SSO lahjoitti joulutervehdysvarat Lohjan ja Salon sairaaloiden lasten poliklinikoille

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on vahvasti mukana toimialueensa ihmisten arjessa. Esimerkkinä tästä yhteistyöstä SSO on lahjoittanut perinteisesti joulutervehdyksiin varaamansa rahat Lohjan ja Salon sairaaloille. Tänä vuonna apu menee lastentautien poliklinikoiden toimintojen vahvistamiseen. Lahjoitussumma on 1000 euroa sairaalaa kohden.

Tyksin Salon sairaalassa Esko, Anne, Kirsi ja Gerd sekä Lars ja Erkki

Varat luovutettiin Salossa ja Lohjalla alkuviikosta. Rahat luovutti SSO:n toimitusjohtaja Esko Jääskeläinen. HUS:ssa varoja on kohdennettu laitehankintoihin, kuten kuvassa osastonhoitaja Sari Mäkelän kädessä pitelemään vastasyntyneen kuulolaitteeseen. Kuvassa lisäksi lastentautien ylilääkäri Jonas Bondestam sekä naisten- ja lastentautien tulosyksikön johtaja Raija Räty.

TYKS:n Salon sairaalassa varoja on kohdennettu muiden muassa lepotuoleihin, joissa Lars ja Erkki rentoutuvat parhaillaan. Taustalla Esko Jääskeläinen, lastenlääkäri Anne Hakala sekä sairaanhoitajat Kirsi Koskinen ja Gerd Nyman.

Tyksin Salon sairaalassa Esko, Anne, Kirsi ja Gerd sekä Lars ja Erkki
HUS:n Lohjan sairaalassa Esko, Jonas, Sari sekä Raija

ABC-automaatti, CarWash sekä Presso-kahvila täydentävät nyt Nummelan Prismakeskuksen palveluja10.9.2019 13:37:56 EESTTiedote

Nummelan Prismakeskus on nyt täyden palvelun ostospaikka: saman katon alta löytyy niin ruokakaupan, kampaamon, kauneudenhoidon, ravintolan kuin kahvilankin palvelut. Kahvila Presso avasi ovensa ensi kertaa tänään tiistaina 10.syyskuuta. Pisteenä iin päälle pihamaalta löytyy tuliterä ABC-automaatti sekä CarWash. Lauantaina 14.9. Prismakeskuksessa juhlitaan SyysSäbinöitä.

Asiakkaiden toiveita toteuttaen uutta Lohjan Prismakeskukseen - Buffa menee, Kuulas tulee28.8.2019 16:55:49 EESTUutinen

Lohjan ravintolamaailma muuttaa ja uudistuu. PizzaBuffa, Presso ja Hesburger ovat palvelleet Lohjan Prismakeskuksen avauksesta, vuodesta 2007 lähtien, linja-auto -aseman puoleisessa päädyssä. Tänä syksynä on aika toteuttaa jälleen asiakkaiden toiveita, siirtyä suurempien asiakasvirtojen ääreen Prisman ala-aulaan sekä ottaa mukaan uusia herkullisia lounasvaihtoehtoja.