Solo Sokos Hotel Paviljongille Euroopan parhaan modernin luksushotellin palkinto

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljonki on voittanut Euroopan parhaan modernin luksushotellin palkinnon yhdessä maailman arvostetuimmista hotellialan kilpailuista. World Luxury Hotel Awards 2019 -gaala järjestettiin lauantaina 2.10. Rovaniemellä. Hotellialan maailman huiput kokoontuivat viikonloppuna ensimmäistä kertaa Pohjois-Euroopassa.

Vuodesta 2006 jaetut World Luxury Hotel Awards -palkinnot ovat alan arvostetuimpiin kuuluva tunnustus ja osoitus huippusaavutuksesta luksusmajoituksen vaativalla alalla. Kilpailun eri kategorioissa alansa parhaimpia hotelleja arvioidaan maittain, maanosittain sekä maailmanlaajuisesti. Mukaan valikoituvat luksusluokan hotellit panostavat poikkeuksellisella tavalla niin puitteisiin kuin palvelun tasoon ja osaavat huomioida asiakkaansa yksilöllisesti.

Sykähdyttävä kokemus

Jyväskylän Solo Sokos Hotel Paviljonki oli tänä vuonna ehdolla kolmessa kategoriassa.

Euroopan parhaana Solo Sokos Hotel Paviljonki palkittiin Luxury Modern Hotel -sarjassa. Rovaniemellä, ja ensimmäistä kertaa Pohjois-Euroopassa, järjestetyssä World Luxury Hotel Awards -gaalassa palkinnon vastaanotti Solo Sokos Hotel Paviljongin hotellipäällikkö Linda Rastela.

– Olemme äärimmäisen ylpeitä Euroopan parhaan modernin luksushotellin palkinnosta. Oli sykähdyttävä kokemus olla mukana kilpailussa ja päästä paikan päälle juhlavaan tilaisuuteen edustamaan hotelliamme ja upeaa henkilökuntaamme. Gaala auttoi ymmärtämään saavutuksemme todellisen arvon: osallistujat ovat alamme huippuja ympäri maailmaa, niin miljoonakaupungeista kuin hyvin eksoottisista kohteista. Me olemme mukana tässä kovimpien ammattilaisten joukossa, Linda Rastela toteaa.

– Tunnelma gaalassa oli todella lämmin ja iloinen. Meitä kaikkia 300 osallistujaa 90 eri maasta yhdistää aito halu palvella asiakkaitamme yksilöllisesti, suurella intohimolla ja päivästä toiseen yhä paremmin, Rastela jatkaa.

Henkilökunta tekee hyvästä luksusta

Vuosittain World Luxury Hotels Awards -gaalassa on mukana yli tuhat ehdokashotellia, jotka valitaan asiakkaiden tekemien ilmoitusten perusteella. Asiakkaat pääsevät myös äänestämään voittajia. Lopulliseen valintaan vaikuttavat annettujen äänien ohella matkailualan ammattilaisista koostuvan kansainvälisen raadin arviot hotelleista.

– Tyylikkäät puitteet riittävät vain tiettyyn pisteeseen saakka. Kiitos gaalamenestyksestämme kuuluu ensisijaisesti henkilökunnallemme ja heidän luomalleen ainutlaatuiselle palvelukulttuurille. Huippuosaajamme tekevät työtään täydellä sydämellä, toinen toisiaan auttaen, kannustaen ja innostaen. Palkintojen arvoiset luksusluokan asiakaskokemukset syntyvät yhteisöllisyydestä, yksilöllisistä kohtaamisista, aitoudesta, läsnäolosta ja vieraidemme viihtyvyyden varmistamisesta kaikissa tilanteissa 24/7, Linda Rastela korostaa.

Kolmas palkintovuosi

Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa parhaaksi hotelli- ja palvelualan brändiksi valitun Sokos Hotels -ketjun asiakastyytyväisyyden ykköshotelli Solo Sokos Hotel Paviljonki on saanut tunnustusta World Luxury Hotel Awards -kilpailussa aiemminkin.

Vuonna 2015 Paviljonki voitti Hong Kongissa järjestetyssä gaalassa Suomen parhaan luksushotellin sekä Suomen parhaan designhotellin palkinnot.

Vuonna 2017 Sveitsin St. Morizissa Paviljonki vastaanotti peräti kolme palkintoa: Suomen paras kaupunkihotelli, Suomen paras moderni luksushotelli sekä Pohjois-Euroopan paras designhotelli.

Osuuskauppa Keskimaa, Linda Rastela, Solo Sokos Hotel Paviljongin hotellipäällikkö, 010 785 1105
Osuuskauppa Keskimaa, Hannu Nirkkonen, Original Sokos Hotel Alexandran ja Solo Sokos Hotel Paviljongin hotellinjohtaja, 010 785 1006

Solo Sokos Hotel Paviljongin Ultimate sviitti.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan Ilo auttaa 2024 -lahjoituksella järjestetään ikäihmisille digitaitojen koulutusta25.3.2024 09:35:48 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on valinnut kumppanit vuoden 2024 Ilo auttaa -hyväntekeväisyyslahjoituksen toteuttamiseen, mikä kohdistuu ikäihmisten digitaitojen kartuttamiseen. Ikäihmisille järjestetään tulevan kevään ja syksyn aikana maksuttomia digitaitojen valmennuksia sekä koulutetaan digitaitojen vertaisopastajia eri puolille Keski-Suomea. Yhteistyökumppanina koulutuksia järjestävät Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry ja Eläkeliiton Keski-Suomen piiri ry.

Keskimaan marketkaupan johtoa vahvistetaan21.2.2024 10:25:00 EET | Tiedote

Keskimaan marketkaupan johtoa vahvistetaan vastaamaan entistä paremmin tämän päivän toimintaympäristön tarpeita, kun keskijohtoon perustetaan kaksi uutta roolia. Keskimaan yhteensä 28* S-marketin johtaminen jaetaan kahden ryhmäpäällikön sijaan jatkossa kolmelle ryhmäpäällikölle, kun taas Keskimaan Prismojen johtamisesta kokonaisvastuu siirtyy kahden Prismajohtajan sijaan yhdelle Prismajohtajalle. Lisäksi marketkaupan asiantuntijapalveluiden kehittämiseen ja johtamiseen perustetaan uusi ryhmäpäällikön rooli. Marketkaupan johdon uusi organisaatio on voimassa 1.4.2024 alkaen.