Sponda kehittää peliyhtiö Seriously Digital Entertainmentille toimitilat Arkadia n:o 6:een

Sponda Oyj                                                Lehdistötiedote                                           22.8.2019 klo 9:30

Sponda toteuttaa suomalaisen, kasvavan peliyhtiön Seriously Digital Entertainmentin tulevat toimitilat uudistuvaan Arkadia n:o 6 -kiinteistöön. Peliyhtiö muuttaa uusiin toimitiloihinsa vuoden 2020 ensimmäisen puoliskon aikana.

Helsingin ydinkeskustassa erinomaisten liikenneyhteyksien ja palvelujen äärellä sijaitsevan toimitalon tarjoamat yksilölliset tilaratkaisut ovat herättäneet suurta kiinnostusta erikokoisten yritysten keskuudessa.

”Helppo saavutettavuus sekä monipuolinen lähialueen palvelutarjonta ovat erittäin tärkeitä tekijöitä henkilökunnallemme, ja Arkadiassa nämä molemmat kriteerit täyttyvät”, kertoo Seriously Digital Entertainmentin Chief Creative Officer Petri Järvilehto.

”Lisäksi Arkadian suuret kerrospinta-alat mahdollistavat koko yrityksen yhteisöllisen työskentelyn samassa kerroksessa, mikä ei monissa muissa keskustan toimistotiloissa ole tarvitsemamme neliömäärän puitteissa mahdollista”, Järvilehto jatkaa.

”Olemme erittäin innoissamme alkavasta yhteistyöstä. On hienoa, että pystymme tarjoamaan Seriously Digital Entertainmentille heidän tarpeisiinsa soveltuvan, yksilöllisen työympäristön”, iloitsee Spondan aluepäällikkö Harri Autio.

Sponda Oyj

Harri Autio, Sponda, Regional Manager, Helsinki Metropolitan Area, Office Properties, puh. 040 846 6560
www.arkadia6.fi

Sponda Oyj on Suomen suurimpien kaupunkien toimitilakiinteistöihin erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö. Spondan toiminta-ajatuksena on omistaa, vuokrata ja kehittää toimistotiloja, liiketiloja ja kauppakeskuksia toimintaympäristöiksi, jotka luovat edellytykset asiakkaiden menestykselle. www.sponda.fi

Seriously Digital Entertainment on mobiilipeliyhtiö. Yhtiön ensimmäinen mobiilipeli, Best Fiends, julkaistiin lokakuussa 2014. Tähän mennessä Best Fiends -pelejä on ladattu jo 100 miljoonaa kertaa. Peleillä on jopa 2 miljoonaa päivittäistä käyttäjää, jotka käyttävät pelaamiseen yli 1,4 miljoonaa tuntia päivittäin. Seriouslylla on toimistot Helsingissä ja Los Angelesissa ja noin 100 työntekijää.

Pilot Study for New Chronic Pain Treatment Protocol with Nexstim NBT® System Starts in Helsinki University Hospital25.9.2020 08:50:00 EESTPress release

Pilot Study for New Chronic Pain Treatment Protocol with Nexstim NBT® System Starts in Helsinki University Hospital Company Announcement, Inside Information, Helsinki, 25 September 2020 at 9.50 am (EEST) Pilot Study for New Chronic Pain Treatment Protocol with Nexstim NBT® System Starts in Helsinki University Hospital Nexstim Plc (NXTMH:HEX, NXTMS:STO) ("Nexstim" or "Company") announces that a pilot study on the use of accelerated iTBS protocol in treatment of therapy resistant, chronic neuropathic pain with Nexstim NBT® System is starting at Helsinki University Hospital. Accelerated iTBS means transcranial magnetic stimulation (TMS) therapy where stimulation is given several times a day during individual days. In conventional TMS therapy for pain, stimulation is given once a day during several weeks. In the Helsinki University Hospital pilot study, the effectiveness of the accelerated iTBS protocol will be tested in 5-10 patients. They are suffering from therapy resistant, chronic neu

Helsingfors universitetssjukhus inleder pilotstudie med Nexstims NBT®-system för ett nytt protokoll för behandling av kronisk smärta25.9.2020 08:50:00 EESTTiedote

Helsingfors universitetssjukhus inleder pilotstudie med Nexstims NBT®-system för ett nytt protokoll för behandling av kronisk smärta Företagsmeddelande, Insiderinformation, Helsingfors, 25 September 2020 kl 9.50 (EEST) Helsingfors universitetssjukhus inleder pilotstudie med Nexstims NBT®-system för ett nytt protokoll för behandling av kronisk smärta Nexstim Abp (NXTMH:HEX, NXTMS:STO) (”Nexstim” eller ”bolaget”) meddelar att Helsingfors universitetssjukhus inleder en pilotstudie med Nexstims NBT®-system för det kortare iTBS-protokollet för behandling av behandlingsresistent neuropatisk smärta. Förkortat iTBS (accelerated iTBS) innebär behandling med transkraniell magnetstimulering (TMS), där patienten ges magnetstimulering flera gånger om dagen under enskilda dagar. Vid vanlig smärtbehandling med TMS behandlas patienten en gång per dag i flera veckor. I pilotstudien vid Helsingfors universitetscentralsjukhus utreds effekten av iTBS-protokollet på 5–10 patienter med vårdresistent kronisk