoonakaupungeista kuin hyvin eksoottisista kohteista. Me olemme mukana tässä kovimpien ammattilaisten joukossa, Linda Rastela toteaa.

– Tunnelma gaalassa oli todella lämmin ja iloinen. Meitä kaikkia 300 osallistujaa 90 eri maasta yhdistää aito halu palvella asiakkaitamme yksilöllisesti, suurella intohimolla ja päivästä toiseen yhä paremmin, Rastela jatkaa.

Henkilökunta tekee hyvästä luksusta

Vuosittain World Luxury Hotels Awards -gaalassa on mukana yli tuhat ehdokashotellia, jotka valitaan asiakkaiden tekemien ilmoitusten perusteella. Asiakkaat pääsevät myös äänestämään voittajia. Lopulliseen valintaan vaikuttavat annettujen äänien ohella matkailualan ammattilaisista koostuvan kansainvälisen raadin arviot hotelleista.

– Tyylikkäät puitteet riittävät vain tiettyyn pisteeseen saakka. Kiitos gaalamenestyksestämme kuuluu ensisijaisesti henkilökunnallemme ja heidän luomalleen ainutlaatuiselle palvelukulttuurille. Huippuosaajamme tekevät työtään täydellä sydämellä, toinen toisiaan auttaen, kannustaen ja innostaen. Palkintojen arvoiset luksusluokan asiakaskokemukset syntyvät yhteisöllisyydestä, yksilöllisistä kohtaamisista, aitoudesta, läsnäolosta ja vieraidemme viihtyvyyden varmistamisesta kaikissa tilanteissa 24/7, Linda Rastela korostaa.

Kolmas palkintovuosi

Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa parhaaksi hotelli- ja palvelualan brändiksi valitun Sokos Hotels -ketjun asiakastyytyväisyyden ykköshotelli Solo Sokos Hotel Paviljonki on saanut tunnustusta World Luxury Hotel Awards -kilpailussa aiemminkin.

Vuonna 2015 Paviljonki voitti Hong Kongissa järjestetyssä gaalassa Suomen parhaan luksushotellin sekä Suomen parhaan designhotellin palkinnot.

Vuonna 2017 Sveitsin St. Morizissa Paviljonki vastaanotti peräti kolme palkintoa: Suomen paras kaupunkihotelli, Suomen paras moderni luksushotelli sekä Pohjois-Euroopan paras designhotelli.

Osuuskauppa Keskimaa, Linda Rastela, Solo Sokos Hotel Paviljongin hotellipäällikkö, 010 785 1105
Osuuskauppa Keskimaa, Hannu Nirkkonen, Original Sokos Hotel Alexandran ja Solo Sokos Hotel Paviljongin hotellinjohtaja, 010 785 1006

Solo Sokos Hotel Paviljongin Ultimate sviitti.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan ravintolat ja ABC-liikennemyymälät avautuvat asiakkaille – turvalliseen asiointiin on kiinnitetty erityistä huomiota29.5.2020 10:55:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa 1.6.2020 osan ravintoloistaan sekä kaikkien ABC-liikenneasemien ravintolapalvelut kesäkuun ensimmäisen viikon aikana. Tehostetut turvallisuustoimet näkyvät järjestelyissä ja palveluissa. Asiakaspalvelussa henkilökunnalla on käytössä kasvovisiirit, pöytien sijoittelussa on huomioitu turvavälit ja toimintavoissa on paljon hiottuja yksityiskohtia turvallisen ja hygieenisen asioinnin varmistamiseksi. Myös asiakkaita opastetaan turvalliseen asiointiin.

Keskimaan ruokakauppojen tilaus- ja noutopalvelu saatavilla nyt kaikista Keskimaan S-marketeista ja Saleista sekä kolmesta ABC-marketista12.5.2020 08:55:00 EESTTiedote

Keskimaan Kauppa-apu on ruokakaupan tilaus- ja noutopalvelu, joka käynnistyi huhtikuun alussa neljässä S-marketissa: Jämsässä, Keuruulla, Saarijärvellä ja Äänekoskella. Palvelua on kehitetty ja laajennettu aktiivisesti vastaamaan asiakkaiden tarpeita koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa. Nyt palvelu on käyttöönotettu kaikissa Keskimaan 24 S-marketissa ja 14 Salessa, sekä lisäksi kolmessa ABC-marketissa. Palvelussa verkkokaupasta valitut tuotteet kerätään toimipaikassa valmiiksi kasseihin ja ne noudetaan tai toimitetaan sovittuna aikana. Tilauksia on mahdollista hoitaa myös puhelimitse.

Kauppakeskus Sokkarin poikkeusaukioloajat laajenevat ja kehityshankkeet etenevät8.5.2020 10:55:18 EESTTiedote

Kauppakeskus Sokkarin aukioloaikoja supistettiin koronaviruksen aiheuttamien toimenpiteiden vuoksi maaliskuun lopulla. Aukioloaikojen laajentaminen arki-iltojen osalta on tullut ajankohtaiseksi, kun rajusti laskeneet asiakasmäärät ovat alkaneet kasvamaan hillitysti. Poikkeustilanteesta huolimatta Sokkarille suunniteltuja kehitys- ja rakennusprojekteja, kuten ravintolamaailman uudistaminen, uusien toimijoiden myymälätilojen rakentamiset, Mestarin Herkun täydellinen uudistaminen ja kauppakeskuksen julkisivun kunnostus, on viety suunnitelmien mukaisesti eteenpäin.

Kodin Terran aukioloaikoja laajennetaan ja puutarhan pop up -myymälät saapuvat marketien pihoihin30.4.2020 10:50:00 EESTTiedote

Kevään saapuminen on saanut pihan ja parvekkeen laittajat liikenteeseen koronasta huolimatta. Kauppa on vilkastunut selvästi Jyväskylän Kodin Terrassa, jossa aukioloaikoja laajennetaan 4.5.2020 alkaen. Kodin Terran puutarhamyymälän lisäksi myös Prismojen Kesäpihat on avattu. Tänä keväänä osa Keskimaan S-marketeista, Saleista ja ABC-liikennemyymälöistä ovat saaneet piha-alueilleen uuden puutarha pop up -myymälän.