SSO kiittää henkilökuntaa hyvästä yhteistyöstä ylimääräisellä vapaapäivällä

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO huomioi henkilökuntaa vuosittain monin eri tavoin mm. palkitsemalla arjen sankareista parhaan palvelun toteuttajia, esimiehiä, positiivisimpia henkilöitä sekä yhteistyön edistäjiä. Tänä vuonna palkittiin myös vuoden sykähdyttävimmän teon palkinto, jonka myötä päätettiin palkita koko SSO:n henkilökunta.

”Halusimme kiittää koko henkilökuntaa tämän poikkeuksellisen vuoden aikana tehdystä huikeasta yhteistyöstä. Kiitoksena jokainen saa palkallisen vapaapäivän. Tämä vuosi toi mukanaan SSO:laisten arkeen rutkasti uusia toimintamalleja, joissa hyvä yhteistyö oli ensiarvoisen tärkeää. Marketkaupassa kaupankäynti vilkastui ja samaan aikaan ravitsemuskaupassa ja liikennemyymäläkaupassa rajoitustoimet hiljensivät kaupankäynnin toisinaan lähes kokonaan. Se henki, jolla tänä aikana kaveria autettiin ja tsempattiin oli erityisen ilahduttavaa”, iloitsee SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér.

Lisätiedot: SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér, p. 040 540 2006

Lisätiedot: SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér, p. 040 540 2006

SSO tarjoaa kesätyötä 300 nuorelle - Tavoitteena tarjota yhtä monta positiivista työkokemusta22.1.2021 09:45:15 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO työllistää kesällä 2021 noin 300 nuorta. Kaksi kolmannesta SSO:n kesäpesteistä on yli 18-vuotiaille ja tämän lisäksi tarjolla on noin sata S-Kesis-paikkaa 15-17-vuotiaille, joissa nuoret tutustuvat työelämään vähintään parin viikon mittaisella jaksolla. Haku kesätöihin on käynnissä nyt. S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjan pääyhteistyökumppaneista.

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää