Special Promise toi kaksi yli 26 000 euron voittoa suomalaispelaajille – voittorivit Porissa ja Joensuussa

Pohjois-Ruotsin raviradan Bodenin ilta teki suomalaispelaajien torstai-illasta rahakkaan. Porissa ja Joensuussa juhlittiin 26 632 euron voittoja, jotka ratkesivat suomalaisravuri Special Promisen ykkössijaan Toto64-pelin päätöskohteessa. Pelit oli pelattu vain Toto64-pelin ylimpään voittoluokkaan, minkä myötä 10 653,10 euron voittosumma 2,5-kertaistui 26 632,75 euroon.
Suomalaisravurin voitto ratkaisi Bodenin Toto64-kierroksen.

Bodenin ravirata on suomalaispelaajien ja -hevosten menestyspaikka, ja myös torstaina suomalaisvaljakot olivat isossa roolissa Toto64-kierroksella. Special Promisen lisäksi oikeaan Toto64-riviin mahtuivat suomalaisvalmentajien hevosista yllättäjä Miss Southwind sekä suosikkeihin lukeutuneet Don Juan Sisu ja Hesiod.

Porilaispelaaja saavutti 26 632 euron voittonsa ylimpään voittoluokkaan pelatulla hajotuspelillä. Joensuulaispelaajan lappu oli niin ikään ylimpään voittoluokkaan tehty hajotuspeli. Pelintekijällä oli laatimastaan porukkapelistä 9/10 osuutta itsellä, eli hän kuittasi itselleen 23 969 euroa.

Hajotuspelaaminen verkossa

Veikkauksen hajotusohjelma mahdollistaa useiden hevosten kupongille mukaan ottamisen Toto4-, Toto5-, Toto64-, Toto65-, Toto86-, Toto75- ja Toto76-peleissä kokonaishinnan pysyessä kohtuullisena. Hajotuksessa pelaaja asettaa itse ehdot, joiden perusteella määrittyvät hajotuskaaviot ja samalla hajotusta vastaavat järjestelmät.

Toto64

Toto64-peliä pelataan useana päivänä viikossa Ruotsiin. Pelissä valitset kuuteen ennakkoon ilmoitettuun lähtöön voittajahevoset. Voittoon on mahdollisuus 6, 5 ja 4 oikein -tuloksilla. Halutessasi voit osallistua vain 6 oikein -voittoluokkaan, jolloin mahdollinen voitto maksetaan 2,5-kertaisena.

Toto64, Boden 5.4.
Lähtö            Hevonen                      Ohjastaja       Poisjäännit
L4 Toto64-1  14 Don Juan Sisu*       Mauri Jaara
L5 Toto64-2   2 Åstas Marcus* (SE) Björn Karlsson   5,9
L6 Toto64-3  13 Miss Southwind*     Mikael Niva
L7 Toto64-4  14 Hesiod* (US)           Ulf Ohlsson       4,6,7
L8 Toto64-5  12 Rally Funny* (SE)    Kaj Widell         8
L9 Toto64-6   9 Special Promise* (FI) Santtu Raitala 6

14-2-13-14-12-9

6 oikein  10653,10 €
5 oikein   44,80 €
4 oikein   3,10 €

Suomalaisravurin voitto ratkaisi Bodenin Toto64-kierroksen.