SSO lahjoitti joulutervehdysvarat Lohjan ja Salon sairaaloiden lasten poliklinikoille

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on vahvasti mukana toimialueensa ihmisten arjessa. Esimerkkinä tästä yhteistyöstä SSO on lahjoittanut perinteisesti joulutervehdyksiin varaamansa rahat Lohjan ja Salon sairaaloille. Tänä vuonna apu menee lastentautien poliklinikoiden toimintojen vahvistamiseen. Lahjoitussumma on 1000 euroa sairaalaa kohden.

Tyksin Salon sairaalassa Esko, Anne, Kirsi ja Gerd sekä Lars ja Erkki

Varat luovutettiin Salossa ja Lohjalla alkuviikosta. Rahat luovutti SSO:n toimitusjohtaja Esko Jääskeläinen. HUS:ssa varoja on kohdennettu laitehankintoihin, kuten kuvassa osastonhoitaja Sari Mäkelän kädessä pitelemään vastasyntyneen kuulolaitteeseen. Kuvassa lisäksi lastentautien ylilääkäri Jonas Bondestam sekä naisten- ja lastentautien tulosyksikön johtaja Raija Räty.

TYKS:n Salon sairaalassa varoja on kohdennettu muiden muassa lepotuoleihin, joissa Lars ja Erkki rentoutuvat parhaillaan. Taustalla Esko Jääskeläinen, lastenlääkäri Anne Hakala sekä sairaanhoitajat Kirsi Koskinen ja Gerd Nyman.

Tyksin Salon sairaalassa Esko, Anne, Kirsi ja Gerd sekä Lars ja Erkki
HUS:n Lohjan sairaalassa Esko, Jonas, Sari sekä Raija

Kauppakeskus Lohesta viihtyisä keskus täynnä arjen helppoja palveluja - ennakkotutustuminen asiakkaille 15.5.2019 klo 15-1916.4.2019 14:07:00 EESTTiedote

Lohjan keskustaan nousevaan Kauppakeskus Loheen tulee monipuolinen kattaus palveluita niin arkiseen asiointiin kuin muotiin, kauneuteen ja hemmotteluun. Vuokraustilanne on erinomainen, sillä yli 90 prosenttia tiloista on varattu. Paikallisten ihmisten kädenjälki herättää kauppakeskuksen eloon, kun yhteistyössä tehty taide valloittaa kauppakeskuksen seinillä. Kauppakeskukseen, sen tulevaan palvelutarjontaan ja taiteeseen pääsee ennakkoon kurkkaamaan 15.5.2019 klo 15-19. Virallisia avajaisia päästään juhlimaan 5. syyskuuta.