SSO juhlisti Lohjalla järjestettyjä asuntomessuja arpomalla täyssähköauton

SSO juhlisti Lohjalla järjestettyjä asuntomessuja ja toteutti messujen aikaan autoarvonnan, jonka pääpalkinto oli yli 40 000 euron arvoinen täyssähköauto. Auto luovutettiin iloiselle voittajalle perjantaina 20.8.2021.

Osuuskaupan tuotot palautetaan aina paikallisille, kotiseudun ja ihmisten hyväksi. Käytännössä siis jokainen ostos omasta osuuskaupasta palautuu paikallisen elinvoimaisuuden kehittämiseen. Sama ajatus kotiseudun elinvoimaisuudesta on asuntomessujen taustalla. ”Ajattelimme omalta osaltamme osoittaa arvostuksemme Lohjan eteen tehtyä hienoa PR-työtä kohtaan ja päätimme arpoa Lohjalla toimipaikoissamme asioineiden kesken upean täyssähköauton”, SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér.

Asuntomessujen tämän vuotinen teema kietoutui ilmastoystävällisyyden ympärille. S-ryhmä ja samoin SSO:lla on niin ikään kunnianhimoiset ilmastotavoitteet: S-ryhmä aikoo olla ensimmäisenä suomalaisyrityksenä hiilinegatiivinen jo vuonna 2025 ja sen saavuttamiseksi tehdään aktiivisesti töitä.

”Teemme päivittäin töitä paremman huomisen puolesta ja osuustoiminnallisena yrityksenä otamme toiminnassamme mukaan myös asiakkaat. Arvontalipukkeissa kysyttiinkin myös asiakkaiden ekotekoja. Saimme monia hienoja vastauksia ruokahävikin pienentämisestä työmatkapyöräilyyn ja lähiruuasta muovin käytön vähentämiseen”, luettelee Finér.

”Meillä kauppana on myös iso vastuu ja esimerkiksi Kauppakeskus Lohessa kylmäkalusteiden jäähdyttämiseen käytetään auringon lämpöä, parkkihallista löytyy autoille sähkölatauspaikkoja ja onhan itse kauppakeskus S-ryhmän ensimmäinen hiilinegatiivinen kiinteistö. Tänään SSO:n latauspisteet saavat yhden uuden käyttäjän”, iloitsee Finér.

Arvontaan sai osallistua palauttamalla lipukkeen 9.7-8.8. Lohjan Prismassa, ABC:lla tai kauppakeskus Lohessa. Arvonta suoritettiin maanantaina 9.8.2021. Arpaonni suosi lohjalaista Tarjaa: ”Vaikea tätä on vieläkään uskoa todeksi. Olen pitkään toivonut sähköpyörää, mutta sehän vaihtuikin nyt suoraan sähköautoksi”, nauraa Tarja.

Pääpalkintona ollut 42 300 euron arvoinen Hyundai IONIQ electric sähköauto lähti perjantaina uuden omistajansa matkaan.

Perjantaina Kauppakeskus Lohessa sijaitsevassa Hyundai Showroomissa saa ennakkoon Suomen ensi-iltansa myös uusi Hyundai IONIQ5 sähköauto, joka on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista sähköautouutuuksista. Uusi malli lanseerataan virallisesti nimittäin vasta 4.9.2021. Lohessa se on esillä elokuun loppuun saakka.

SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér, 040 540 2006

PP-auto Oy:n toimitusjohtaja Petteri Heiskanen, p. 044 050 3403

SSO jakaa 15 000 euron tukipotin lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvoinnin edistämiseen15.7.2022 09:10:00 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa jakaa vuonna 2022 Kannustajat-ohjelman kautta 15 000 euron tukipotin. Tuki kohdistetaan lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvointia edistävän toiminnan parissa toimiville paikallisille seuroille, harrastusyhdistyksille, kulttuuritoimijoille sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Lokakuussa 2022 SSO:n asiakasomistajat pääsevät mukaan päättämään kenelle Kannustajat-tukea jaetaan.

Venner ja SSO herättävät kasvisten supervoimat eloon hedelmä- ja vihannesosastoilla15.6.2022 09:00:00 EEST | Tiedote

Ravitsevan ruuan puolesta toimiva yhteiskunnallinen yritys Venner sekä Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloittavat innovatiivisen yhteistyön. Yhteistyö tuo ruokakasvatuksen kaikkien ulottuville, osaksi myymäläkokemusta Vegemi-sovelluksen avulla. SSO haluaa varmistaa, että alueensa lapsiperheet inspiroituvat pitämään huolta itsestään kasvisten kautta. Venner on olemassa, jotta ravitseva ruoka kuuluisi kaikille. Yhteistyö SSO:n kanssa mahdollistaa sovelluksen veloituksettoman käytön kuluttajalle.