SSO tarjoaa työtä Ukrainasta saapuville

SSO ottaa osaa Työstä turvaa -hankkeeseen, jonka avulla on mahdollista tarjota työtä yli kymmeneen SSO:n toimipaikkaan Ukrainasta paenneille ihmisille. Rekrytointi on parhaillaan käynnissä.

SSO:lla on jo tänä päivänä töissä myös ukrainaa puhuvia henkilöitä, jotka SSO on valjastanut avuksi työhaastatteluihin sekä perehdyttämiseen. ”Oli ilo huomata, kuinka positiivisesti meillä suhtauduttiin ottamaan uusia työkavereita vastaan, vaikka vieraskielisten perehdytys on luonnollisesti aina haastavampaa. Soveltuvia tehtäviä ovat kaupan puolella hyllytys, verkkokaupan ostosten keräily ja avustavat tehtävät sekä liikennekaupassa ja ravintoloissa tiskaaminen, plokkarin työt sekä englantia osaaville monet muut tehtävät”, kertoo SSO:n henkilöstöjohtaja Hanna Somersalo.

Työstä turvaa -hanke on Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n ja StaffPointin yhteistyössä käynnistämä, jonka avulla on mahdollista tarjota työtä Ukrainasta sotaa paenneille ihmisille. Hanke kokoaa yrityksiä auttamaan ukrainalaisten tilapäisessä asettautumisessa ja integroitumisessa suomalaiseen työelämään. Työtä voi hakea Staffpointin TalentPointin kautta, joka välittää hakijat oikeille alueille.

Lisätietoja:

SSO:n henkilöstöjohtaja Hanna Somersalo, p. 044 7705 175

Hiidensalmen Salen rakentaminen alkoi - avajaisia juhlitaan ensi vuoden alussa16.5.2022 18:20:34 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO osti Lohjan asuntomessualueella tarjouskaupalla myynnissä olleen tontin. Tontti sijaitsee liikenneympyrän vieressä Karstuntien ja Sahakadun välissä ja paikalle suunnitellaan uuden konseptin mukaista Hyvän mielen Salea. Uusi Sale toimii paikallisesti osuvalla palvelutarjonnallaan nopeana ostospaikkana ja suunnittelussa on erityisesti otettu huomioon luonto nyt ja tulevaisuudessa.