S&S julkaisee Marisha Rasi-Koskisen seuraavan romaanin

Marisha Rasi-Koskisen seuraava aikuisille suunnattu romaani REC ilmestyy syyskuussa, ja sen julkaisee Kustantamo S&S. Rasi-Koskisen ensimmäinen nuortenromaani, Auringon pimeä puoli (WSOY), voitti lasten- ja nuortenkirjallisuuden Finlandian 2019.

Kuva: Miikka Pirinen

Marisha Rasi-Koskinen (s. 1975) tunnetaan mielikuvituksellisena ja psykologisesti tarkkanäköisenä proosakirjailijana. Hän on julkaissut viisi kaunokirjallista teosta.

REC on hänen rakkaudentunnustuksensa fiktiolle ja tähänastisen uransa huipentuma. Se on unohtumaton, suuri romaani ystävyydestä ja rakkaudesta, vallankäytöstä ja rajattomuudesta. REC on huikea kaleidoskooppi, jossa tarinat ja todellisuus asettuvat uusissa käsissä aina uusiin kulmiin.

”Kustannustoimittaja Anna Kivekäs toimitti esikoisromaanini Katariinan sen ilmestyessä vuonna 2011 ja on sen jälkeen ollut mittaamattoman tärkeänä taustatukena kaikissa aikuisille kirjoittamissani teoksissa. Siirtyminen S&S:n kirjailijaksi mahdollistaa yhteistyön tällä saralla jatkossakin”, kertoo Rasi-Koskinen.

”Marisha Rasi-Koskinen on sukupolvensa lahjakkaimpia kirjailijoita. Hän on mielikuvituksellinen ja tinkimätön, omaperäinen ajattelija, jonka teokset luovat uskoa kirjallisuuden voimaan ja merkitykseen. Olemme onnellisia ja ylpeitä, että saamme ryhtyä hänen aikuisten kirjojensa kustantajaksi”, toteaa Kustantamo S&S:n kustantaja Mirjam Ilvas.

Lisätiedot: mirjam.ilvas@sets.fi

Kuva: Miikka Pirinen

Tiedote: Kustantamo S&S aikaistaa kirjailijoidensa ja kuvittajiensa tekijänpalkkioiden tilitystä24.3.2020 14:21:02 EETTiedote

Käynnissä olevan koronaepidemian vuoksi ohjelmajärjestäjät ovat joutuneet peruuttamaan kirjallisuustapahtumia ja kirjailijoiden kouluvierailuja. Tämä vaikuttaa suoraan kirjailijoiden ja kuvittajien tuloihin. Helpottaakseen yhteistyökumppaneidensa tilannetta S&S maksaa vuoden 2019 tekijänpalkkiot viimeistään toukokuun alussa, kun tavallisesti korvaukset tilitetään kesäkuun lopussa. Lisätiedot: Toimitusjohtaja Mari Koli, puh. 045 657 9808