Steerpath Oy

Spacehub tilapalvelut tuo joustoa yritysten toimitiloihin – Uudet 4 hengen työ- ja tapaamistilat varattavissa Redissä ja pian Turun Hansakorttelissa

Hybridityön myötävaikutuksesta etäkokousten määrä on noussut tutkimusten mukaan jopa 500%:lla. Spacehubin uusien 4 hengen neuvottelutilojen avulla, yritykset voivat laajentaa toimistojen neuvottelutilakapasiteettia riskittömästi ilman tarvetta omien tilojen kasvattamiseen tai muokkaamiseen. Spacehub neuvottelutilat sijaitsevat toimistojen välittömässä läheisyydessä ja parhaissa liikenne- ja palvelukeskittymissä.
Kuva: Aki Huttunen
Spacehub-podit Redin kauppakeskuksessa. Oikealla puolella uusi 4 hengen työtila. Kuva: Aki Huttunen

Mobiilisovelluksen kautta varattavat Spacehubit tuovat rauhaa, yksityisyyttä ja joustoa hybrityöhön. Lähellä kotia, toimistoa ja asiakkaita sijaitsevia Spacehubeja ja Spacehubin laaja verkosto, tarjoaa ammattimaista tilaa etätyöskentelyyn, toimistojen ulkopuolisiin tapaamisiin, haastatteluihin tai kun koti tai toimisto eivät syystä tai toisesta ole vaihtoehto.

Spacehub-palvelu julkaistiin pääkaupunkiseudulla keväällä 2021. Toukokuussa Spacehubeja oli 8, kesän lopussa jo 20. Uusia sijainteja ovat muun muassa Itäkeskus, Kamppi, Iso Omena ja Rautatieasema.

Spacehub lanseerattiin kahden hengen tiloilla, sillä koronan keskellä fyysiset tapaamiset olivat vähissä, mutta joustavia yksityisiä etätyötiloja kaivattiin liikkuvan työn ja kotoa käsin tehtävän etätyön tueksi. Rajoitteiden poistuessa Spacehub laajenee nyt uusilla neljän hengen neuvottelutiloilla. Redissä ja pian Turun Hansakorttelissa ovat jo ensimmäiset 4 hengen työ- ja tapaamistilat varattavissa.

“Olemme saaneet paljon positiivista palautetta sekä yksityisiltä että yrityskäyttäjiltä Spacehubista. Toimistolle paluun myötä yritykset ovat toivoneet meiltä ratkaisua pienten, enintään 4 hengen kokousten järjestämiseen yritysten omien neuvottelutilojen ollessa rajalliset ja käyttöastevaihtelun ollessa suurta”, kertoo Spacehubin toimitusjohtaja Tuomas Ilola.

Spacehubin tilaverkosto laajenee Suomessa pääkaupunkiseudun jälkeen ensimmäisenä Turkuun, jossa ensimmäiset tilat otetaan käyttöön jo ensi viikolla. Palvelun laajentaminen ulkomaille on myös käynnistynyt.

Tuomas Ilola
Toimitusjohtaja, Steerpath
tuomas.ilola@steerpath.com

Kuvat

Kuva: Aki Huttunen
2 hengen työtila Rautatieasemalla Helsingissä.
2 hengen työtila Rautatieasemalla Helsingissä. Kuva: Aki Huttunen

Steerpath Oy